Simlock xperia x10 vodafone
wat kan ik doen als Vodafone mij een vervangend toestel aanbied waar ik het niet mee eens ben?
Ik heb een gelockte xperia x10 en men biedt mij een blackberry bold. Ik heb al een ander toestel aangedragen maar daar denkt VF nu al meer dan een week over na.
![vodafonewebcare](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/e2a10bc7130bf31caeeadc5b62a4f51ff39f310504ce25228166d7f6665cf425.png)
Beste pattyd,
Is je toestel defect en wil je gebruik maken van de Vervangend Toestel Service? Je krijgt dan normaal gesproken een toestel met vergelijkbare specificaties. Als je zelf een Android toestel hebt, is het vreemd dat er een BlackBerry toestel wordt aangeboden.
Je geeft ook aan dat je eigen toestel een simlock heeft. Om een toestel simlock vrij te maken, kunnen wij een unlockcode voor je aanvragen. Het is niet noodzakelijk om je toestel hiervoor ter reparatie aan te bieden, tenzij de unlockprocedure 10x verkeerd is uitgevoerd.
Ik wil graag voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. Stuur aub even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en gebruik als onderwerp: Kassa - pattyd. Vermeld de volgende gegevens in de e-mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.
Met vriendelijke groet,
Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew
dit is allemaal al doorlopen. men zoekt al een week uit of ik het toestel dat ik voorstelde als vervangend zou kunnen krijgen.
Ik krijg geen antwoord, van vodafone, op de vraag waarom dat zo lang moet duren. Uitleg zou wellicht begrip kweken.
Tot mijn ergernis moet ik, zoals vele anderen, vaststellen dat vodafone zich opstelt als onbenaderbare vesting.
Ik zal zo lang als ik kan mensen actief afraden klant te worden bij een bedrijf dat bij zijn klanten vandaan gegroeid is.
=vodafonewebcare schreef op dinsdag 20 nov 2012, 10:01: Beste pattyd,
Is je toestel defect en wil je gebruik maken van de Vervangend Toestel Service? Je krijgt dan normaal gesproken een toestel met vergelijkbare specificaties. Als je zelf een Android toestel hebt, is het vreemd dat er een BlackBerry toestel wordt aangeboden.
Je geeft ook aan dat je eigen toestel een simlock heeft. Om een toestel simlock vrij te maken, kunnen wij een unlockcode voor je aanvragen. Het is niet noodzakelijk om je toestel hiervoor ter reparatie aan te bieden, tenzij de unlockprocedure 10x verkeerd is uitgevoerd.
Ik wil graag voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. Stuur aub even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en gebruik als onderwerp: Kassa - pattyd. Vermeld de volgende gegevens in de e-mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.
Met vriendelijke groet,
Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew
Dank voor uw tijdige reactie, Robbie, frapant dat de doorlooptijd voor berichten aan VF op 2 dagen is en ik op twitter en facebook gewoon geen antwoord meer krijg, maar u hier toch binnen twaalf uur reageert. Waarvoor nogmaals dank.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Dat is ook het enige dat ze op het web doen, reageren, maar niet de klacht oplossen. Mijn klacht is na ruim drie maanden nog niet opgelost.
Ik hoef u waarschijnlijk niet af te raden klant te blijven bij Vodafone.
Eerlijkheid betaamd mij te melden dat men vandaag heeft laten weten uit welke vervangende toestellen ik, in tweede instantie, mag kiezen. Het ging nu om Lumia en Xperia-modellen.
Dit is mijnsinziens wat meer van toepassing.
Dat toestel zou nu binnen 2 weken bij mij thuis moeten zijn.
Ik wacht af.
Bij ontvangst wel even goed checken of het een "nieuw" toestel is of een 2e hands. ;-)
Afraden mag maar, zoals u al aangaf te vermoeden...ik ben genezen.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Veel plezier straks met uw nieuwe toestel, ik moet helaas voor een flutbedrag verder strijden. Op mij reageren ze zelfs niet meer. Ze denken die geeft het wel op.
Op mijn vragen reageerde men inderdaad ook niet meer op een gegeven moment. Iemand kan me niet kwader krijgen. Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen het aan de spreekwoordelijke stok hebben met VF, na een paar minuutjes speuren op het web kwam ik al vanalles tegen!
Ik neem me voor zoveel mogelijk uit de buurt te blijven van die grote bedrijven met enorme klantenservicegroepen. Zal niet geheel te voorkomen zijn maar, waar het kan......
Misschien moet ik Youp van 't Hek om hulp vragen ;-p
Succes en dank voor het klankbord!
Wel...helaas moet ik constateren dat het beloofde toestel niet verzonden is, ofwel niet is aangekomen. Ik weet niet welke van de twee. Mail naar via de site krijg ik niet verzonden, reply op eerder ontvangen berichten worden niet behandeld omdat er geen referentienummer bekend is.
And so...as expected...the story contineus...
Ach...een fout. Ná veel vijven en zessen overeenkomst en dan vergeet "iemand" om mijn "bestelling" door te zetten naar transport ;-) Hillaaaaaaaarische figuren zijn het toch.
Over de levertijd kon de vriendelijke medewerker (Fleur) niets zeggen. Anders gezegd ben ik wellicht nóg twee weken niet bereikbaar.
Het zou me niets verbazen als ik het toestel straks nóg niet zal ontvangen....
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Ik heb een week geleden mijn tegoed eindelijk ontvangen, uiteraard zonder excuses of goedmakertje of zo.
Je kunt na een week niet meer op een mail van hen reageren. Dan moet je weer opnieuw beginnen.
Ik stuurde elke dag een mail, waarop ze dan wel reageren. Met een onzin antwoord, maar dan blijf je in de picture.
Van de week kreeg ik nog twee mailtjes van hen, van andere web care medewerkers, dat ze het gingen uitzoeken. Komisch.
Zoals eerder gezegd. NOOIT MEER VODAFONE.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
![holiday](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/29110432788c2b91779366df580b16ced5e1151a8397064bcf007107b41c8fd7.png)
![Hutson wesite zijn oplichters](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/55b18da496a2576f8b9ff913076fe019ec84a170.jpg)
Hutson wesite zijn oplichters
Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil
...
Lees meer
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer