Telefoon
ik heb bijna 1 jaar geleden 2 abonnementen bij vodafone af gesloten voor 2 nieuwe telefoons
1 heb ik gekregen maar de andere telefoon is verdwenen
ik heb daar eindeloos over gebeld en telkens zullen ze het in orde maken
ze blijven wel elke maand het abonnementsgeld van mijn rekening halen
heb ik ook al brieven over geschreven maar geen antwoord wat moet ik nu doen?
Vodafone heeft nu wel duidelijk gemaakt aan u dat bij telefonisch ingediende klacht uw problemen niet opgelost worden.
Tijd dus voor een aangetekende brief, die liefst met ontvangstbevestiging verzonden wordt.
Hierin kunt u aangeven dat Vodafone, ondanks herhaald bellen in gebreke is gebleven de 2de telefoon te leveren. U vordert nu de abonnementsgelden die hierdoor onterecht zijn afgeschreven gedurende ..... ( omdat Vodafone het u onmogelijk maakte van deze dienst gebruik te maken) terug. Ik ga hier bij vanuit dat het verdwijnen v.d. telefoon geschiedde voordat deze aan u geleverd zou worden.
Vraag om schriftelijke reactie binnen uiterlijk 1 maand.
Hopelijk heeft u de abonnementen voor de duur van 1 jaar afgesloten. Dan kan u meteen opzeggen met inachtneming van de opzegtermijn. Dit omdat herhaalde toezeggingen uw problemen op te lossen niet gehonoreerd zijn door Vodafone.
Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren tot probleem opgelost is.
Zonodig gaat u naar de geschillencommissie telecommunicatie.
Vergeet niet nu reeds een klacht in te dienen over deze gang van zaken bij consuwijzer. nl
Dag rijstad,
Advies: eerst schriftelijk een sommatie sturen dat zij binnen 10 werkdagen alsnog de telefoon leveren en het tenonrechte geïnde bedrag terugstorten op jouw rekening. Doe dat aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als ze die deadline niet hebben gehaald of jouw claim hebben afgewezen, dan kun je daarover een klacht indienen bij de GeschillenCommissie:
De GeschillenCommissie Telecommunicatie:
U heeft een geschil met uw telecombedrijf. Samen komt u er niet uit. Is het bedrijf bij de Geschillencommissie geregistreerd, dan kunt u als regel de hulp inroepen van de Geschillencommissie Telecommunicatie.
https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer