be
door benendidi Jul 10, 2008 om 13:28
Computers & telefonie

Storing tele2

hallo ik heb een adsl storing gemeld ik moest 5 dagen wachten voor ik de techniche dienst aan de telefoon kreeg ze wisten niet wat de oorzaak was ze gingen de lijn meten maar kwam er niet uit de kpn monteur moest naar de wijkcentrale  dat kon 3 werkdagen duren als ik in die 3 dagen niets had gehoord moest ik maar weer bellen ik weer gebeld maar de storing is nog steeds in behandeling dus ik moet maar wachten bij elkaar duurt dit nu al bijna 2 weken en ik weet nog steeds niets ben ik de enige of doen ze zo met alle klanten graag een antwoord bedankt

401 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Jul 12, 2008 om 11:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Of ze dat altijd zo doen: geen idee.


Controleer wel even of je een ZoneAlarm firewall gebruikt. Zo ja, dan heb je mogelijk ook last van een Microsoft update. Zie http://www.telegraph.co.uk/connected/main.jhtml?xml=/connected/2008/07/10/nwindows110.xml in dat geval.

vi
door vinnius - Jul 21, 2008 om 17:30
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb vorige week een Tele2 Internet verbinding (met telefoon) trachten op te starten. Dat lukte niet, omdat het DSL lampje van de router niet ging branden. Kennelijk ontving ik geen ADSL signaal. En dan kun je uiteraard niet Internetten. Na enig heen en weer gebel met de helpdesk heeft die mijn klacht doorgezet naat hun technische dienst. Die belde nog dezelfde avond terug met de mededeling dat er ergens in een centrale een probleem was geconstateerd dat eerst moest worden opgelost. Dat zou drie werkdagen kunnen duren. Dat klopte en daarna werd ik netjes teruggebeld dat het nu zou moeten werken. Dat bleek te kloppen, het DSL lampje ging na enige tijd branden en ik kreeg Internet verbinding.  Hte zou kunnen zijn dat u met een sootgelijk probleem zit. Kijk dus of het DSL lampje gaat branden. Ik ben tevreden over de helpdesk van Tele2 en vooral over hun technische dienst.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

Kn
Knipperbolletje - May 1, 2024 om 14:09
Geldzaken & recht

ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.

In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont.  Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de reger ... Lees meer