gj
door gjligthart Oct 8, 2015 om 10:18
Computers & telefonie

Tele 2 opnieuw heraansluitkosten

ik had een betalingsachterstand bij Tele 2, waardoor ik werd aangemeld bij Bos incasso. na het betalen van de schuld heeft het 2 MAANDEN geduurd voordat ik weer gebruik kon maken van hun dienst. Heb 10-15x aan de lijn gehangen met hun, elke keer werd het belooft dat het wordt geregeld en binnen 3 werkdagen zou alles het weer doen. STEEDS NIKS. Uiteindelijk deed alles het weer, maar steeds mijn vergoeding afkeuren. terwijl ze al het bewijs hadden dat ik 2 maanden geleden alles had betaald. En niks laten horen en gewoon geld blijven innen elke maand.

Dus ik betaal de heraansluitkosten (73 euro in totaal met abbo kosten)
alles loopt goed nu. (nog steeds vergoeding afgekeurd)

Vanwege mijn ontevredenheid heb ik 2 maanden terug gestort. Paar weken later krijg ik hier een brief over dat ik zoveel x aantal dagen nog heb om te betalen. Dus ik betaalde het toch maar ondanks de slechte service. 2weken later sta ik ineens weer aangemeld bij Bos incasso. Terwijl ik op tijd heb betaald.

En nu moet ik weer heraansluitkosten betalen??? ik heb op tijd betaald.

Tele 2 het zijn echt oplichters, en zullen je ook niet tegemoet komen.
ze denken ook niet met je mee. Stel amateurs bij de klantenservice.

532 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 8, 2015 om 10:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dus u hebt twee maanden laten storneren, niet echt verstandig. En ja dan sluiten ze u weer af en moet u weer heraansluitkosten betalen.

gj
door gjligthart - Oct 8, 2015 om 10:54
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

@tijger1

ja klopt, dus ik kreeg daarvan een brief binnen dat ik x aantal werkdagen had om te betalen. ik heb betaald binnen dat termijn, dus ze horen je niet af te sluiten.

mahadma
door mahadma - Oct 8, 2015 om 12:25
11606 Antwoorden / 51 Vragen
0

Even los: kijk uit met uw opmerkingen in de stijl van: Tele 2 het zijn echt oplichters, er bestaat ook nog zoiets als smaad.

Vanwege mijn ontevredenheid heb ik 2 maanden terug gestort.
Dat is dus gelijk aan niet betalen, dus wordt je afgesloten, logisch.

tele2webcare
door tele2webcare - Oct 9, 2015 om 14:53
366 Antwoorden / 0 Vragen
0


Hoi Giligthart,
Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt gehad met jouw betalingen. Je geeft aan dat je onterecht bent afgesloten. Kun je mij vertellen hoe dit zo gekomen is? Op het moment dat de automatische incasso mislukt, ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het tijdig overmaken van het factuurbedrag. Als je dit handmatig doet is het belangrijk dat je altijd het juiste klantnummer en factuurnummer hierbij vermeldt. Ook is het belangrijk dat je rekening houdt met op welke dag je het bedrag hebt overgemaakt. In het weekend worden dit soort zaken namelijk niet verwerkt. Is dit bij jou het geval geweest? Pas als wij bericht hebben ontvangen van Bos Incasso kunnen we je weer aansluiten. We doen ons best dit zo snel mogelijk te doen maar moeten hiervoor ook jouw verbinding weer opnieuw tot stand brengen. Dit neemt helaas wat tijd in beslag. Ik begrijp dat je het dus niet eens bent met de gemaakte kosten door de afsluiting. Heb je hierover al contact met ons gehad, en wat is hierin toen besproken? Ik wil je aanraden om jouw huidige factuur wel gewoon aan ons te voldoen. Dit staat namelijk los van jouw eerdere factuur en deze kun je niet zomaar niet betalen. Je bent immers een betalingsverplichting met ons aangegaan. Op het moment dat we deze niet binnen krijgen zal je weer worden afgesloten. Dit is een automatisch proces wat ik helaas niet kan veranderen.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons ook altijd via Twitter ( @Tele2Nederland) , via Facebook ( https://www.facebook.com/Tele2Nederland) ons een berichtje sturen.

Groetjes, Fleur van Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Pe
Peanut71 - Jun 16, 2024 om 11:34
Winkels & webshops

Pakketten niet ontvangen of kwijt

Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.  2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer