xa
door xanne88 Feb 19, 2005 om 20:01
Computers & telefonie

SMSjes 220

Ik krijg sinds 2 maanden steeds logo's gestuurd en het kost me geld ik heb me er nooit voor aangemeld  ik ben naar de orange shop geweest en daar zeggen ze dat ik via die en die site het zou moeten kunnen afmeleden  de short code  is 220  op geen enkele site van de ombust man radar sms afzeggen koosje of wat dan ook staat iets met die code  de orange shop heeft me de short code gegeven ik weet nu niet meer wat ik moet het word waarschijn een ander nummer en dan gelijk bij orange weg KAN IEMAND ME NOG HELPEN VOORDAT IK DAT MOET DOEN...?


 

402 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sunset_1
door sunset_1 - Feb 19, 2005 om 20:57
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Je verhaal is een beetje warrig. Heb je bijvoorbeeld prepaid of een abonnement? Het is inderdaad erg vervelend dat je die smsjes binnen krijgt, maar ik denk niet dat je dat op Orange af moet reageren. Zij zijn toch niet degene die die smsjes naar je stuurt?! Zo te horen heeft de Orangeshop je in ieder geval proberen te helpen, maar je kan het natuurlijk ook via de klantenservice proberen. Zij kunnen in je bel-verlden kijken wat er mis is gegaan. Bij een contract kn je om deze reden vaak gratis een nieuw nummer krijgen. Nogmaals, lijkt mij unfair om dit op Orange bot te vieren...

xa
door xanne88 - Feb 19, 2005 om 21:35
1 Antwoorden / 3 Vragen
0

het probleem is dat orange gewoon weet waar het vandaan komt en ze zeggen dat ik het zelf uit moet zoeken! ze weten waar het vandaan komt en toen ik in de orange shop was helpt iemand mij die er niks van af weet en dan maar gaat rond bellen en dan krijg ik ook weer zo een lekker vaag verhaal Zij weten waar het vandaan komt en dan weten ze ook hoe het moet stoppen als ze dat nou melden hoef ik geen ander nummer en ga ik ook niet weg bij orange als zij gewoon goede service bieden en dat doen ze nu gewoon niet

do
door doedelzak13 - Feb 20, 2005 om 00:04
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een shortcode moet geloof ik 4 cijfers hebben, niet 3. Op de volgende site kun je lezen hoe je er vanaf kunt komen:


www.smsafzeggen.nl


En klik vervolgens bijvoorbeeld op 'afmeldlijsten'.


Voor een volgende keer: gebruik komma's en punten als je een vraag stelt. Zorgvuldig en rustig opschrijven maakt je verhaal duidelijker, en dan kunnen wij beter antwoord geven.

jcjoppe
door jcjoppe - Mar 27, 2005 om 16:42
279 Antwoorden / 59 Vragen
0

hoi Xanne, ik zat pas op de site van www.ah.nl en zag de shortcodes die jij noemde nl.   http://www.ah.nl/mobiel/geel/smsdiensten.jsp kopieer deze link en klik op het vergrootglas en je ziet hoe je het aan en uit kan schakelen... Suc6, Johan

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer