ri
door rijstad Jan 26, 2010 om 10:50
Computers & telefonie

Telefoon

ik heb bijna 1 jaar geleden 2 abonnementen bij vodafone af gesloten voor 2 nieuwe telefoons
1 heb ik gekregen maar de andere telefoon is verdwenen
ik heb daar eindeloos over gebeld en telkens zullen ze het in orde maken
ze blijven wel elke maand het abonnementsgeld van mijn rekening halen
heb ik ook al brieven over geschreven maar geen antwoord wat moet ik nu doen?

350 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vodafone heeft nu wel duidelijk gemaakt aan u dat bij telefonisch ingediende klacht uw problemen niet opgelost worden.

Tijd dus voor een aangetekende brief, die liefst met ontvangstbevestiging verzonden wordt.

Hierin kunt u aangeven dat Vodafone, ondanks herhaald bellen in gebreke is gebleven de 2de telefoon te leveren. U vordert nu de abonnementsgelden die hierdoor onterecht zijn afgeschreven gedurende ..... ( omdat Vodafone het u onmogelijk maakte van deze dienst gebruik te maken) terug. Ik ga hier bij vanuit dat het verdwijnen v.d. telefoon geschiedde voordat deze aan u geleverd zou worden.

Vraag om schriftelijke reactie binnen uiterlijk 1 maand.

Hopelijk heeft u de abonnementen voor de duur van 1 jaar afgesloten. Dan kan u meteen opzeggen met inachtneming van de opzegtermijn. Dit omdat herhaalde toezeggingen uw problemen op te lossen niet gehonoreerd zijn door Vodafone.

Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren tot probleem opgelost is.

Zonodig gaat u naar de geschillencommissie telecommunicatie.

Vergeet niet nu reeds een klacht in te dienen over deze gang van zaken bij consuwijzer. nl

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag rijstad,

Advies: eerst schriftelijk een sommatie sturen dat zij binnen 10 werkdagen alsnog de telefoon leveren en het tenonrechte geïnde bedrag terugstorten op jouw rekening. Doe dat aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als ze die deadline niet hebben gehaald of jouw claim hebben afgewezen, dan kun je daarover een klacht indienen bij de GeschillenCommissie:

De GeschillenCommissie Telecommunicatie:

U heeft een geschil met uw telecombedrijf. Samen komt u er niet uit. Is het bedrijf bij de Geschillencommissie geregistreerd, dan kunt u als regel de hulp inroepen van de Geschillencommissie Telecommunicatie.

https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.