ke
door keizers Jan 3, 2004 om 19:15
Computers & telefonie

Samsung E700 bij T-for Telecom

Mijn dochter heeft onlangs een Samsung E 700 bij T for Telecom gekocht met een Debitel 150 abonement.
Na een dag bleek de bel teller al meer dan een uur te staan terwijl zij nog niet met de telefoon gebeld had.
Ze is terug geweest naar de winkel waar ze hem weer op nul hebben gezet, dit kon van een nieuw toestel wel niet op nul hbben gestaan was het antwoord. Een dag later stond deze weer op meer dan een uur terwijl ze weer niet had gebeld. Weer is ze terug geweest naar de winkel nu was het antwoord dat ze factuur van het abonement maar moest afwachten.
Echter is ze nog twee keer terug geweest omdat de teller ruim over haar limiet ging en zij terecht zich hier zorgen over maakte, nu kreeg ze weer een vaag antwoord dat de mobiele telefoons bij vochtig weer gevoeliger waren en hierdoor de teller niet goed werkte.
Nu heeft ze de factuur gekregen en bleek dus inderdaat dat de teller niet werkte, nu ben ik samen met haar naar de winkel van T for Telecom geweest, en hier gaat het dus puur alleen om verkoop van abonementen want van service is geen sprake, een verkoper probeert je weer met een kluitje het riet in te sturen want ze had volgens de factuur nog ruim een uur beltegoed wat ze infeite wanneer de teller goed werkte bij dit abonment gratis had kunnen bellen, en het feit dat de teller van het mobieltje het niet doet krijg je alleen maar vage antwoorden van we zullen het opnemen met ons hoofdkantoor en u hoort er wel van.

Wat zijn nu onze mogelijkheden want volgens het contract van Debitel is dit uur vervallen, terwijl mijn dochter dit toch graag benut had, en ten tweede komt dit meer voor bij de Samsung E700 want nu kan ze dus niet op die teller vertrouwen en kan het dus net zo goed dat de teller een keer te weinig aangeeft en ze over de limiet gaat, dit alles kan ik in de winkel van T for Telecom dus antwoord op krijgen ik hoop via deze weg wel een antwoord op de vragen te kunnen krijgen.

187 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 10, 2004 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ga ervan uit dat je na zoveel gedoe naar een andere oplossing gaat zoeken. Heb je bijvoorbeeld al contact opgenomen met T for Telecom (niet de winkel) om te vragen of er ingesteld kan worden dat er gewoon na die 150 minuten die maand niet meer gebeld kan worden?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer