joloe
door joloe Dec 7, 2013 om 15:36
Computers & telefonie

Tekst blijf in beeld

halo
sinds een week blijf de tekst na een opdracht in beeld staan ( bv.verwijderen )het is alleen maar te verwijderen als de pc opnieuw opgestart is,
iemand een idee?

891 15 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2013 om 15:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo joloe,

.....sinds een week blijf de tekst na een opdracht in beeld staan .....
?????

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2013 om 16:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Met eerdere vragen is joloe ook niet echt duidelijk en op de reacties op problemen wordt niet gereageerd.

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2013 om 16:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@aurora1,

Bedankt voor de nadere info.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2013 om 16:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Okidoki, we kunnen rustig met het weekend verder gaan...

joloe
door joloe - Dec 7, 2013 om 17:57
19 Antwoorden / 12 Vragen

halo edrick3

met de tekst in beeld bedoel ik.als ik op het buroblod een foto of map wil verwijderen dan ga ik er opstaan klik rechts dan krijg je een aantal opties oa verwijderen klik ik daar op dan wordt het onderdeel ( map ) verwijdert maar het woord verwijderen blijf dan in het beeld staan,het is alleen te verwijderen als de pc opnieuw op gestart wordt.
Wat dat anderen betreft op het niet reageren dat heeft een reden gehad waar ik hier liever niet over uitgaat wijden maar neem maar van mijn aan dat het onmacht was.

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2013 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@joloe,

Dat hoort dus niet.
Probeer eens systeemherstel met een datum toen het nog niet optrad.
Scan voor de zekerheid ook eens even met MBAM (klik onder FREE).

Suc6

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2013 om 18:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat ik zo zie dateert dat niet reageren al van 2006 en het vreemde is dat je wel nieuwe vragen kunt stellen.

diumenge
door diumenge - Dec 7, 2013 om 18:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Welke Windows versie?

joloe
door joloe - Dec 7, 2013 om 20:00
19 Antwoorden / 12 Vragen

halo diumenge

het is windows 7 home premium

joloe
door joloe - Dec 7, 2013 om 20:14
19 Antwoorden / 12 Vragen

@edick3

een paar dagen geleden heb ik systeemherstel toe gepast het was toen over tot gisteren toen deed hij het weer.
Ik heb me suf geprakizeert wat ik fout deed maar ik geen idee.

diumenge
door diumenge - Dec 7, 2013 om 20:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik weet uiteraard niet hoe handig je bent met computers. Maar je zou eens via Systeemeigenschappen / Geavanceerd de Visuele effecten kunnen aanpassen. Kies Beste prestaties om alle visuele effecten uit te schakelen of kies Aangepast en schakel "Menu-items na klikken met overgangseffect verbergen" uit door het vinkje weg te halen.

joloe
door joloe - Dec 7, 2013 om 20:48
19 Antwoorden / 12 Vragen

@diumenga

mijn kennis van pc's zijn niet zo hoog maar ik ga e rmorgen eens in verdiepen,je hoort nog van de klap.
alvast bedankt voor het reageren.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 8, 2013 om 07:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Als je geen zin hebt om opnieuw op te starten kun je in taakbeheer explorer.exe sluiten.
Hierna open je deze weer door 'n nieuwe taak uit te voeren en explorer.exe in te vullen en oké te klikken, mogelijkerwijs is het dan ook weg (voor andere bugs in Windows werkt het namelijk ook).

gsm
door gsm - Dec 8, 2013 om 11:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Microsoft stuurt met de "belangrijke" updates soms ook een stuurprogramma mee. Het zou kunnen dat er op die manier een ander stuurprogramma voor de video adapter is geïnstalleerd.

Je kunt met Windows Update (zie Starten, Alle programma's) de Geschiedenis van de updates openen en daarna de Geïnstalleerde updates openen.
Als er een recente Nvidia of ATI (AMD) update bij zit, dan zou je die daar weer kunnen verwijderen.

joloe
door joloe - Dec 8, 2013 om 16:36
19 Antwoorden / 12 Vragen

mensen bedankt voor het reageren maar ik kom er niet uit.
ik heb een kennis die kan lezen en schrijven met de pc dus die zet ik wel aan het werk.
Nogmaals bedankt,