pa
door pattyd Nov 19, 2012 om 16:54
Computers & telefonie

Simlock xperia x10 vodafone

wat kan ik doen als Vodafone mij een vervangend toestel aanbied waar ik het niet mee eens ben?
Ik heb een gelockte xperia x10 en men biedt mij een blackberry bold. Ik heb al een ander toestel aangedragen maar daar denkt VF nu al meer dan een week over na.

454 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 20, 2012 om 10:01
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste pattyd,

Is je toestel defect en wil je gebruik maken van de Vervangend Toestel Service? Je krijgt dan normaal gesproken een toestel met vergelijkbare specificaties. Als je zelf een Android toestel hebt, is het vreemd dat er een BlackBerry toestel wordt aangeboden.

Je geeft ook aan dat je eigen toestel een simlock heeft. Om een toestel simlock vrij te maken, kunnen wij een unlockcode voor je aanvragen. Het is niet noodzakelijk om je toestel hiervoor ter reparatie aan te bieden, tenzij de unlockprocedure 10x verkeerd is uitgevoerd.

Ik wil graag voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. Stuur aub even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en gebruik als onderwerp: Kassa - pattyd. Vermeld de volgende gegevens in de e-mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,

Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew

pa
door pattyd - Nov 20, 2012 om 10:24
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

dit is allemaal al doorlopen. men zoekt al een week uit of ik het toestel dat ik voorstelde als vervangend zou kunnen krijgen.
Ik krijg geen antwoord, van vodafone, op de vraag waarom dat zo lang moet duren. Uitleg zou wellicht begrip kweken.
Tot mijn ergernis moet ik, zoals vele anderen, vaststellen dat vodafone zich opstelt als onbenaderbare vesting.
Ik zal zo lang als ik kan mensen actief afraden klant te worden bij een bedrijf dat bij zijn klanten vandaan gegroeid is.

=vodafonewebcare schreef op dinsdag 20 nov 2012, 10:01: Beste pattyd,

Is je toestel defect en wil je gebruik maken van de Vervangend Toestel Service? Je krijgt dan normaal gesproken een toestel met vergelijkbare specificaties. Als je zelf een Android toestel hebt, is het vreemd dat er een BlackBerry toestel wordt aangeboden.

Je geeft ook aan dat je eigen toestel een simlock heeft. Om een toestel simlock vrij te maken, kunnen wij een unlockcode voor je aanvragen. Het is niet noodzakelijk om je toestel hiervoor ter reparatie aan te bieden, tenzij de unlockprocedure 10x verkeerd is uitgevoerd.

Ik wil graag voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. Stuur aub even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en gebruik als onderwerp: Kassa - pattyd. Vermeld de volgende gegevens in de e-mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,

Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew

pa
door pattyd - Nov 20, 2012 om 10:32
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dank voor uw tijdige reactie, Robbie, frapant dat de doorlooptijd voor berichten aan VF op 2 dagen is en ik op twitter en facebook gewoon geen antwoord meer krijg, maar u hier toch binnen twaalf uur reageert. Waarvoor nogmaals dank.

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2012 om 19:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat is ook het enige dat ze op het web doen, reageren, maar niet de klacht oplossen. Mijn klacht is na ruim drie maanden nog niet opgelost.

Ik hoef u waarschijnlijk niet af te raden klant te blijven bij Vodafone.

pa
door pattyd - Nov 21, 2012 om 19:19
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Eerlijkheid betaamd mij te melden dat men vandaag heeft laten weten uit welke vervangende toestellen ik, in tweede instantie, mag kiezen. Het ging nu om Lumia en Xperia-modellen.
Dit is mijnsinziens wat meer van toepassing.

Dat toestel zou nu binnen 2 weken bij mij thuis moeten zijn.

Ik wacht af.

Bij ontvangst wel even goed checken of het een "nieuw" toestel is of een 2e hands. ;-)

Afraden mag maar, zoals u al aangaf te vermoeden...ik ben genezen.

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2012 om 19:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Veel plezier straks met uw nieuwe toestel, ik moet helaas voor een flutbedrag verder strijden. Op mij reageren ze zelfs niet meer. Ze denken die geeft het wel op.

pa
door pattyd - Nov 21, 2012 om 19:44
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Op mijn vragen reageerde men inderdaad ook niet meer op een gegeven moment. Iemand kan me niet kwader krijgen. Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen het aan de spreekwoordelijke stok hebben met VF, na een paar minuutjes speuren op het web kwam ik al vanalles tegen!

Ik neem me voor zoveel mogelijk uit de buurt te blijven van die grote bedrijven met enorme klantenservicegroepen. Zal niet geheel te voorkomen zijn maar, waar het kan......
Misschien moet ik Youp van 't Hek om hulp vragen ;-p

Succes en dank voor het klankbord!

pa
door pattyd - Dec 4, 2012 om 15:32
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wel...helaas moet ik constateren dat het beloofde toestel niet verzonden is, ofwel niet is aangekomen. Ik weet niet welke van de twee. Mail naar via de site krijg ik niet verzonden, reply op eerder ontvangen berichten worden niet behandeld omdat er geen referentienummer bekend is.

And so...as expected...the story contineus...

pa
door pattyd - Dec 4, 2012 om 15:57
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ach...een fout. Ná veel vijven en zessen overeenkomst en dan vergeet "iemand" om mijn "bestelling" door te zetten naar transport ;-) Hillaaaaaaaarische figuren zijn het toch.
Over de levertijd kon de vriendelijke medewerker (Fleur) niets zeggen. Anders gezegd ben ik wellicht nóg twee weken niet bereikbaar.

Het zou me niets verbazen als ik het toestel straks nóg niet zal ontvangen....

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2012 om 16:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik heb een week geleden mijn tegoed eindelijk ontvangen, uiteraard zonder excuses of goedmakertje of zo.

Je kunt na een week niet meer op een mail van hen reageren. Dan moet je weer opnieuw beginnen.

Ik stuurde elke dag een mail, waarop ze dan wel reageren. Met een onzin antwoord, maar dan blijf je in de picture.

Van de week kreeg ik nog twee mailtjes van hen, van andere web care medewerkers, dat ze het gingen uitzoeken. Komisch.

Zoals eerder gezegd. NOOIT MEER VODAFONE.

pa
door pattyd - Dec 4, 2012 om 16:52
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nou Tijger, ik ben blij dat er dan iets geregeld is nu, uiteindelijk.
En nee, ik ook nooit meer inderdaad. Mijn familie (ondernemers) ook niet meer.
Collega's (landelijke dagbladen) ook niet meer. Buur van hiernaast niet meer.
En let wel, door hun eigen ergernissen hoor, niet dat ik hèn heb overgehaald.

Ongetwijfeld krijg ik bij andere providers ook te maken met dit soort ongein.
Enige voordeel is dan...dat het voor veel minder geld is. Vodafone moet voortaan maar het geld van andere mensen steken in the voice of holland of sportevenementen. ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer