re
door renate_b60 Jul 7, 2004 om 13:58
Computers & telefonie

Siemens C62 heeft Netwerkproblemen

Ik heb sinds een paar maanden een Siemens C62 via het internet gekocht met Telfort abbonnement. Heb er opzich weinig problemen mee gehad, maar na een half jaar krijg ik ineens netwerk problemen. Ik woon in Twente, en heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Me vriend ook bij Telfort heeft deze problemen niet. De instellingen in mijn mobiel had ik niet veranderd ofzo, dus ik snap er niks van.

'Heeft iemand enig idee hoe dit kan? en wat ik er eventueel aan kan doen? Want als ik um op moet sturen, en het blijkt dat er bv vocht is in gekomen zit ik met de kosten, dat wil ik niet. dus liever een andere oplossing dan opsturen.

Tnx alvast

478 6 Rapporteer

mi
door mistermaniac - Jul 12, 2004 om 19:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat versta je onder netwerkproblemen? Het kan zijn dat je antenne
binnenin niet meer helemaal 100% is. Het kan ook te maken hebben met
geleidend vuil in de aansluiting voor een externe antenne.
Vochtproblemen schepen ze je inderdaad vaak mee af.

re
door renate_b60 - Jul 13, 2004 om 11:16
33 Antwoorden / 10 Vragen

Nou ik weet dus niet wat het precies is. Ik weet alleen dat de mobiel af en toe netwerkbereik heeft, maar grotendeels niet. Dit moet aan de telefoon liggen, omdat als ik mijn simkaart in een andere mobiel stop, doet ie het gewoon. Maar het ligt dus gewoon aan de antenne, of dat andere wat je zei. Jah dan koop ik wel een goedkope nieuwe, want durf te wedden dat ze me met een dure rekening afschepen door vochtindringing.  Tnx voor reactie

jcjoppe
door jcjoppe - Sep 12, 2004 om 14:11
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Renate, ik heb zelf ook telfort als provider gehad en zeer slechte ervaringen mee gehad zoals slecht ontvangst en slechte helpdesk. In huis had ik al helemaal geen ontvangst meer en als ik de trap afging naar het souterain was het ontvangst weer weg. als er geen simlock meer op zit moet je echt overstappen op een andere provider! desnoods hi

Johan

ra
door ragdolletje - Aug 2, 2013 om 10:47
30 Antwoorden / 2 Vragen

Vrij en democratisch Nederland? Het wordt hier steeds gekker..... (en enger).

h19l49
door h19l49 - Aug 2, 2013 om 13:18
121 Antwoorden / 0 Vragen

Dit moet gewoon landelijk toegepast worden gezien het stijgende aantal bijstandsfraudeurs, uiteindelijk betaald de werkende voor dit soort volk wat met niets doen toch wil vangen.
Van mensen die hier bezwaar tegen hebben krijg ik altijd de indruk dat ze iets te verbergen hebben of een scheve schaats rijden.
We hebben hier in Leeuwarden ook een wijk waar het de kinderen met de paplepel wordt ingegoten om hun hele leven met niets doen toch op andermans zak te teren, ofwel de beroeps steuntrekkers.
Als je niets te verbergen hebt hoef je je ook niet druk te maken.

zonnetje69
door zonnetje69 - Aug 2, 2013 om 14:30
37 Antwoorden / 0 Vragen

Afschuwelijk dit, ook uitkeringsgerechtigden hebben recht op hun privacy. Die wordt al genoeg geschonden met alle impertinente vragen die in de aanvraagformulieren worden gesteld.

En wat hebben we aan het CBP als deze de privacy van de burger zo te grabbel gooit?

Het is geen 2013 meer, maar 1984. Eng hoor...