ke
door keizers Jan 3, 2004 om 19:15
Computers & telefonie

Samsung E700 bij T-for Telecom

Mijn dochter heeft onlangs een Samsung E 700 bij T for Telecom gekocht met een Debitel 150 abonement.
Na een dag bleek de bel teller al meer dan een uur te staan terwijl zij nog niet met de telefoon gebeld had.
Ze is terug geweest naar de winkel waar ze hem weer op nul hebben gezet, dit kon van een nieuw toestel wel niet op nul hbben gestaan was het antwoord. Een dag later stond deze weer op meer dan een uur terwijl ze weer niet had gebeld. Weer is ze terug geweest naar de winkel nu was het antwoord dat ze factuur van het abonement maar moest afwachten.
Echter is ze nog twee keer terug geweest omdat de teller ruim over haar limiet ging en zij terecht zich hier zorgen over maakte, nu kreeg ze weer een vaag antwoord dat de mobiele telefoons bij vochtig weer gevoeliger waren en hierdoor de teller niet goed werkte.
Nu heeft ze de factuur gekregen en bleek dus inderdaat dat de teller niet werkte, nu ben ik samen met haar naar de winkel van T for Telecom geweest, en hier gaat het dus puur alleen om verkoop van abonementen want van service is geen sprake, een verkoper probeert je weer met een kluitje het riet in te sturen want ze had volgens de factuur nog ruim een uur beltegoed wat ze infeite wanneer de teller goed werkte bij dit abonment gratis had kunnen bellen, en het feit dat de teller van het mobieltje het niet doet krijg je alleen maar vage antwoorden van we zullen het opnemen met ons hoofdkantoor en u hoort er wel van.

Wat zijn nu onze mogelijkheden want volgens het contract van Debitel is dit uur vervallen, terwijl mijn dochter dit toch graag benut had, en ten tweede komt dit meer voor bij de Samsung E700 want nu kan ze dus niet op die teller vertrouwen en kan het dus net zo goed dat de teller een keer te weinig aangeeft en ze over de limiet gaat, dit alles kan ik in de winkel van T for Telecom dus antwoord op krijgen ik hoop via deze weg wel een antwoord op de vragen te kunnen krijgen.

188 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 10, 2004 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ga ervan uit dat je na zoveel gedoe naar een andere oplossing gaat zoeken. Heb je bijvoorbeeld al contact opgenomen met T for Telecom (niet de winkel) om te vragen of er ingesteld kan worden dat er gewoon na die 150 minuten die maand niet meer gebeld kan worden?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Da
Dave007 - Jun 22, 2024 om 11:53
Geldzaken & recht

Aegon woeker polis

ik had een woeker polis van Aegon en heb me aangesloten bij woekerpolis.nl
Aegon is met een zak geld over de brug gekomen.

wanneer hoor je wat van de stichting woekerpolis.nl of je aan de eisen voldoet en wat het bedrag is?
of wanneer hoor je zo ie zo iets?
op tv hadden ze er over een paar maanden, maar we zijn nu ruim een half jaar verder ... Lees meer

mgroen
mgroen - Jun 23, 2024 om 19:11
Huishouden & energie

bouwer plaatst geen Douche WTW installatie

Ik zit met het volgende:

ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst. ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer