spe1973
door spe1973 Nov 28, 2005 om 09:58
Computers & telefonie

T-Mobile

Zijn er meer mensen die er gebruik maken van My T-Mobile? Bij mij klopt de vermelding van de overige kosten niet. Ik heb sinds mijn laatsete factuur alleen maar 1 SMS gestuurd en ook niet gebeld naar het buitenland of naar een andere dienst dat buiten mijn bundel valt maar toch staat dar een bedrag vermeld dat geen verband heeft met dat ene SMS-je. Ik ben dus benieuwd of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem want bij klantenservice van T-Mobile houden zij zich van de domme. Ik zal in ieder geval de factuur afwachten en als zij het bij mij proberen te flikken dan zal ik echt werk van maken.

371 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Nov 28, 2005 om 11:12
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Heeft u er rekening mee gehouden dat er tussen het verzenden van de faktuur en de ontvangst ervan enige tijd verstrijkt? Het zou dus kunnen zijn dat u netjes na de ontvangst heeft bijgehouden wat u gedaan heeft, maar dat u in de dagen ervoor net nog even wat SMSjes verzonden heeft.


Voor buitenlandse gesprekken zou het mogelijk zijn dat u in de buurt van de grens met een ander land vertoefd heeft en u de signalen van (bijvoorbeeld) Duitsland gebruikt heeft? U betaalt dan buitenlands telefoontarief. Om dit te voorkomen kunt u uw toestel zo instellen dat er alleen gebruik gemaakt wordt van uw eigen provider en er geen gebruik gemaakt mag worden van andere netwerken (het zgn. roaming)


Dam

spe1973
door spe1973 - Nov 28, 2005 om 12:05
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ten eerste: Het lijkt mij sterk dat ik via een buitenlands aanbieder in Randstad kan bellen. Ik ben namelijk sind mijn laatste factuur niet naar buitenland geweest of in de grens gebied. Ik zei het al. Ik heb behalve dat ene smsje geen gebruik gemaakt van de andere diensten die buiten mijn bundel vallen. En ik kan ook heel goed inschatten en bijhouden wat ik met mijn mobiel doe. Ik ben al heel lang abonnee bij T-Mobile en nooit problemen mee gehad dus ik neem aan dat dit ook een softwarematige fout kan zijn op My T-Mobile. Dus a.u.b. niet aankomen met verhalen als stel je telfoon zo in dat je alleen handmatig netwerk kan kiezen. Ik heb alleen gevraagd of er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Niet meer en niet minder.

sunset_1
door sunset_1 - Nov 28, 2005 om 15:24
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Even voor alle duidelijkhied Spe1973: Je stelt een vraag op in een consumentenrubriek, en mensen zoals Damaster proberen je op weg te helpen. Ik vind je reactie dan ook nogal negatief overkomen, just trying to help.
Wanneer je dit soort antwoorden niet wilt kun je je vraag beter ergens anders stellen. Moest ik even kwijt...


Wat je vraag betreft: mijn verbruik op My T-Mobile klopt ook 9 van de 10 keer niet. Blijkbaar kan T-Mobile het niet voor elkaar krijgen om de kosten duidelijk te vermelden. Gelukkig kloppen de facturen tot nu toe altijd, dus ik verwacht niet dat dit problemen moet gaan geven.
Mocht je factuur uiteindelijk toch niet kloppen kun je altijd nog aan de bel hangen bij T-Mobile.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer