ho
door homeopaat Jan 4, 2014 om 18:39
Computers & telefonie

Scanner XP -> WIN 8.1

nieuwe PC Win 8.1 , oude XP PC kapot, maar nu wil mijn goede scanner Trust Easy Webscan 19200 nr 12388-02 het niet meer doen, geen Trust-drivers te krijgen. is hier nog een oplossing voor

587 7 Rapporteer

richard83
door richard83 - Jan 4, 2014 om 18:56
386 Antwoorden / 28 Vragen

Heb ook effe voor je gekeken. Geen te vinden nee! Een nieuwe kopen is ook zonde als ie het nog goed doet. Wat je nog zou kunnen doen is trust mailen er over.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 4, 2014 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het zelfde probleem maar toen met vista, ook een nieuwe ekocht maar toen met printen en scannen en die werkt nu wel bij 8.1

gsm
door gsm - Jan 4, 2014 om 19:51
5940 Antwoorden / 47 Vragen

XP driver gebruiken, in compatibiliteitsmode voor XP.

ma
door mataraty - Jan 4, 2014 om 21:13
73 Antwoorden / 0 Vragen

Nooit drivers in compatibiliteitsmode activeren, dit kan behoorlijke problemen geven aangezien de api compleet anders is.

Kijk of je ergens alternatieve twain drivers kunt vinden die geschikt zijn voor je scanner, anders zou je een nieuwe kunnen overwegen, misschien zelfs een 3 in 1 (scan, kopie, print)

ho
door homeopaat - Jan 4, 2014 om 21:48
30 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=gsm schreef op zaterdag 4 jan 2014, 19:51]XP driver gebruiken, in compatibiliteitsmode voor XP.

ik weet niet hoe dit werkt, kan je hier iets meer over vertellen

be
door benno155 - Jan 5, 2014 om 14:41
60 Antwoorden / 0 Vragen

Het door u benoemde apparaat is van pakweg 2003/2004 en u kunt het vergeten dat TRUST hier nog een driver voor Windows 8 gaat ontwikkelen.
Op enig moment is het tijd om afscheid te nemen en iets nieuws aan te schaffen. Dat de scanner er nog als nieuw uitziet zal best, hij heeft altijd binnen gestaan :-)
Misschien is een goede al-in-one wel iets voor u, die kosten bijkans ook al niets meer en gaat\n ook weer een lange tijd mee.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 5, 2014 om 15:47
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Met bijvoorbeeld VirtualBox kun je XP vanuit Windows 8 gewoon draaien.

Wel dien je uiteraard over XP te bezitten, serienummer + OEM versie (gewoon te downloaden) werkt ook.