se
door seline Jul 12, 2007 om 13:49
Computers & telefonie

Sims 2 problemen

We hebben voor het spel the sims 2 speciaal een niewe computer gekocht. Wij dachten daarmee verder dus geen problemen te krijgen in combinatie met dit spel.
Helaas was dit niet het geval, bij osn loopt het spel telkens vast de computer meld geen fout. Tevens wordt er maar weinig keer in het logboek een fout gemeld, maar helaas zijn deze niet te ontrafelen.
Wij hebben een vriend die zeer veel van computers af weet die heeft alle nieuwe updates binnen gehaald en de computer is veel beter dan het spel sims 2 vraagt.

De computer gaat vastlopen nadat nachtleven is geinstalleerd, maar de meeste problemen zijn te vinden na instalatie van huisdieren.

Je kan met een paar technische mensen emailen om te kijken of er een oplossing is te vinden maar die hebben ze niet, ze weten niet wat het probleem is.

Nu is het dus zeer spijtig dat we de games hebben gekocht en ons geld of omruiling voor een ander spel niet mogelijk is.

Nu is mijn vraag weet iemand nog een oplossing voor het vastlopen, en hebben we als klant niet het recht als hun spel niet volgens toebehoren werkt dit te verhalen is op een of andere manier?

Seline

802 3 Rapporteer

po
door postie - Jul 13, 2007 om 13:41
3 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien handig om wat meer informatie te geven, wat voor hardware erin zit.

Wel de nieuwste updates en patches gedownload van de sims2 site?

Al geprobeerd om de drivers voor de videokaart opnieuw te installeren?
Zijn de drivers voor het moederbord geinstalleerd?

Is Sims 2 het enige spel dat vastloopt?

se
door seline - Jul 13, 2007 om 13:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Gegevens computer:
 Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ (2 CPUs), ~2.0GHz
DDR ram geheugen 1024MB RAM, NVIDIA GeForce 7600 GT 256 MB.

De pathes gedownload en de meest resente drivers geinstalleerd. de drivers van de videokaart hebben we ook al een keer opnieuw geinstaleerd. onze vriend heeft de comoputer helemaal up to date gemaakt om te kijken of dit zal helpen. maar dit was niet he geval.

Tevens heeft deze vriend ons twee spelletjes gegeven (test drive unlimited en Oblivion) het spel test drive vraagt specifiek om onze grafische kaart.
Met deze spellen hebben we geen problemen ook al vragen ze ook veel van je grafische kaart.

th
door thvk - Jul 23, 2007 om 15:46
6 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is duidelijk een probleem van de (aanvullingen van de) Sims.

Het is mij echter ook uit ervaring (ik heb een computerzaak) bekend dat dit spel op vele verschillende configuraties problemen kan geven.

Ik ben bang dat je het spel helaas niet terug kan brengen als het spel op andere pc's wel werkt. Probeer het spel eens op een pc van een kennis te installeren. Werkt het daar ook niet, dan mag je er toch van uit gaan dat het probleem in het spel zelf zit en kan je het WEL terug brengen. By the way, werk je met Vista of XP? Onder Vista komen namelijk meer problemen met dit spel voor dan onder XP.

Nog even over jullie processor, het is 1 CPU met 2 cores...... ;-)