en
door enningam Feb 3, 2004 om 12:06
Computers & telefonie

SCARLET

ik ben zojuist op mijn mobiele telefoon gebeld door Scarlet. Ik kon 20% besparen op mijn gesprekskosten zonder dat ik hiervoor iets moet betalen (aanmeldingskosten). Daarnaast kreeg ik 200 belminuten gratis.
IS iemand hiermee bekend of weet iemand hier iets over? ik vertrouw het zaakje niet zo

1992 13 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:34
504 Antwoorden / 8 Vragen

Vroeger heette dit bedrijf 1650, nu heet het dus scarlet. Op internet bij www.bellen.com staan geen negatieve dingen (ik heb ze niet gevonden) Kijk ook even op www.scarlet,nl voor de voorwaarden. Maar het ziet er legaal en goed uit.

an
door anke_1 - Apr 16, 2004 om 12:34
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was op zoek naar deze vraag. Ik ben namelijk ook gebeld. Ik vroeg informatie waarna ik een brief krijg met een welkom en een bevestiging van mijn aanmelding. Ik klim in de telefoon, zijn ze niet te bereiken op dat nummer. Vervolgens krijg ik ze te pakken en zeg mijn aanmelding op. De vraag waarom beantwoord ik met dat ze onprofessioneel overkomen. Vervolgens krijg ik een brief dat mijnscarlet spaarstand is geactiveerd. Om deze te activeren moet je bellen, wat ik niet heb gedaan. Weer contact opgenomen, de man aan de andere kant reageert niet klant vriendelijk, ik inmiddels ook niet meer. Hij zegt dat de brieven elkaar gekruist zijn en dat ik over 2,3 dgn de bevestiging van de opzegging krijg. Ik wacht af. Wil mensen wel waarschuwen.

od
door odemskarin - Apr 16, 2004 om 12:34
4 Antwoorden / 3 Vragen

ik weet wel zeker dat u verkeerd geinformeerd bent door de persoon die u gebeld heeft. Het is namenlijk zo dat u na aanmelding eerst van ons een welkomstbrief ontvangt. Na 5 werkdagen na verzending van deze brief krijgt u een telefoontje van onze medewerkers dat u vanaf dat moment via Scarlet gaat bellen. Tussen ontvangst van de brief en activatie heeft u dus 5 werkdagen de tijd om deze activatie te annuleren. Onze klantenservice is 5 dagen per week geopend tussen 08.00 en 17.00 uur.

ti
door tina2103 - Apr 16, 2004 om 12:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens mij heette dit bedrijf vroeger Scarlet, toen is het 1650 gaan heten en nu blijkbaar weer Scarlet. Ik weet wel dat wij er veel problemen mee gehad hebben. Het bedrijf ging failliet en werd "overgenomen" door een incassobureau. Uiteindelijk de nodige (bijzonder onvriendelijke) brieven/aanmaningen ontvangen, waarin gevraagd werd om bepaalde betalingen. Wij hadden echter gewoon elke maand betaald. Uiteindelijk werden we met een deurwaarde geconfronteerd die begreep dat de fout niet bij ons lag.

Ik zou dus wel degelijk oppassen met dit bedrijf!

od
door odemskarin - Apr 16, 2004 om 12:34
4 Antwoorden / 3 Vragen

u bent totaal niet op de hoogte! 1650 was vroeger One-Tel. Na het faillisement van deze provider heeft Scarlet Telecom de klanten van One-Tel overgenomen. Als u voortaan ergens op reageert moet u wel goed geinformeerd zijn

od
door odemskarin - Apr 16, 2004 om 12:34
4 Antwoorden / 3 Vragen

Scarlet telecom is een totaal betrouwwaardige telefoondienst. Scarlet bestaat al 12 jaar en heeft op dit moment al 1,8 miljoen klanten in Belgie en Nederland

an
door anke_1 - Apr 16, 2004 om 12:34
2 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien moet u eens beter luisteren en lezen wat deze mensen over scarlet te zeggen hebben. Wanneer deze mensen daar slechte ervaringen over hebben kunt u die niet afdoen met zulke antwoorden. Het is al erg genoeg dat we slechte ervaringen hebben met scarlet laat staan dat we daar anderen niet voor mogen waarschuwen. Als u enige invloed heeft op het beleid van scarlet kunt u deze klachten beter serieus nemen en er iets aan doen. Want ik kan u 1 ding verzekeren niet alleen de reacties op internet gaan snel over de "professionaliteit" waarmee scarlet klanten benaderd en te woord staat mond op mond reclame doet het zeker zo goed. Ik heb de mensen die mij te woord stonden gewaarschuwd dat dit geen goede reclame zou worden. Keer op keer, want het is nog niet eens gemakkelijk om ze aan de telefoon te krijgen. M.a.w een gewaarschuwd mens telt voor 2 en als je door het bedrijf niet serieus wordt genomen dan doe je het via deze weg.

od
door odemskarin - Apr 16, 2004 om 12:34
4 Antwoorden / 3 Vragen

ik snap niet waar u het over heeft. Scarlet telecom kan u momenteel alleen kortng aanbieden voor telefoongesprekken via het vaste telefoonnetl. Alhoewel wij druk bezig zijn met de mobiele telefonie kunnen wij dit op dit moment nog nier realiseren.

gj
door gjg35 - Aug 20, 2004 om 22:50
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben via een vriend van mij op de hoogte gesteld van Scarlet!! Ik heb SpaarTotaal afgenomen, een combinatie van internet en telefoon. Ik kan eigenlijk maar 1 ding aanraden! NIET DOEN!!!! Ze komn hun afspraken niet na, wordt telkens beloofd te bellen maar dat gebeurt gewoon niet! Na een maand kon ik nog steeds niet via Scarlet bellen, na tig telefoontjes naar een klantenservice (a 10 ct. per minuut!) werd mijn probleem niet opgelost. Nu, een maand later, kan ik inmiddels bellen maar de kwaliteit is ronduit slecht! Degene die je belt hoort zichzelf in echo. Ook krijgt de ontvanger ineens een heel ander telefoonnummer te zien in zijn scherm.

Een vriend van mij krijgt ook de ene brief na de ander van een incassobureau terwijl alles al is betaald! Ze doen voor het gemak ook het bedrag van de lopende rekening maar naar incasso! Vervolgens krijgt hij een brief waarin nog even gesprekken van 2001 (!) worden gefactureerd! Dat had OneTel (die door hun is overgenomen) namelijk nog niet gedaan.

Vraag me tevens af of de kortingen waarmee ze adverteren wel kloppen! Doe ook nooit automatische incasso, betaal alleen via acceptgiro. Op die manier kunnen ze geen bedragen zomaar afschrijven. Want als het eenmaal afgeschreven is en het bedrag klopt niet, zie het dan maar weer terug te krijgen!

Dit is mijn ervaring met Scarlet. Ik heb getekend voor een contract maar zo gauw ik eraf kan komen dan zal ik dat zeker doen!

gj
door gjg35 - Aug 28, 2004 om 15:04
4 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een mooie verhalen allemaal! U werkt zeker voor Scarlet? Maar het blijft een dikke puinzooi bij jullie!! Ik raad iedereen af met Scarlet in zee te gaan! Het zijn geen incidentele gevallen maar over de volle linie is het een puinhoop!! Denk niet dat ze nog lang bestaan als ze op deze weg doorgaan!

gj
door gjg35 - Aug 28, 2004 om 15:08
4 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft helemaal gelijk!! Een onprofessionele rotzooi is het! Mijn email naar de Klantsenservice van een maand geleden is ook nog steeds niet beantwoord! Ze doen net of hun neus boedt!

gj
door gjg35 - Aug 28, 2004 om 15:11
4 Antwoorden / 0 Vragen

Totaal betrouwbaar zegt u? HAHAHAAA  De grap van het jaar!! Jullie zijn een stelletjes knutselaars en klantonvriendelijk, lezen emails niet, bellen niet terug, sturen verkeerde facturen, weten snel de weg naar een incassobureau te vinden terwijl alles betaald is, factureren voor het gemak nog gesprekken van 2 jaar geleden. Dat noemt u professioneel en betrouwbaar??????????? DACHT HET NIET!!!

su
door supercrispy - Oct 14, 2004 om 23:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Als er wel 1 bedrijf is waar je geen zaken mee moet doen is het Scarlet wel. Ik ben al sinds februari 2001 bezig met hun om te bewijzen dat zij een fout hebben gemaakt (bellen naar Sneek en een factuur voor Peru krijgen, daarna wel kosten Peru crediteren, maar het verschil in BTW, zo'n 50 euro, moet ik nog gewoon betalen wat ik uiteraard weiger) Hou je ver van die zaak!!