diode
door diode Oct 29, 2003 om 14:19
Computers & telefonie

Slecht zaakje

ik kom even melden voor mensen die denken een eigenwesite te willen bij het bedrijf easyhosting - Hilversum
of reclame er van zien,

ik ben lid geworden en naar 1 jaar kom je er bijna niet mer van af,
telkens wordt de rekening duurder,
ze beginnen met een koopje: per jaar 25 euro,
voor dat het jaar om is zit je zo aan de 150 euro , en als je dan wilt stoppen dan gaan ze dreigen met Intrum Justitia,
want de verlenging gebeurt zo maar ook al wil je stoppen want dan komen ze met: je loopt achter en eerst de rekening betalen,

Dus mensen Let op bij die Slecht bedrijf!!!!!!!!

en wat moet ik hier aan doen want ik kom er niet echt van af,

2251 14 Rapporteer

mrcableguy
door mrcableguy - Apr 16, 2004 om 11:49
5 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, ik zou zeggen kijk je contract er op na. Hier zal vast sprake zijn van een opzegtermijn. Zorg dat je binnen deze opzegtermijn een schriftelijke aangetekende opzegging stuurt en maak hier een kopie van en zorg voor het aanteken bewijsje. Zijn kunnen dan dreigen tot ze een ons wegen maar hebben wanneer zij dat via een rechter spelen geen poot om op te staan.

Daarnaast straalt hun 'website' al uit dat het een stel prutsers zijn. Ik zou zeggen probeer het volgende keer bij een wat serieuzer en gerenomeerder hosting bedrijf. Zoals WideXS of InterNed Services, dan heb je zulk soort problemen niet.

ma
door maest00 - Apr 16, 2004 om 11:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou maar eens helemaal niet meer reageren, ook niet aan de kant van Intrum Justitia (zij hebben overigens mits zij niet in opdracht van in hoger beroep gaan geen enkele poot om op te staan). Een mallafide onderneming zoal Easy hosting kijkt wel uit om echte juridische procedure te volgen. (dit zou hun wel eens echt de nek kunnen kosten). Gegarandeerd dat u vanzelf niets meer hoort.

Succes

ma
door maest00 - Apr 16, 2004 om 11:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou maar eens helemaal niet meer reageren, ook niet aan de kant van Intrum Justitia (zij hebben overigens mits zij niet in opdracht van in hoger beroep gaan geen enkele poot om op te staan). Een mallafide onderneming zoal Easy hosting kijkt wel uit om echte juridische procedure te volgen. (dit zou hun wel eens echt de nek kunnen kosten). Gegarandeerd dat u vanzelf niets meer hoort. Succes

diode
door diode - Apr 16, 2004 om 11:49
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb nu weer een brief gehad met daarop dit bericht:

bij deze delen wij u mede dat wij de vordering op u rekening,hebben overgedragen aan Intrum Justitia. Alle bijkomende kosten zijn voor uw rekening,

?? wat denken ze wel datze aan het doen zjin ?
ik heb gewoon zelf de rechter er bij gehaald en de zaak wordt onderzocht, want dit klopt van geen meter,

eerst denken ze dat ze maar de prijs omhoog kunnen gooien en dan maar hopen dat de klant het niet merkt, en dat hij betaalt,
ik kan ze zo Zwart op wit mee geven,
als ik iemand aan de deur krijg van Intrum Justitia, dan heb ik slecht nieuws voor HUN!
ik weet waar ze zitten, dan zal ik is langs hun kantoor gaan,
want dit Pik ik niet langer meer,
het schiet gewoon niet op bij hun,
je kan je 10, of 1000X af melden( opzegen )
en ze blijven stuuren,
en dan vraag je waar is mijn brief dan ?
zit hun brieven bus & Fax aan de Scherdder gekopeld ?, want ze moetten niet beginnen met dreigen met dat Intrum Justitia,
want dan zal ik is gaan dreigen,
alleen ik doe het via internet, dan zal ik is wat reclame gaan maken over Hun,

als er iemand weet hoe ik die gasten kan laten stoppen, dan hoor ik het graag, want zo als het nu gaan loopt het een beetje per beetje op!!!

ca
door carretje - Apr 16, 2004 om 11:49
4 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is het een idee om eens contact op te nemen met het Bureau Rechtshulp. deze kun je vinden via www.goudengids.nl en dan bij bedrijven 'rechtshulp' in te vullen en daaronder je woonplaats. Wellicht kunnen zij je advies geven of verder helpen. Veel succes.

h_tide
door h_tide - Apr 16, 2004 om 11:49
19 Antwoorden / 3 Vragen

laat je ten eerste niet bang maken door Intrum Justitia...(uit Rotjeknor toch he?) die krijgen alleen maar opdracht van in dit geval Easyhosting... incassobureau's zijn er alleen maar op uit om de burger bang te maken en meer niet... ze mogen ook helemaal niks verder, gerechtelijke stappen enz. enz. mag alleen maar in opdracht van rechter enz.

verder kijk de voorwaarden nog es goed na, als ze beweren dat je voor 25 euro per jaar abonnee bent en VOOR dat dit jaar om is ze al met een rekening? komen van 150 euro??? hoe kan dat nou? en ben jij nou al langer dan 1 jaar abonnee of zijn ze NA dat ene jaar met de prijs van 150 euro gekomen of daarvoor???
jouw verhaal is ook een beetje vaag... kijk eerst alles nog es goed door of alles klopt en of jij je ook opgezegd hebt... want opzeggen kan natuurlijk altijd, maar is het eerste jaar al voorbij, dan zit je er waarschijnlijk nog een heel jaar aan vast, want er zal best wel een opzegtermijn zijn... doe dat alsnog dan, en vooral schriftelijk en aangetekend!
succes ermee....

xe
door xellenx - Apr 16, 2004 om 11:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan zijn dat je over een bepaalde datalimiet heen bent gegaan en dan moet je daarvoor betalen. Omdat ze erg laag beginnen met € 25 euro, zou het best daar aan kunnen liggen. Het hangt er vanaf hoeveel MB je krijgt voor dat geld. Is het 5 MB en je bruikt er 10 of 20 dan moet je dokken. Dat zetten ze meestal in de hele kleine lettertjes, waar niet het eerst naar kijkt.

gratisrijden
door gratisrijden - Dec 23, 2009 om 22:03
226 Antwoorden / 8 Vragen

Wie is easyhosting - Hilversum? Als ik bij Google op easyhosting zoek kom ik bij Easyhosting Eemnes. (wel in de buurt van Hilversum) Is dat wat je bedoelt?

Als zij moeilijk doen over het overschrijven of opzeggen van uw domeinnaam, dan moet u met de SIDN contact opnemen. Die zijn namelijk de baas en hebben het laatste woord over alle .nl domeinen.

25 Euro per jaar is geen koopje, maar een heel normale prijs voor een hostingpakket met een domeinnaam.

Zelf gebruik ik sinds ruim 5 jaar Mijndomein.nl en ben daar zeer tevreden mee. Opzeggen van domeinen is ook geen enkel probleem. Ik heb zelf al een paar domeinnamen opgezegd met een paar muisklikken op de website. Niks opzegbrieven schrijven.

voor 29 Euro heb ik daar een pakket met een ongelimiteerd aantal e-mail adressen, standaard anti-virusbeveiliging en spamfilter, 1 GB schijfruimte, plus 1 GB gratis erbij na elk jaar, ongelimiteerd dataverkeer, statistieken en uiteraard een domeinnaam.

Niet om te spammen, maar het enthousiasme moest er even, want ik ben ook altijd binnen 1 dag geholpen, als ik vragen had.

Ik heb ook andere hosters leren kennen en ook dedicated servers e.d. gehuurd. Ik wil geen andere hoster meer dan Mijndomein.

freya
door freya - Dec 23, 2009 om 22:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Pssst.........deze vraag is al ZES JAAR oud!

akkefiet
door akkefiet - Dec 23, 2009 om 22:07
1075 Antwoorden / 10 Vragen

@gratisrijden

quote
Wie is easyhosting - Hilversum? Als ik bij Google op easyhosting zoek kom ik bij Easyhosting Eemnes. (wel in de buurt van Hilversum) Is dat wat je bedoelt?
unquote

De vraag atamt uit 2003

vrgr. AF

pino123
door pino123 - Dec 23, 2009 om 22:26
2763 Antwoorden / 14 Vragen

ghehe, een vraag van 6 jaar terug beantwoorden. Trouwens waarom blijven die vragen er zo lang op staan?

gratisrijden
door gratisrijden - Dec 23, 2009 om 22:36
226 Antwoorden / 8 Vragen

Hehe, wat irritant zeg. Ze hebben weer met het forum gekloot en nu verschijnen er allemaal steenoude topics onderaan op o.a. deze pagina.

freya
door freya - Dec 23, 2009 om 23:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gratisrijden schreef op woensdag 23 dec 2009, 22:36]Hehe, wat irritant zeg. Ze hebben weer met het forum gekloot en nu verschijnen er allemaal steenoude topics onderaan op o.a. deze pagina.

De topics onderaan de bladzijde kun je het best negeren, want het zijn allemaal topics uit de begintijd. In plaats van dat ze daar de laatste topics uit de database plaatsen, plaatsen ze de eerste topics...... Hoe moeilijk kan 'webdesign' zijn.

Overigens, dit probleem ligt al bijna twee maanden bij de redactie om opgelost te worden. Het oplossen van de problemen van de website gaat niet erg snel en zeker niet nu het 'vakantietijd' is, dus het zal nog wel even duren voor het echt opgelost wordt.

Freya

gratisrijden
door gratisrijden - Dec 24, 2009 om 00:22
226 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 23 dec 2009, 23:11]... Overigens, dit probleem ligt al bijna twee maanden bij de redactie om opgelost te worden. Het oplossen van de problemen van de website gaat niet erg snel en zeker niet nu het 'vakantietijd' is, dus het zal nog wel even duren voor het echt opgelost wordt.De oplossing is zo eenvoudig. Er hoeft alleen maar 'ORDER BY datumkolomnaam DESC' worden gezet in de SELECT query. Dit kun je als webmaster toch niet verkopen, heeft KASSA soms de rekening niet betaald?