be
door benendidi Jul 10, 2008 om 13:28
Computers & telefonie

Storing tele2

hallo ik heb een adsl storing gemeld ik moest 5 dagen wachten voor ik de techniche dienst aan de telefoon kreeg ze wisten niet wat de oorzaak was ze gingen de lijn meten maar kwam er niet uit de kpn monteur moest naar de wijkcentrale  dat kon 3 werkdagen duren als ik in die 3 dagen niets had gehoord moest ik maar weer bellen ik weer gebeld maar de storing is nog steeds in behandeling dus ik moet maar wachten bij elkaar duurt dit nu al bijna 2 weken en ik weet nog steeds niets ben ik de enige of doen ze zo met alle klanten graag een antwoord bedankt

401 2 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jul 12, 2008 om 11:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Of ze dat altijd zo doen: geen idee.

Controleer wel even of je een ZoneAlarm firewall gebruikt. Zo ja, dan heb je mogelijk ook last van een Microsoft update. Zie http://www.telegraph.co.uk/connected/main.jhtml?xml=/connected/2008/07/10/nwindows110.xml in dat geval.

vi
door vinnius - Jul 21, 2008 om 17:30
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb vorige week een Tele2 Internet verbinding (met telefoon) trachten op te starten. Dat lukte niet, omdat het DSL lampje van de router niet ging branden. Kennelijk ontving ik geen ADSL signaal. En dan kun je uiteraard niet Internetten. Na enig heen en weer gebel met de helpdesk heeft die mijn klacht doorgezet naat hun technische dienst. Die belde nog dezelfde avond terug met de mededeling dat er ergens in een centrale een probleem was geconstateerd dat eerst moest worden opgelost. Dat zou drie werkdagen kunnen duren. Dat klopte en daarna werd ik netjes teruggebeld dat het nu zou moeten werken. Dat bleek te kloppen, het DSL lampje ging na enige tijd branden en ik kreeg Internet verbinding.  Hte zou kunnen zijn dat u met een sootgelijk probleem zit. Kijk dus of het DSL lampje gaat branden. Ik ben tevreden over de helpdesk van Tele2 en vooral over hun technische dienst.