ri
door rijstad Jan 26, 2010 om 10:50
Computers & telefonie

Telefoon

ik heb bijna 1 jaar geleden 2 abonnementen bij vodafone af gesloten voor 2 nieuwe telefoons
1 heb ik gekregen maar de andere telefoon is verdwenen
ik heb daar eindeloos over gebeld en telkens zullen ze het in orde maken
ze blijven wel elke maand het abonnementsgeld van mijn rekening halen
heb ik ook al brieven over geschreven maar geen antwoord wat moet ik nu doen?

349 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vodafone heeft nu wel duidelijk gemaakt aan u dat bij telefonisch ingediende klacht uw problemen niet opgelost worden.

Tijd dus voor een aangetekende brief, die liefst met ontvangstbevestiging verzonden wordt.

Hierin kunt u aangeven dat Vodafone, ondanks herhaald bellen in gebreke is gebleven de 2de telefoon te leveren. U vordert nu de abonnementsgelden die hierdoor onterecht zijn afgeschreven gedurende ..... ( omdat Vodafone het u onmogelijk maakte van deze dienst gebruik te maken) terug. Ik ga hier bij vanuit dat het verdwijnen v.d. telefoon geschiedde voordat deze aan u geleverd zou worden.

Vraag om schriftelijke reactie binnen uiterlijk 1 maand.

Hopelijk heeft u de abonnementen voor de duur van 1 jaar afgesloten. Dan kan u meteen opzeggen met inachtneming van de opzegtermijn. Dit omdat herhaalde toezeggingen uw problemen op te lossen niet gehonoreerd zijn door Vodafone.

Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren tot probleem opgelost is.

Zonodig gaat u naar de geschillencommissie telecommunicatie.

Vergeet niet nu reeds een klacht in te dienen over deze gang van zaken bij consuwijzer. nl

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag rijstad,

Advies: eerst schriftelijk een sommatie sturen dat zij binnen 10 werkdagen alsnog de telefoon leveren en het tenonrechte geïnde bedrag terugstorten op jouw rekening. Doe dat aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als ze die deadline niet hebben gehaald of jouw claim hebben afgewezen, dan kun je daarover een klacht indienen bij de GeschillenCommissie:

De GeschillenCommissie Telecommunicatie:

U heeft een geschil met uw telecombedrijf. Samen komt u er niet uit. Is het bedrijf bij de Geschillencommissie geregistreerd, dan kunt u als regel de hulp inroepen van de Geschillencommissie Telecommunicatie.

https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer