spe1973
door spe1973 Nov 28, 2005 om 09:58
Computers & telefonie

T-Mobile

Zijn er meer mensen die er gebruik maken van My T-Mobile? Bij mij klopt de vermelding van de overige kosten niet. Ik heb sinds mijn laatsete factuur alleen maar 1 SMS gestuurd en ook niet gebeld naar het buitenland of naar een andere dienst dat buiten mijn bundel valt maar toch staat dar een bedrag vermeld dat geen verband heeft met dat ene SMS-je. Ik ben dus benieuwd of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem want bij klantenservice van T-Mobile houden zij zich van de domme. Ik zal in ieder geval de factuur afwachten en als zij het bij mij proberen te flikken dan zal ik echt werk van maken.

371 3 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Nov 28, 2005 om 11:12
646 Antwoorden / 8 Vragen

Heeft u er rekening mee gehouden dat er tussen het verzenden van de faktuur en de ontvangst ervan enige tijd verstrijkt? Het zou dus kunnen zijn dat u netjes na de ontvangst heeft bijgehouden wat u gedaan heeft, maar dat u in de dagen ervoor net nog even wat SMSjes verzonden heeft.

Voor buitenlandse gesprekken zou het mogelijk zijn dat u in de buurt van de grens met een ander land vertoefd heeft en u de signalen van (bijvoorbeeld) Duitsland gebruikt heeft? U betaalt dan buitenlands telefoontarief. Om dit te voorkomen kunt u uw toestel zo instellen dat er alleen gebruik gemaakt wordt van uw eigen provider en er geen gebruik gemaakt mag worden van andere netwerken (het zgn. roaming)

Dam

spe1973
door spe1973 - Nov 28, 2005 om 12:05
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ten eerste: Het lijkt mij sterk dat ik via een buitenlands aanbieder in Randstad kan bellen. Ik ben namelijk sind mijn laatste factuur niet naar buitenland geweest of in de grens gebied. Ik zei het al. Ik heb behalve dat ene smsje geen gebruik gemaakt van de andere diensten die buiten mijn bundel vallen. En ik kan ook heel goed inschatten en bijhouden wat ik met mijn mobiel doe. Ik ben al heel lang abonnee bij T-Mobile en nooit problemen mee gehad dus ik neem aan dat dit ook een softwarematige fout kan zijn op My T-Mobile. Dus a.u.b. niet aankomen met verhalen als stel je telfoon zo in dat je alleen handmatig netwerk kan kiezen. Ik heb alleen gevraagd of er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Niet meer en niet minder.

sunset_1
door sunset_1 - Nov 28, 2005 om 15:24
265 Antwoorden / 22 Vragen

Even voor alle duidelijkhied Spe1973: Je stelt een vraag op in een consumentenrubriek, en mensen zoals Damaster proberen je op weg te helpen. Ik vind je reactie dan ook nogal negatief overkomen, just trying to help.
Wanneer je dit soort antwoorden niet wilt kun je je vraag beter ergens anders stellen. Moest ik even kwijt...

Wat je vraag betreft: mijn verbruik op My T-Mobile klopt ook 9 van de 10 keer niet. Blijkbaar kan T-Mobile het niet voor elkaar krijgen om de kosten duidelijk te vermelden. Gelukkig kloppen de facturen tot nu toe altijd, dus ik verwacht niet dat dit problemen moet gaan geven.
Mocht je factuur uiteindelijk toch niet kloppen kun je altijd nog aan de bel hangen bij T-Mobile.