yz
door yzord Apr 26, 2004 om 21:23
Computers & telefonie

Speedlinq zeer onnauwkeurig met klanten

Ik heb al 2 maanden last van een zeer onstabiele verbinding via Speedlinq. Ik heb hun dit middels telefoon en email kenbaar gemaakt. In het begin mailde ik, maar de enige reactie die je erop krijgt is dat je hun moet bellen. Nu 2 maanden, 8 mailtjes en 4 telefoongesprekken verder a 8 euro per gesprek ben ik nog geen steek verder. Ze zouden mijn lijn op laten meten, maar daar hoor ik niks van. Vervolgens zouden ze me een modem toesturen, die ik nooit heb mogen ontvangen. In het weekend zijn ze niet bereikbaar en door de weeks zijn ze na 9 uur ook niet meer te bereiken. Als je ze te pakken krijgt dan praten ze wazig dat hun collega dit soort dingen regelt en hij me wel terugbelt. U raadt het al, dat doen ze dus niet en zo ben ik maar gekomen op Kassa om mijn hulp te vragen.


Ik weet niet meer wat ik moet doen. Naar hun bellen heeft totaal geen nut en mijn verbinding vliegt er nog steeds om de haverklap uit. Mailen heeft geen nut, want zodra je schijnbaar even boos wordt in je mailtje dan reageren ze al niet meer.


Besta Kassa, wat moet ik doen?

862 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jcjoppe
door jcjoppe - Apr 26, 2004 om 23:04
279 Antwoorden / 59 Vragen
0

yzord, je hebt toch vast en zeker wel een goede vriend, collega of kennis die je een handje wil helpen... je bent toch niet de enige met ADSL in je woonplaats? de helpdesks zijn heel laks met het geven van informatie, ik heb het idee dat ze graag gebeld worden á €0,35 per minuut!! ze hebben amper de tijd om mailtjes te beantwoorden(in mijn geval) schaam je niet, bel één of andere 'nerd' op bij jouw in de buurt, geef hem een goede fooi en jij bent, hopenlijk weer gered en die 'nerd' heeft ook weer 'de dag van z'n leven'omdat hij weer een computerprobleem opgelost heeft... succes ermee en veel surfplezier verder !!

yz
door yzord - Apr 29, 2004 om 21:56
4 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hehe, ben zelf netwerkbeheerder op de universiteit, dus ik weet helaas wel waar ik over praat. Alleen kan een vriend of ik niks aan de lijn doen, dat kan alleen Speedlinq of BabyXL.


Toch bedankt voor uw reactie

th
door thchrist - May 4, 2004 om 13:38
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik denk dat de klachten komen doordat de spitter niet goed aan de lijn zit gemonteerd.hij moet direct zitten bij binnenkomst telefoonlijn.

yz
door yzord - May 7, 2004 om 19:39
4 Antwoorden / 4 Vragen
0

Zit hij ook (na het ISRA punt) en inmiddels 3 splitters geprobeerd.

ho
door hoekie - Jul 2, 2004 om 16:55
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja ik heb ook problemen met speedlinq dat ze niet hun klanten normaal helpen zoals dat normaal gaat. Ik heb een ruit ingegooid en heb via via eindelijk een telefoon nummer gegeven van speedlinq in den haag!!! Want in Almere zitten ze echt niet. dus door die ruit in den haag in te gooien kom je verder!! ik hoor wel als ik weer een steen moet gooien :P ow voor het telefoon nummer van ze wat niet 0,70 eurocent kost moet je maar mailen!!  Het is rond uit stom van dat bedrijf. zo gooi je nou je eigen ruiten in!

ma
door maddoget - Nov 25, 2004 om 14:19
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aan hoekie:


Gooi voor mij ook een paar ruiten in?! Wat een (piep)bedrijf

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:22
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

Original Message -----

From: john

Sent: Friday, January 12, 2007 7:36 PM

Subject: snel rijk




via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos


10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 21:07
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer