Speedlinq zeer onnauwkeurig met klanten
Ik heb al 2 maanden last van een zeer onstabiele verbinding via Speedlinq. Ik heb hun dit middels telefoon en email kenbaar gemaakt. In het begin mailde ik, maar de enige reactie die je erop krijgt is dat je hun moet bellen. Nu 2 maanden, 8 mailtjes en 4 telefoongesprekken verder a 8 euro per gesprek ben ik nog geen steek verder. Ze zouden mijn lijn op laten meten, maar daar hoor ik niks van. Vervolgens zouden ze me een modem toesturen, die ik nooit heb mogen ontvangen. In het weekend zijn ze niet bereikbaar en door de weeks zijn ze na 9 uur ook niet meer te bereiken. Als je ze te pakken krijgt dan praten ze wazig dat hun collega dit soort dingen regelt en hij me wel terugbelt. U raadt het al, dat doen ze dus niet en zo ben ik maar gekomen op Kassa om mijn hulp te vragen.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Naar hun bellen heeft totaal geen nut en mijn verbinding vliegt er nog steeds om de haverklap uit. Mailen heeft geen nut, want zodra je schijnbaar even boos wordt in je mailtje dan reageren ze al niet meer.
Besta Kassa, wat moet ik doen?
yzord, je hebt toch vast en zeker wel een goede vriend, collega of kennis die je een handje wil helpen... je bent toch niet de enige met ADSL in je woonplaats? de helpdesks zijn heel laks met het geven van informatie, ik heb het idee dat ze graag gebeld worden á €0,35 per minuut!! ze hebben amper de tijd om mailtjes te beantwoorden(in mijn geval) schaam je niet, bel één of andere 'nerd' op bij jouw in de buurt, geef hem een goede fooi en jij bent, hopenlijk weer gered en die 'nerd' heeft ook weer 'de dag van z'n leven'omdat hij weer een computerprobleem opgelost heeft... succes ermee en veel surfplezier verder !!
Hehe, ben zelf netwerkbeheerder op de universiteit, dus ik weet helaas wel waar ik over praat. Alleen kan een vriend of ik niks aan de lijn doen, dat kan alleen Speedlinq of BabyXL.
Toch bedankt voor uw reactie
ik denk dat de klachten komen doordat de spitter niet goed aan de lijn zit gemonteerd.hij moet direct zitten bij binnenkomst telefoonlijn.
Ja ik heb ook problemen met speedlinq dat ze niet hun klanten normaal helpen zoals dat normaal gaat. Ik heb een ruit ingegooid en heb via via eindelijk een telefoon nummer gegeven van speedlinq in den haag!!! Want in Almere zitten ze echt niet. dus door die ruit in den haag in te gooien kom je verder!! ik hoor wel als ik weer een steen moet gooien :P ow voor het telefoon nummer van ze wat niet 0,70 eurocent kost moet je maar mailen!! Het is rond uit stom van dat bedrijf. zo gooi je nou je eigen ruiten in!
Original Message -----
via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos
10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro
bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer