ir
door irmamulder Apr 21, 2006 om 15:10
Computers & telefonie

Tele2 bellen (via vaste lijn) en Internet

Er wordt de laatste tijd reclame gemaakt door Tele2 om te bellen en te internetten, het laatste via de kabel voor 29,95 euro p.m. Hiervoor moet mijn KPN-abonnement opgezegd worden alsmede mijn abonnement bij Kabelfoon (CAIWAY). Heeft iemand reeds ervaring met bellen en internetten via Tele2.


gr. Irma

737 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Apr 21, 2006 om 15:17
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

 maar eens hierboven. Ervaringen te over.

ir
door irmamulder - Apr 21, 2006 om 15:18
4 Antwoorden / 6 Vragen
0

Begrijp niet wat u met deze zin bedoelt.

edwardus
door edwardus - Apr 21, 2006 om 15:19
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Klik op Zoek, tik in: tele2 en lees de verhalen.

hbommel
door hbommel - Apr 22, 2006 om 01:14
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb per 01 november het Tele 2 Digitaal Pakket ad € 49,95 per maand voor 2 Mbit ps internet en digitale Telefonie (VoiP).


Mijn ervaringen zijn zeer slecht met dit bedrijf. Betaal al meer dan 4 maanden de rekening aan Tele 2 en KPN. Het maandbedrag aan KPN is € 18,63.


Ik overweeg gerechtelijke stappen te nemen om van dit contract af te kunnen, wegens nalatigheden van deze internetprovider.


Groeten,


Hans

li
door limbra - Oct 16, 2006 om 16:55
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het grote probleem bij deze organisatie is het overnemen van je telefoonnummer. Hier moet je kort op blijven. Na een week checken of je van de KPN af bent.Meerdere installaties gedaan. Draadloos wil het wel eens niet gelijk lukken om connectie te maken en als je gedraad wil installeren moet je dit via poort 3 doen. De klanten die ik geholpen zijn zeer tevreden. Installatie kost soms wat tijd en net zoals bij elke helpdesk moet je geluk hebben wie aan de andere kant van de lijn zit.


midnight
door midnight - Oct 16, 2006 om 17:11
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik mag aannemen dat je het over tele2 compleet hebt heb het zelf sinds augustus en ben er tot nu toe tevreden maar het werkt bij sommige mensen wel en bij andere niet succes ermee


 

ro
door ronny530 - Oct 16, 2006 om 17:15
2882 Antwoorden / 41 Vragen
0

@limbra en Midnight. Zou het 6 maanden al niet opgelost zijn?

re
door reinier_1 - Oct 16, 2006 om 17:59
18 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik ben in mei overgestapt en bij mij hebben ze het goed gedaan en alles werkt perfect. Jij moet niet je KPN abonnement opzeggen, want dat regelt Tele2 voor je en dat gaat gewoon goed. Alleen de kabelfoon moet je zelf opzeggen. Ik heb er totnutoe nog geen enkel probleem gehad en het werkt goed. Je kan alle klachten wel gaan lezen maar dan is geen een een provider goed. Over alle providers zijn er mensen die klagen en waar het aan ligt weet je niet. Ik kan het je aanraden je heb bellen en snelle internet voor een leuke prijs. Over KPN hebben nu ook genoeg mensen wat te klagen dat er niks werkt. Het blijft altijd een gok of het goed werkt naar welke provider je ook gaat.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer