ec
door ecvos Mar 10, 2005 om 15:01
Computers & telefonie

Scarlet

Hallo zijn er ook mensen die zich aangemeld hebben voor Scarlet. En duurt het bij jullie ook zo lang voordat het wordt geregeld. Ik heb me 4 februari aangemeld en ik zit nog steeds te wachten tot ik ben aangesloten. Ik heb al diverse mails gestuurd naar scarlet maar er wordt niet gereageerd. Ik heb inmiddels mijn kabel abonnement opgezecht en zit dus per 1 april zonder internet. Als ze niet van zicht laten horen. Ik heb bij scarlet een jaar contract afgesloten en kan er nu niet meer onderuit. Kan iemand me vertellen wat ik nou moet doen? Vriendelijke groet Eric

1197 6 Rapporteer

lucrezia
door lucrezia - Mar 10, 2005 om 22:10
10 Antwoorden / 0 Vragen

Je krijgt van Scarlet een bevestigingsbrief met daarin de gegevens wanneer alles wordt aangesloten. Als je de bevestigingsbrief hebt ontvangen heb je 7 dagen na dagtekening de tijd om het alsnog op te zeggen... Maar belangrijk is dus heb je al een brief ontvangen met daarin de gegevens?

ec
door ecvos - Mar 10, 2005 om 22:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat klopt, die brief heb ik ook en 28 februari was de laatste datum dat ik kon reageren. Ik had gehoopt dat het sneller ging. Is dit een on te rechte vraag? Ben ik iets te zenuwachtig? Tja doe overstappen niet zo vaak. In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Prettig weekend

Eric Vos

lucrezia
door lucrezia - Mar 12, 2005 om 08:47
10 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Eric,

Nee hoor het is een terechte vraag die je stelt. Alleen aansluiten ed incl overzetten van je nummer van KPN naar Scarlet dat neemt even de tijd in beslag normaal is er een doorlooptijd van 4-6 weken. Maar stond er in die bevestigingsbrief geen vermoedelijke aansluitdatum?

Jij ook een fijn weekend toegewenst :)

ec
door ecvos - Mar 12, 2005 om 09:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou per telefoon is me gezegd dat ik een brief krijg, die heb ik ook gekregen en na een datum die erop staat tot waneer je kon reageren (28 feb) zou het 3 weken duren voordat je wordt aangesloten. En het email adres werkt dus wel al. Ik dacht eigenlijk dat het sneller ging. Maar goed moet dus gewoon afwachten, dat heb ik inmiddels wel begrepen. Dank voor uw aandacht. Groet Eric

aa
door aaaaaaaa - Mar 17, 2005 om 17:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg steeds rekeningen van scarlet, terwijl ik totaal niet bij hun lid bent.

bo
door bonzo2000 - Mar 24, 2005 om 00:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

een van DE dingen die men vergeet bij en na aanmelden van een dergelijke service is: wat gaat er gebeuren bij verhuizing waar Scarlet niet beschikbaar is.

Nou dan heb je dus pech want dan kom je weer uit bij KPN etc.

Maar kan je weer vanwege het aanwezig zijn van Scarlet je aansluiten op het Scarlet netwerk in je nieuwe woning of in de nieuwe plaats ( ander postcode ) dan kom je met " verhuiskosten " te zitten die NU nog 180 Euro zijn.

Terwijl een Voledige KPN verhuizing toch vele malen lager zijn.

Ook was verheugd vanwege Scarlet, maar beredeneerde  " waarom zou ik vast willen zitten voor al deze services " terwijl ik dat ook niet graag heb bij mijn energiebedrijf waar alles inzit.

Een engels spreekwoord luidt... leg niet al je eieren in een mandje.

Het lijkt  daarbij overzichtelijk die zogenaamde ene rekening maar vaak is het juist minder duidelijk en zijn er verborgen zaken.

Iedereen heeft gelijk met dat er als je alles loskoppeld je vaker goedkoper uit kan zijn, en hier geldt het helemaal want uiteindelijk ben je toch duurder uit.

En gemaakte afspraken worden bij EN Tele2 EN Scarlet niet op papier gezet en verzonden, alles gaat in HUN computer zitten en blijven en een eigen leven leiden.

Goedkoop bellen is niet bellen, vaak kun je beter het bij post laten waar het gaat om contractuele zaken etc, vanwege bewijsbaarheid etc, en qua service moet je het toch vaak zelf uitzoekn dus waarom zou je dan nog.

Bij gratis bellen heb je het grote nadeel dat alles en ieder je maar blijft lastig vallen en je daarbij ook nergens anders aan toekomt dan maar met die hoorn in je hand te zitten, dan heb ik daar toch liever een biertje in of anderen wellicht een hengles is ook koel en lekker rustig.

En wat te denken als aan VOIP, neem www.skype.com nou gratis bellen zonder wat voor soort rekening dan ook ( zonder Skype out ) en verplichting en meerdere lijnen.

Ook TIP ik hier www.compuserve.nl met hun Instant Messenger of download de nieuwste netscape browser daar zit de Netscape Instant Messenger in ( zelfde als van Compuserve maar dan in het Engels) die heeft de zelfde gebruiksgemakken als de MSN messenger maar is veiliger en bemoeid zich prettiger met de PC .

En ik adviseer ook mensen die voornamelijk met elkaar bellen eens te kijken naar het Telfort samenbellen 500 abonnement 8,5 uur bellen voor 5 euro per maand en kijken op www.premiumbell.nl 1000 minuten bellen per maand voor 5 euro en kijk ook eens op www.call4care.nl geen abonnements kosten en erg lage minutenprijs voor onderling bellen en naar vast en naar voicemail.

En adsl wordt pas leuk als het ook snel is dus goedkoop is niet een optie voor een (veel)eisende mens maar is wel een alternatief voor de niet internetjunkie.

En volgens scheepbouwer gaan we toch binenkort allemaal gratis bellen naar vast via KPN via het VOIP protocol.

Kijk maar eens in de rest van europa naar Duitsland of Engeland hoe daar de weg vereffend wordt met allerlei zinvolle en minderzinvolle constructies op dit gebied dat zal vast wel komen ook in ons land.

En wie nieuwsgierig is en veel tijd besteedt aan internet komt toch wel aan hele leuke vormen van comunicatie, die prijsgunstig zijn.

www.google.nl trefwoord gratis freebees etc mag ik uw besparing vangen, KASSA....