sc
door schliszka Sep 4, 2007 om 18:13
Computers & telefonie

Spamfilter

Hallo,

Mijn PC draait onder XP en is beveiligd tegen virussen en spam met McAfee internet security suite. Ik heb nu steeds het probleem dat mail (o.a. van Kassa) steeds in de Spam map komt. Heb van alles geprobeerd. Rechtermuis knop en afzender als veilig aanmerken en zelfs het domein van de afzender als veilig gemarkeerd. Helpt niet.

Weet iemand raad?

Con

2215 15 Rapporteer

du
door dutchies - Sep 5, 2007 om 13:05
7 Antwoorden / 0 Vragen

probeer es een andere spamfilter

dan weet je of het aan je pc ligt of aan je spamfilter

is er geen optie ergens dat je kunt kijken wat er aangevinkt is als spam?

en dat je bepaalde mail weer uit kunt vinken als spam?

m.vr.gr.dutchies

3m
door 3maincoons - Sep 5, 2007 om 13:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben al jaren zéér goede ervaringen met
PC-Cillin Internet Security
http://nl.trendmicro-europe.com/

hij is niet gratis maar geweldig goed hij vangt alles De beste ooit!!
Verschillende updates automatisch per dag!!!

misschien heeft u de site van kassa toch per ongeluk geblokt, kijk eventueel bij de blokt senders.

Succes ermee.
Tonnie

ro
door ronjits - Sep 5, 2007 om 13:34
7 Antwoorden / 0 Vragen

Incredimail is een gratis e-mail programma met alle toeters en bellen. Ga naar Google en zoek dat op. Je hebt ook een spamfilter daar (niet gratis) Er wordt verzameld en daarna heb je nooit meer last van die spam. Een leuk grapje je kan ook een e-mail terug boemerangen naar de afzender, dat leren ze het wel af!

Groet Ron Meijer.

tr
door truus43 - Sep 5, 2007 om 16:59
11 Antwoorden / 9 Vragen

Via welke provider heb jij internet. Als dat via casema is hebben ze nog eens hun eigen spamfilter waar bijna niet bij te komen is.

Ga naar opties voor ongewenste email, die kun je op verschillende filters zetten. Hoe hoger  hoe veiliger.

Succes,

Truus

retjudyy
door retjudyy - Sep 5, 2007 om 17:13
38 Antwoorden / 25 Vragen

ik heb gmail en avg en spamfighter alles gratis enn heb nergens last van geen enkele spam.

th
door thvk - Sep 5, 2007 om 17:15
6 Antwoorden / 0 Vragen

Een leuk grapje je kan ook een e-mail terug boemerangen naar de afzender, dat leren ze het wel af!

De tijd dat spammers een eigen emailadres gebruikten, ligt al jaren achter ons hoor...... 99% van de spam kan je gewoonweg niet 'bouncen', daar ze een fake emailadres gebruiken. Die paar die je wel kunt bouncen, komen niet bij de spammers terecht,m aar bij zogenaamde 'ghost' pc. Deze pc's worden misbruikt door spammers om hun spam te verzenden, dus heb je de verkeerde mensen ermee......

edwardus
door edwardus - Sep 7, 2007 om 23:14
6844 Antwoorden / 14 Vragen

@retjudyy: een vraag "waarom slaat mijn Mazda 626 spontaan af" kun je niet beantwoorden met "ik rij VW Golf en ik heb nergens last van".

Helaas weet ik niet hoe het komt dat het spamfilter van McAfee maar niet schijnt te begrijpen dat het iets verkeerd doet. Wat je zou kunnen doen is naar de site van McAfee gaan en daar naar ondersteuning zoeken. Zo is er bijv. een "virtual technician" op deze pagina te vinden.

de
door deblom - Sep 8, 2007 om 07:35
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Con

Zelf gebruik ik het ook en het is inderdaad oppassen dat je eerst bekijkt of de spamfilter niet iets weggooit wat geen spam is voor jou.

Zelf ga ik naar Spamkiller boven in de balk (ik gebruik Outlook) nadat ik het bericht heb geselecteerd en klik add friend aan het bericht gaat automatisch naar postvak in en is dan geen Spam meer voor de killer.

gr Marianne

sc
door schliszka - Sep 8, 2007 om 07:37
3 Antwoorden / 6 Vragen

Prima tip en het werkt ook nog. Bedankt.

Con

birdies
door birdies - Sep 8, 2007 om 09:24
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Edwardus, het probleem is al opgelost.

edwardus
door edwardus - Sep 8, 2007 om 11:08
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Niet op het moment dat ik dat schreef.

tr
door truus43 - Sep 9, 2007 om 09:14
11 Antwoorden / 9 Vragen

Ik ben nu wel erg benieuwd of het inderdaad opgelost is en waarom Con dat zelf niet komt vertellen?

Truus

ikbenik
door ikbenik - Sep 9, 2007 om 09:17
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Mijn PC draait onder XP en is beveiligd tegen virussen en spam met McAfee internet security suite.

Wel oftopic:

Of je nu McAfee erop hebt staan of niets, het maakt geen verschil.

Advies:

Gooi McAfee eraf. Het is een waardeloos pakket die teveel troep doorlaat en zeker trojans.

Het is maar een tip.

sc
door schliszka - Sep 9, 2007 om 13:51
3 Antwoorden / 6 Vragen

Ik ben er al uit mensen. Met het antwoord van Marianne kwam ik het verst. Allemaal bedankt voor het reageren.

Con

enrique
door enrique - Sep 9, 2007 om 14:28
68 Antwoorden / 17 Vragen

Ga eens naar http://junker.nl

Lees aandachtig de voorwaarden, namelijk een jaar GRATIS uitproberen, doe dir en al je zorgen wat betreft Spam etc. zijn voor eeuwig voorbij. Voortaan bepaal jij wie jouween maailstuurt en niet iemand anders. Dus alleen met jouw toestemming kun je een mail ontvangen. Veel succes met Junker.