Speedlinq
Ik heb in December een speedlinq account aangevraagd, vanwege de snelheid/prijs en zoals nu nog steeds bij de internet aanbieders staat, het bereiken van de nieuwsgroepen.
ook de online helpdesk, via emial leek mij ideaal.
Nu is mijn account aangesloten, na 2 uur deed mijn modem het al niet meer, helpdesk maar gebeld, a 70 eurocent per minuut omdat er sinds deze maand geen oline helpdesk meer is.
Ook zijn de nieuwsgroepen niet meer bereikbaar.
Dus als je een probleem hebt, mag je alleen nog maar bellen met de helpdesk, mag dit zomaar??
Verder is de snelheid wel erg goed(heb inmiddels een router aangeschaft, en nog steeds geen nieuwe modem ontvangen en ook geen bericht gehad op mijn brief)
De ondersteuning is du ronduit SLECHT
groet Rene
Type het woord speedlinq in het vakje voor zoeken in Vraag &
Beantwoord. Klik daarna op de rode zoekknop en lees wat er al bekend is
van Speedlinq. Je bent niet de enige met een linqprobleem.
GSM
via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos
10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro
bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi ik lees al veel klachten over speedlinq.
Mijn mening is dat de grote toestroom van klanten een probleem geeft. Of het nu een goede provider is laat ik in het midden, maar gezien de topics die er over geschreven zijn is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om naar die club over te stappen. Kan ook nog zijn dat kpn voor zover nog nodig roet in het eten gooit, onder het motto geen kpn dan onder aan de lijst met aansluiten en ondersteuning. Het gaat toch allemaal over een bestaande kpn leiding en tja dan zijn kpn gerelateerde providers het eerst aan de beurt.
Mijn ervaring is dan ook als je met je huidige provider tevreden bent waarom dat overstappen voor een paar euro`s voordeel.
Ronny.
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo kwalitiet kost nu eenmaal centen, maar nee wij willen dat niet, voor een duppie op de eerste rang zitten. als je dan op een klapstoel moet zitten worden we boos, en achteraf denk je toch had ik het maar anders gedaan. Supermarkt vergelijking aldi, lidle goedkoop maar voor echte goede spullen ga je naar een echte winkel.
Ronny
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer