T-mobile contract verlengen
Op 7 maart 2009 heb ik bij t-mobile een abonnement afgesloten met een contractsduur van 24 maanden. Dit contract eindigt op 6 maart 2011.
Zoals velen met mij heb ik mijn abonnement 3 maanden van te voren verlengd, ditmaal een abonnement met internet.
Wat mij in de definitieve bevestiging van mijn bestelling verteld is, is dat mijn aansluiting per direct geactiveerd zou worden.
Hiervan uitgaand heb ik dus flink gebruik van internet gemaakt met als gevolg een factuur met 250% van de normale kosten.
Wat blijkt is dat ik nog gewoon gebruik maak van mijn oude abonnement tot 6 maart 2011.
Nou ben ik het hier dus totaal niet mee eens, t-mobile heeft mij verkeerd voorgelicht wat betreft de activeringsdatum van mijn aansluiting.
De klantenservice van t-mobile geeft niet thuis aangezien ik de domme consument ben die niet begrijpt dat een contract ook daadwerkelijk 24 maanden loopt.
Nou vraag ik me af waarom dit niet vermeld word op het moment dat ik het abonnement verleng.
Ik ken voorbeelden van andere providers die dit probleem wel verhelpen door middel van het bedrag boven het abonnement te crediteren.
Ik ben erg ontevreden over de klantenservice en de slechte voorlichting.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem en zoja word hier uberhaupt ooit iets aan gedaan door T-mobile?
Wat ik denk, pin me er niet op vast, is dat je nieuwe bundel pas over 3 maanden ingaat als je huidige contract is afgelopen.
Maar wel raar dat er in dat in je bevestiging staat dat je aansluiting per direct geactiveerd wordt.
Zou hiervan een kopie en een begeleidende brief opsturen naar T-mobile, ik hoop dat je er uitkomt, succes!
Bedankt voor de reactie. Het klopt inderdaad dat mijn nieuwe abonnement pas van start gaat als mijn oude is afgelopen (6 maart 2011). Het probleem is alleen dat ik hier niet van op de hoogte was omdat er dus in de ontvangstbevestiging stond dat de aansluiting per direct geactiveerd zou worden. Na telefonische navraag bleek het dus wel zo te zijn en was dat zeer vanzelfsprekend volgens de medewerker omdat ik een contract van 24 maanden had/heb. Dit is voor de medewerkers van t-mobile waarschijnlijk vanzelfsprekend maar voor mij niet anders had ik ook niet zoveel op internet gezeten. Ik heb ze inmiddels nogmaals een klacht ingestuurd maar ga er niet vanuit dat er iets aan gedaan word. De service van t-mobile is echt erg slecht.
![stacey](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/2376305.DEZE OFFLINE deze KLEIN.jpg)
-- Dit is voor de medewerkers van t-mobile waarschijnlijk vanzelfsprekend maar voor mij niet --
Het lijkt mij anders Wel vanzelfsprekend dat Jij zelf weet dat je Zelf destijds een contract voor 24 maanden afgesloten had en dat je daar dus dan ook die 24 maanden aan vast zit........
Dan heb je niet gelezen waar het probleem om gaat. Nogmaals ik heb een mail waarin staat dat mijn nieuwe abonnement per direct geactiveerd wordt. Dus zover voor dat het voor mij vanzelfsprekend is dat ik nog gebruik maakte van mijn oude bundel.
=stacey schreef op zaterdag 29 jan 2011, 12:25: -- Dit is voor de medewerkers van t-mobile waarschijnlijk vanzelfsprekend maar voor mij niet --
Het lijkt mij anders Wel vanzelfsprekend dat Jij zelf weet dat je Zelf destijds een contract voor 24 maanden afgesloten had en dat je daar dus dan ook die 24 maanden aan vast zit........
![stacey](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/2376305.DEZE OFFLINE deze KLEIN.jpg)
Is nogal simpel, je kunt niet iets activeren Alvorens oude klaar is, zo werkt dat nu eenmaal, dat zo`n call center muts dat niet helemaal snapt of voor je uit gaat spellen.....
