se
door sebastianus May 15, 2006 om 13:40
Computers & telefonie

Spam

Hallo ik krijg elke dag spam berichten.veel ervan  heb ik op afzender blokkeren gezet zodat ze direct in het vak verwijderen komt.


Maar helaas heb ik ook een paar er bij gedaan die niet spams waren.


Dus die heb ik  ook inafzender blokkeren gezet.Hoe kan ik dat weer ongedaan maken.Zodat ze weer naar postvak in gaat??


groet theo

796 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bitbyter
door bitbyter - May 15, 2006 om 13:53
114 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Theo,


Kies boven in de balk <Tools> (ik weet alleen de engelse benaming) en ga via <Message Rules> (zal wel Bericht Regels of zoiets heten) naar <Blocked Sender List> (geblokeerde afzenders of zoiets). Hier kunt u het per ongeluk geblokeerde adres verwijderen.


Succes


M.vr.gr. Bitbyter

freya
door freya - May 15, 2006 om 13:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Theo,


Dat hangt een beetje af van welk e-mailprogramma je gebruikt. Als je Outlook gebruikt kun je dit als volgt herstellen.


Ga binnen Outlook naar Acties -> Ongewenste e-mail -> Optie's voor ongewenste e-mail -> tabblad: Geblokkeerde afzenders. Selekteer daar de betreffende afzender en kies <verwijderen>.


Gebruik je een ander e-mailprogramma dan zul je naar een vergelijkbare optie moeten zoeken.


m.vr.gr. Freya

se
door sebastianus - May 15, 2006 om 16:31
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

ik gebruik outllook express

se
door sebastianus - May 15, 2006 om 16:42
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

ik gebruikt in outlookexpress eerst de mail -dus de spam- waar ik op ga staan dan bericht, daarna afzender blokkeren, dan werd het in vak in naar vak verwijdert gebracht.Elke keer dat de zelfde spam weer kwam werd het gelijk naar de vak verwijdert gebracht.


Daarom mijn vraag hoe kan ik sommige weer gewoon naar vak in brengen dus herstellen.


 theo

freya
door freya - May 15, 2006 om 16:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

In Outlook Express ga naar Extra -> Berichtregels -> Afzenders blokkeren en selekteer daar de betreffende afzender en druk op de knop <verwijderen> om het blokkeren voor die afzender op te heffen. Freya

se
door sebastianus - May 15, 2006 om 17:28
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hallo freya,het is me gelukt bedankt

freya
door freya - May 15, 2006 om 17:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Graag gedaan. Bedenk echter wel dat die spammailtjes bijna altijd van verschillende personen komen. De verspreiders van die rotzooi zijn wel zo 'slim' om bij iedere verzending gebruik te maken van een andere accountnaam. Ik zie althans bij de spam die bij mij nog binnenkomt nooit twee keer dezelfde afzender staan. Als je de mogelijkheid hebt, zet dan bij je provider het spamfilter aan. (xs4all b.v. heeft zo'n spamfilter) Freya

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer