sh
door shortymusic Oct 7, 2006 om 14:44
Computers & telefonie

SPAMFILTER BIJ NORTHON NIET MEER APART TE KOOP

2006 IS NIET MEER VERKRIJGBAR,ALLEEN NOG VIA DE WEBSTE OF EEN DUURDER PAKKET SECURTY,EN DAT IS JAMMER!!!

OOK DE VERKOPERS,WETEN DAT NIET,DUS ,IS MEN VERPLICHT EEN PAKKET TE KOPEN VAN 130.00EURO,VOOR 2 PC'S.

IK VIND DIT BELACHELIJK ,DAARBIJ ANTIVIRUS KOST 99,00EURO,EN DE UPGRADE NAAR 2007 KOST 44,99 EURO,MAAR OOKNDIE IS NIET HELEMAALCOMPLEET.MAG DIT ZO MAAR,IS DIT NIET RUIKEN NAAR OPLICHTING?WOEKERWINST,TERWIJL MEN KLAAGT STEEN EN BEEN DAT DE BEVEILGING MATIG TOT SLECHT,WAT WILLEN ZE NOU EIGELIJK??OOK ALS DE PC TE BEVEILIGD IS,DAN MIS MEN OOK DE UPDATES DIE JE DAGELIJKS NODIG HEBT,OOK DAARIN SCHORT HET NOG ,WAT BETREFT HET MAKEN VAN DE SOFTWAREBEVEILIGING,SPAM,ANTIVIRUS,POP-UP,HOUD UPDATES TEGEN!!!FIREWALLS,NOEM MAAR OP,VOOR EEN LEEK IS DIT NIET MEER TE VOLGEN,MAAR WEL DURE PAKKETTEN IN DE WINKEL,MAAR GOEDE VERKOOP VOORLICHTING,DAAR ONTBREEKT HET AAN.,EN ALS MEN TOEVALIIG IETS WEET VAN DE SOFTWARE,EN JE ZIET DE MENSEN ZOEKEN,DAN HOR JE DE VERKOPER AL ZEGGEN BEMOEI NIET MET DE VERKKOP VAN ONZE KLANTEN,,MAAR DE VERKOPERS,DENKEN VAAK,DAT MEN DE KLANTE BIJ DE WINKELS WEG HAALD,MIGE WINKELS ALS DIXONS VERDIENEN,DIT WEL,MAAR MEESTAL,DE ANDERE WINKELS,HOEVEN DAAR NIET BANG VOOR TE ZIJN,WANT DIE DOEN HET BEST GOED,DUS IS HET MEER HULP DAN DE VERKOPER PESTEN,WANT,ALS IK MERK DAT IK EEN KEER BEN BEDONDERD,DAN DOE IK DAT VIA DE KRANT,EN NIET IN DE WINKEL,DAN SCHRIJF IK BV.... DIE WINKEL HEEFT GEEN VERSTAND VAN EEN PRODUCT ,WAAR VAN IK VEEL OVER HEB GELEZEN,EN ALS IK TWIJVEL,DAN GEEF IK GEEN ADVIES,EN MOCHT IK HET FOUT ZOU HEBBEN ACHTER AF,DAN STUUR IK JUIST DE KLANTEN NAAR DIE WINKEL,DAT IK DACHT DAT ZE FOUT ZATEN!!!,LAAT DAT WEL WEZEN EERLIJKHEID DUURD HET LANGST.ZOU IK DENKEN!!!

GELUKKIG GAAT HET BEST AARDIG,MET DE VERKOPERS,MAAR SOMMIGE ZIJN VAAK NET IETS TE JONG,ALS VERKOPER,EN WETEN NOG NIET ALLES VAN WAT ER TE KOOP IS,MAAR VOORAL HOE HET WERKT,EN SOMMIGE,WORDEN BEWUST IN EEN GROOT FILIAAL GEPLAATS,OM ZO SNEL MOGELIJK GOEDEREN TE VERKOPEN,ZODAT HIJ BIJ ZIJN BAAS EEN EXTRA BONUS KRIJGT,OF MOET HALEN,OM ZELF NIET BINNEN EEN HALFJAAR IN DE WW TE BELANDEN!!!,DIT LAATSTE GEBEURD MEER DAN MEN DENKT!!!

EN DAT IS JAMMER,EN SLECHT VOOR DE ECONOMY.

458 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kunt u misschien iets minder hard schreeuwen?? (dus capslock uitzetten) het doet zeer aan mijn oren.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks mijn nieuwbril haak ik bij dit soort hoofdlettervragen af na 5 regels.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan koop je toch gewoon een ander merk keuze zat, want je ben niet verplicht om voor hun te kiezen. Gewoon even zoeken op internet en dan kies je gewoon welke je wil en kan je gewoon weer ontspannen.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zeurt shortymusic! En je spreekt wartaal uit!

Norton Antivirus 2006 is dus niet meer verkrijgbaar.
Ik kan alleen Norton Anvivirus 2007 en Norton Internet security 2007 bestellen.
Daarnaast is Symantec gestopt met de Spamfilter.

Dus je beticht de verkopers van iets waar ze zelf niets aan kunnen doen!
Bij Norton Antivirus zit geen Anti-spam en bij Internet Security 2007 ook niet.
Ik kan dus niet aan de Anti-spam komen en voor zover ik het weet is die ook

In Norton Internet security zit geen Anti-spam meer.
De enige Antispam die verkrijgbaar is is Norton Anti-spam 2005 en is via de website te
bestellen voor € 39,95.

Qoute:
---------------------------------------------------------------------------------------------
IK VIND DIT BELACHELIJK ,DAARBIJ ANTIVIRUS KOST 99,00EURO,EN DE UPGRADE NAAR 2007 KOST 44,99
 EURO,MAAR OOKNDIE IS NIET HELEMAALCOMPLEET.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Als je Norton Antivirus koopt dan koop je Norton Antivirus, niet meer en niet minder.
En Norton Antivirus is wel compleet.

Ik heb net zelf het nodige opgezocht en de degene die niet de waarheid spreekt ben jezelf shortymusic!
Jammer.