En wat was geactiveerd, je bestelling ?
--Als uw contract binnen 3 maanden afloopt, kunt u het eenvoudig vernieuwen via My T-Mobile. De einddatum van uw vaste contractperiode vindt u eveneens terug op My T-Mobile--
Al kon je jaar eerder verlengen Daarmee maak je een lopend contract niet ongedaan...........
--5. Duur van de Overeenkomst en beëindiging
5.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een minimale
contractsperiode van 12 of 24 maanden, afhankelijk van het
geselecteerde Aanbod.--Voorwaarden
Slap excuus `zij zeiden....... en ik weet van niets........`
Je hebt zelf ook een verplichting jezelf goed te informeren voor je iets aangaat.
![pino123](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/6d9e97febc27b1e92d4fbba5695c11784017edb5219c69cdfc8641fea419e739.png)
Het klopt geheel zoals Stacey het aangeeft. Zelf heb ik al meermaals mijn contract verlengd bij T-M, en er is altijd sprake dat het oude contract tot de einddatum door loopt. Je kan via Mijn -T-M prima bekijken tot wanneer je oude contract loopt en wanneer de nieuwe dus ingaat.
Dat het contract per startdatum direct geactiveerd wordt is logisch.
De einddatum van het oude contract wel zeer duidelijk vernoemd in zowel het 'oude' contract als op mijn T-M.
T-Mobile staat dus in zijn/haar recht!
![t-mobilewebcare](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/3850855.805192bc6bb56a3e2bf7fdb35e61525c179cb405.png)
Beste eline90,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice van t-mobile en we zijn samen tot een goede oplossing gekomen!
![abarth](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/3513465.Abarth_Logo1.jpg)
Ik wil hierbij opmerken dat de meeste telefoonboeren de klant al enkele maanden weken voor het einde van de termijn lokken met een nieuwe aanbieding/nieuw toestel. Op deze wijze blijft de klant behouden.
De telefoonboer heeft mi wel de zorgplicht om duidelijk aan de klant te vertellen dat het nieuwe abonnement pas in gaat als het oude is afgelopen.
Dat er in het nieuwe abonnement zaken in de bundel zitten die er nu nog buiten vallen is iets wat voor veel klanten niet duidelijk is.
(het nieuwe toestel ontvang je ook direct) Dus moet daar duidelijk over worden gedaan.
De telefoonboer mag zich niet achter de voorwaarden verschuilen die hier niet duidelijk in zijn.
(Er staat 24 maanden, maar de telefoonboer doet de nieuwe aanbieding en zet alle bundels etc vast aan, stuurt de nieuwe telefoon op etc)
Je mag er als klant dus vanuit gaan dat het nieuwe contract op dat moment is ingegaan.
Beter zou zijn. Je sluit een nieuw contract voor 24 maanden en de resterende contractperiode van de huidige periode
Bij mij is hetzelfde gebeurd
Ik ben zelfs naar de winkel gegaan op mijn contract te vernieuwen.
Ik heb dus ook een nieuwe gsm met internet erbij genomen
Ze hebben zelfs in de winkel mijn email ingesteld omdat hiermee problemen waren.
Maar niemand heeft mij vertelt dat het internet abo pas over 2 maanden inging.
En ja ik had bij het tekenen op de kleine lettertjes moeten letten, maar je verwacht toch dat dit je wordt vertelt!!!
Ik heb de Klantenservice gebeld maar die kunnen voor mij niets doen!
Raar dat ze voor jou wel iets kunnen betekenen zal wel aan de persoon liggen die daar zit.
Ik ga maar eens een email sturen en terug naar de winkel,wordt vervolgd
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![mathijs_b](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/748ebbb10a58701729fde432e61865e9213a0d45fec77944c6b47f5861bef8c3.png)
![Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/4e09611b6b5f26c714f2f50b424b970b7667045b.jpg)
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
![Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/b215dbe6cd2631b4af386eabbd20baa733a0f8ba.png)
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer