De
door Deepert Jul 16, 2019 om 11:49
Computers & telefonie

TELE2

naar aanleiding van mijn vorige klacht over Tele2 en de diverse mails die ik ze toegestuurd heb en de diverse mails die zij mij gestuurd hebben over mijn afsluiten gaan ze gewoon door met het in rekening brengen  van het internet terwijl ik die modem nu al bijna 4 weken geleden heb terug gestuurd en ik dus geen oplossing zie

de gestuurde mails die zijn mij gestuurd hebben staat wel degelijk in dat ik afgesloten wordt  de een zegt dit de ander zegt dat ik weet niet waar ze mee bezig zijn het lijkt wel of ze het express doen

nu moet ik nog steeds die 154 euro betalen met  daar bovenop her aansluitkosten omdat ze me afgesloten hebben? van 28 euro plus de rekening van julie van 43 euros?? terwijl ik daar niet meer woon since 10 juni 2019 em ik al diversen keer zou worden afgesloten omdat ik verhuisd ben

ik ben niet tevreden ik wil nu dat ik wordt afgesloten want dit zou al in juni 2019 gebeurd zijn maar jullie blijven maar doorgaan met  deze weg

sort van stalken zie ik dit

ben pas tevreden als die op een menselijke manier wordt opgelost

ik weet jullie doen niet aan betaalregeling maar ik heb het ook niet ben verhuisd heb dubbele lasten wil rust in me mind

kom alsjeblief met een  oplossing

mij dreigen met dat er dan  28 euro aansluitkosten en  40 euro ander kosten en  aan  het incassobureau i+ de rekening van juli met verbruikskosten interessant als ik de modem nu bijna 3 weken geleden heb retour gestuurd? s goed hoor maar dan zijn we er nog steeds niet want ik heb bewijs van het retour sturen van de modem en de eerdere mails

ik voel me beledigd en gediscrimineerd in deze niet zo fijn hoe tele2 met klanten omgaat

1279 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 16, 2019 om 11:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wij zijn Tele 2 niet, dus kunnen niets met uw klacht.

Een verhuizing is geen reden om zomaar op te kunnen zeggen als uw contract nog loopt.

Hebt u volgens de regels opgezegd, dan kunt u naar de geschillencommissie.

Ka
door Kassagebruiker - Jul 16, 2019 om 11:59
683 Antwoorden / 5 Vragen

Vooraf goed op de site gekeken wat hoe enz te doen bij verhuizing? Zelf ook eens met tele2 verhuisd, 200 km, gaf geen enkel probleem.

aurora1
door aurora1 - Jul 16, 2019 om 12:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom heeft u dit (lange) verhaal niet bij uw oorspronkelijk (lange) verhaal geplaatst? Hoezo “gediscrimineerd”? En waarmee, waarom?
Het was toch opgelost?
Op dit forum van vrijwilligers worden geen klachten behandeld, daarvoor moet u i.c. bij de provider zijn.
Als u dit verhaal voor de redactie heeft bedoeld, dan bent u hier verkeerd. Kijk dan eens onderaan deze pagina bij “Contact” en stuur uw verhaal daarheen. Ik zou de 2 verhalen dan samenvatten en alle overbodige informatie achterwege laten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 16, 2019 om 12:30
7188 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 - Jul 16, 2019 om 13:15
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Deepert ,

Neem eens contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente .

https://www.juridischloket.nl/contact/#

ma
door malty - Jul 16, 2019 om 13:19
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Waar is dat bedrag van €154 voor, wat staat er op die rekening, abonnementkosten op het oude adres of zitten daar ook incassokosten bij?
Had u korter dan een jaar iets veranderd in uw abonnement, internetsnelheid verhoogt b.v. waardoor u het abonnement niet op kon zeggen zonder boete?
U heeft van tel 2 toch een email gekregen dat ze het jammer vonden dat u bij hun weg ging, is toch een bewijs dat u eerder dan 1 augustus opgezegd hebt.
Voor welke maanden heeft u dan betaald op het oude adres, tot een maand na opzegdatum?
Heeft op het nieuwe adres een (nieuwe) tele 2 aansluiting gehad?

Th
door Thijs124 - Jul 16, 2019 om 13:27
289 Antwoorden / Vragen

Met de modem terugsturen beëindig je natuurlijk geen contract. Met verhuizen ook niet. En discrimineren doen ze volgens mij ook niet. Je bent gewoon een naam met een adres. Daar valt niets aan te discrimineren. Dit geldt voor iedereen. Als je afgesloten bent omdat je te laat of niet betaald hebt beëindigd natuurlijk niet het contract wat je met tele2 hebt. Ook niet als je de modem terugstuurt. Als je gelijk hebt, of denkt gelijk te hebben kun je naar de geschillencommissie. Hier moet je wel voor betalen, dat geld krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld. Dit is wel goedkoper dan een rechtszaak.

Edit. Ik zie net in jouw vorige topic dat het opgezegd zou zijn per augustus? Dan moet je natuurlijk ook tot die datum betalen. Modem terug sturen verandert daar niets aan.

De
door Deepert - Jul 18, 2019 om 17:27
3 Antwoorden / 2 Vragen

is nu wel opgelost heb net contact met tele2 gehad

panter22
door panter22 Jul 18, 2019 om 18:35
6599 Antwoorden / Vragen

Gelukkig maa. Bedankt voor het terugmelden,

Th
door Thijs124 Jul 18, 2019 om 18:52
289 Antwoorden / Vragen

Mooi dan, bedankt dat je ons niet laat raden naar de afloop.

aurora1
door aurora1 Jul 19, 2019 om 12:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zo te uitgebreid als de klachten waren, maar te spaarzaam met woorden om te vertellen hoe het opgelost is. Niet erg dankbaar voor het in ieder geval lezen van die lange lappen tekst en vervolgens het uitzoeken en de reacties geven, verbluffend weer.