li
door lindapinda1 Sep 25, 2015 om 18:36
Computers & telefonie

Tele2

geachte ls

ik heb een vraag / klacht betreffende tele 2 ik maak al ongeveer 2 jaar gebruik van de diensten van tele 2 tv en internet en bellen de laatste(bellen) maak ik geen gebruik van. Sinds ongeveer 7 maanden is mijn internet dramatisch slecht en tv kijken is soms niet mogelijk. ik heb hierover al diverse keren contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werdt mij aangeboden om mijn contract kostenloos te beijndigen. u zult begrijpen dat ik hiemee geen genoegen kan nemen en vind dat tele 2 zich er nu makkelijk van af wil maken. (los het zelf maar op) wat kan ik doen om ze te bewegen om dit probleem opgelost te krijgen. voor alle duidelijkeid mijn buurman heef geen enkel probleem en is ook klant bij tele 2

480 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2015 om 18:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Heeft de buurman dezelfde apparatuur van Tele 2 als u? Als dat ander spul is vraag het dan eens even te leen, zodat u kunt nagaan of het niet aan uw spullen ligt.

li
door lindapinda1 - Sep 25, 2015 om 18:53
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb van tele 2 reeds een nieuwe modum ontvangen . dit heeft tot nu toe geen resultaat opgeleverd

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2015 om 19:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lindapinda1,

.....contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werd mij aangeboden om mijn contract kosteloos te beëindigen.....
Blijkbaar hebben ze geen oplossing voor handen en bieden je daarom aan je contract op te zeggen.
Zou dus maar naar een andere provider gaan uitkijken.
Je kunt geen ijzer met handen breken.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2015 om 19:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar ja, als Tele 2 er al van alles aan gedaan heeft, en het werkt dan nog niet goed, wat moeten ze dan nog? Dus netjes dat het contract dan ontbonden kan worden.

tele2webcare
door tele2webcare - Sep 30, 2015 om 20:52
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Linda,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel problemen ervaart met onze diensten. Op het moment dat wij hier een melding van krijgen, zullen we uiteraard alles op alles zetten om de situatie te verbeteren. Het laatste wat we willen is je natuurlijk kwijt raken als klant. Ik weet natuurlijk niet precies welke stappen je allemaal al met ons doorlopen hebt, maar ik kan je verzekeren dat wij echt alleen maar kosteloos opzeggen aanbieden op het moment dat wij de situatie niet meer kunnen verbeteren. Als de kwaliteit niet is wat je van ons kan verwachten is het namelijk beter om afscheid van elkaar te nemen, hoe vervelend dat ook is. Toch ben ik erg benieuwd wat er allemaal geprobeerd is om de situatie te verbeteren. Ik begrijp dat jou een nieuw modem is toegestuurd? Is er verder ook een monteur langs geweest? En is er ook verteld wat de oorzaak is van het probleem? Ik ben benieuwd!
Wist je trouwens dat je ons ook via Social Media een berichtje kunt sturen?
Wij zijn zowel actief op twitter ( @Tele2Nederland) Als op Facebook
(https://www.facebook.com/Tele2Nederland)


Groetjes, Fleur van Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer