ri
door rijstad Jan 26, 2010 om 10:50
Computers & telefonie

Telefoon

ik heb bijna 1 jaar geleden 2 abonnementen bij vodafone af gesloten voor 2 nieuwe telefoons
1 heb ik gekregen maar de andere telefoon is verdwenen
ik heb daar eindeloos over gebeld en telkens zullen ze het in orde maken
ze blijven wel elke maand het abonnementsgeld van mijn rekening halen
heb ik ook al brieven over geschreven maar geen antwoord wat moet ik nu doen?

350 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vodafone heeft nu wel duidelijk gemaakt aan u dat bij telefonisch ingediende klacht uw problemen niet opgelost worden.

Tijd dus voor een aangetekende brief, die liefst met ontvangstbevestiging verzonden wordt.

Hierin kunt u aangeven dat Vodafone, ondanks herhaald bellen in gebreke is gebleven de 2de telefoon te leveren. U vordert nu de abonnementsgelden die hierdoor onterecht zijn afgeschreven gedurende ..... ( omdat Vodafone het u onmogelijk maakte van deze dienst gebruik te maken) terug. Ik ga hier bij vanuit dat het verdwijnen v.d. telefoon geschiedde voordat deze aan u geleverd zou worden.

Vraag om schriftelijke reactie binnen uiterlijk 1 maand.

Hopelijk heeft u de abonnementen voor de duur van 1 jaar afgesloten. Dan kan u meteen opzeggen met inachtneming van de opzegtermijn. Dit omdat herhaalde toezeggingen uw problemen op te lossen niet gehonoreerd zijn door Vodafone.

Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren tot probleem opgelost is.

Zonodig gaat u naar de geschillencommissie telecommunicatie.

Vergeet niet nu reeds een klacht in te dienen over deze gang van zaken bij consuwijzer. nl

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag rijstad,

Advies: eerst schriftelijk een sommatie sturen dat zij binnen 10 werkdagen alsnog de telefoon leveren en het tenonrechte geïnde bedrag terugstorten op jouw rekening. Doe dat aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als ze die deadline niet hebben gehaald of jouw claim hebben afgewezen, dan kun je daarover een klacht indienen bij de GeschillenCommissie:

De GeschillenCommissie Telecommunicatie:

U heeft een geschil met uw telecombedrijf. Samen komt u er niet uit. Is het bedrijf bij de Geschillencommissie geregistreerd, dan kunt u als regel de hulp inroepen van de Geschillencommissie Telecommunicatie.

https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer