ke
door keizers Jan 3, 2004 om 19:15
Computers & telefonie

Samsung E700 bij T-for Telecom

Mijn dochter heeft onlangs een Samsung E 700 bij T for Telecom gekocht met een Debitel 150 abonement.
Na een dag bleek de bel teller al meer dan een uur te staan terwijl zij nog niet met de telefoon gebeld had.
Ze is terug geweest naar de winkel waar ze hem weer op nul hebben gezet, dit kon van een nieuw toestel wel niet op nul hbben gestaan was het antwoord. Een dag later stond deze weer op meer dan een uur terwijl ze weer niet had gebeld. Weer is ze terug geweest naar de winkel nu was het antwoord dat ze factuur van het abonement maar moest afwachten.
Echter is ze nog twee keer terug geweest omdat de teller ruim over haar limiet ging en zij terecht zich hier zorgen over maakte, nu kreeg ze weer een vaag antwoord dat de mobiele telefoons bij vochtig weer gevoeliger waren en hierdoor de teller niet goed werkte.
Nu heeft ze de factuur gekregen en bleek dus inderdaat dat de teller niet werkte, nu ben ik samen met haar naar de winkel van T for Telecom geweest, en hier gaat het dus puur alleen om verkoop van abonementen want van service is geen sprake, een verkoper probeert je weer met een kluitje het riet in te sturen want ze had volgens de factuur nog ruim een uur beltegoed wat ze infeite wanneer de teller goed werkte bij dit abonment gratis had kunnen bellen, en het feit dat de teller van het mobieltje het niet doet krijg je alleen maar vage antwoorden van we zullen het opnemen met ons hoofdkantoor en u hoort er wel van.

Wat zijn nu onze mogelijkheden want volgens het contract van Debitel is dit uur vervallen, terwijl mijn dochter dit toch graag benut had, en ten tweede komt dit meer voor bij de Samsung E700 want nu kan ze dus niet op die teller vertrouwen en kan het dus net zo goed dat de teller een keer te weinig aangeeft en ze over de limiet gaat, dit alles kan ik in de winkel van T for Telecom dus antwoord op krijgen ik hoop via deze weg wel een antwoord op de vragen te kunnen krijgen.

187 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 10, 2004 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga ervan uit dat je na zoveel gedoe naar een andere oplossing gaat zoeken. Heb je bijvoorbeeld al contact opgenomen met T for Telecom (niet de winkel) om te vragen of er ingesteld kan worden dat er gewoon na die 150 minuten die maand niet meer gebeld kan worden?