woud21-1991
door woud21-1991 Feb 21, 2010 om 13:13
Computers & telefonie

Sims deluxe opstarten

hallo,,
Als ik sims deluxe (sims1) heb geinstaleerd en wil opstarten doet hij het NOG. Maar als het intro van het huisje dat wordt gebouwd en het sims logo wordt afgebeeld, stopt hij met laden en kom ik op mijn bureaublad te staan en dan sluit sims zich zelf af.

ik heb toen even gegoogleld en heb een trucje gevonden om sims weer te laten werken, namelijk een map bij de sims bestanden toe te voegen genaamd '' -nosound ''. Toen deed hij het weer een poosje. Ik had uitbreidingspakketen gekocht om te instaleren
Maar als ik dan een uitbreidingspakket erbij instaleer ,doet hij het weer niet want dan kom ik met hetzelfde verhaaltje weer op het bureaublad terecht.

ik doe sims op een vista laptop maar ook op een windows xp computer,,,,Daar zou het niet aan moeten liggen want hij heeft het wel gedaan op beide computers

2552 4 Rapporteer

magicscanman
door magicscanman - Feb 23, 2010 om 13:54
261 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik je de juiste compatibiliteits modus? Want Vista bestond nog niet ten tijde van the Sims 1.

Patches kun je hier ophalen

li
door linkkrw - Feb 23, 2010 om 20:52
2 Antwoorden / 2 Vragen

Vista heeft vele problemen met spellen die ervoor zijn uitgekomen.

Beste is even via het .exe bestand die je opent met je snelkoppeling de compatibiliteits modus te veranderen naar Windows XP.

Als je een uitbreiding gebruikt meende ik dat hij een andere .exe bestand opent, je moet dus elke .exe bestand die de uitbredingen opent de modus veranderen.

Daarnaast -nosound optie lijkt mij niet te hoeven om deze te gebruiken, want ik heb ook aantal mensen geinstalleerd, hij werkte perfect voor Windows XP.

woud21-1991
door woud21-1991 - Feb 24, 2010 om 23:48
2 Antwoorden / 2 Vragen

hallo ik heb een reactie,,.,.,

Als ik naar de compatibiliteitsmodus ga dan staat hij op '' windows xp service pack 2'' geen normale windows xp..

En het is ook niet de bedoeling dat je de aller oudste versie (windows95) als compatibiliteits modus doet

li
door linkkrw - Feb 24, 2010 om 23:49
2 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=woud21-1991 schreef op woensdag 24 feb 2010, 23:48]hallo ik heb een reactie,,.,.,

Als ik naar de compatibiliteitsmodus ga dan staat hij op '' windows xp service pack 2'' geen normale windows xp..

En het is ook niet de bedoeling dat je de aller oudste versie (windows95) als compatibiliteits modus doet

Ja dat is goed Windows XP SP2 of 3

Nee Windows 95 zal ik inderdaad niet doen.