la
door laslop Mar 10, 2004 om 15:31
Computers & telefonie

Storing met ADSL: BBNED werkt niet samen met KPN

Ik heb een ADSL abbo bij Demon Internet. De verbinding loopt via BBNED. Sinds een week een storing op de lijn. Ik kan niet bellen en geen internet!

Demon schuift de schuld af op KPn en andersom natuurlijk ook. De KPN mag niet in de ruimte van BBNED komen in de KPN centrale en daar zit de storing. Ondertussen zit Demon Internet op actie van KPN te wachten. Het beruchte kastje naar de muur spelletje.

Blijkbaar zijn er geen goede afspraken tussen KPN en BBNED. Zij laten het gewoon escaleren en de klant is dupe.

Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?

657 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

md
door mduiker - Apr 16, 2004 om 13:00
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als klant van Demon internet heb je NIETS temaken met hun leverancier BBNED.
Demon is je aanspreekpunt en ZIJ moeten zorgen dat het geregeld is.
Als telefonieklant van KPN heb je ook NIETS met BBNED te maken.

la
door laslop - Apr 16, 2004 om 13:00
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dat klopt inderdaad. Maar Demon Internet presteert het om mij vanaf 2 maart jl. met deze storing te laten zitten: ik kan nog steeds niet bellen en ik heb geen Internet. De storing MOET opgelost worden door BBNED want de KPN mag niet in hun gedeelte van de KPN centrale komen.

pi
door picker1100 - Apr 16, 2004 om 13:00
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat vertelt wordt dat je niets met BBNED te maken hebt is onzin, Demon is een ISP van BBNED dus maakt gebruik van de lijnen van BBNED. BBNED huurt deze misschien weer van KPN maar het kan ook zijn dat BBNED van hun eigen net gebruik maakt. Mocht het zo zijn dat dit over een lijn gaat van KPN die BBNED van hen huurt is BBNED hiervoor verantwoordelijk en NIET KPN, KPN mag ook ID niet in het MDF gedeelte komen van BBNED. BBNED verwijst uiteraard naar KPN om zo het probleem zelf niet op hoeven te lossen en de klant laten ze de dupe worden.

md
door mduiker - Feb 21, 2006 om 17:21
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

... Niets met BBNed temaken bedoel ik als: BBNed is een leverancier van Demon.


Als er problemen zijn met meel waardoor de bakker geen goed brood levert, moet je als klant toch niet naar de molenaar, maar naar de bakker?!


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer