em
door emmaeek Feb 2, 2010 om 12:01
Computers & telefonie

Toegang geweigerd AVG Freee

de toegang voor AVG Free 9.0 download wordt geweigerd .
registersleutel HKLM/software is de oorzaak?
wat te doen om toegang toe te staan?
heb inmiddels microsoft security essentials met succes geinstalleerd. ook gratis .Kan ik hiermee ook volstaan dan laat ik het zo of is AVG free beter qua bescherming? groet Emma

2165 10 Rapporteer

he
door henk1951 - Feb 2, 2010 om 12:48
256 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb microsoft security essentials op alle pc's nu werkt goed, En als je zoekt op google lovende test resultaten. Ik hoop dat het gratis blijft. Hele computer scannen gaat ook sneller dan AVG.Gewoon blijven gebruiken is mijn advies

gr Henk

gsm
door gsm - Feb 2, 2010 om 12:51
5940 Antwoorden / 47 Vragen

MSE is op zich goed, maar veroorzaakt wellicht op enkele PC's vertraagd opstarten.
De beste gratis antivirus software van dit moment is volgens mij Avast 5.
Avast 5 is er echter nu nog niet in het Nederlands, wel in Engels of Duits.

em
door emmaeek - Feb 2, 2010 om 12:59
11 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=henk1951 schreef op dinsdag 2 feb 2010, 12:48]Ik heb microsoft security essentials op alle pc's nu werkt goed, En als je zoekt op google lovende test resultaten. Ik hoop dat het gratis blijft. Hele computer scannen gaat ook sneller dan AVG.Gewoon blijven gebruiken is mijn advies

gr Henk
okè Henk maar het geeft geen antwoord op mijn vraag hoe het komt dat de toegang wordt geweigerd voor de download .

he
door henk1951 - Feb 2, 2010 om 13:14
256 Antwoorden / 0 Vragen

heb inmiddels microsoft security essentials met succes geinstalleerd. ook gratis .Kan ik hiermee ook volstaan

Was toch antwoord op je vraag kan ik hiermee volstaan antwoord ja.

Toegang geweigerd kan een storing zijn op de AVG site ik kon hem nu gewoon downloaden ( heb hem inmiddels alweer weggegooid wil geen AVG meer) Stond er misschien nog een versie op je PC?

gr Henk

em
door emmaeek - Feb 2, 2010 om 15:01
11 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=henk1951 schreef op dinsdag 2 feb 2010, 13:14]heb inmiddels microsoft security essentials met succes geinstalleerd. ook gratis .Kan ik hiermee ook volstaan

Was toch antwoord op je vraag kan ik hiermee volstaan antwoord ja.

Toegang geweigerd kan een storing zijn op de AVG site ik kon hem nu gewoon downloaden ( heb hem inmiddels alweer weggegooid wil geen AVG meer) Stond er misschien nog een versie op je PC?

gr Henk

nee ik heb geen andere versie op pc, allemaal verwijdert met link van KPN . kreeg ook PC veilig van KPN n.l niet goed geinstalleerd. Het onderdeel Content Classification Engine was het probleem. KPN gaf het na diverse adviezen etc hetzelf ook op en beeindigde abonnement .dus ik denk dat er bij mijn internetoptie's iets ingesteld is wat de toegang weigert. Enfin ik laat MSE wel erop staan. maar wil toch wel weten waarom er geen registersleutel kan worden aangemaakt bij bepaalde downloads. groet Emma

gsm
door gsm - Feb 2, 2010 om 18:32
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=emmaeek schreef op dinsdag 2 feb 2010, 15:01]
nee ik heb geen andere versie op pc, allemaal verwijdert met link van KPN . kreeg ook PC veilig van KPN n.l niet goed geinstalleerd. Het onderdeel Content Classification Engine was het probleem. KPN gaf het na diverse adviezen etc hetzelf ook op en beeindigde abonnement .dus ik denk dat er bij mijn internetoptie's iets ingesteld is wat de toegang weigert. Enfin ik laat MSE wel erop staan. maar wil toch wel weten waarom er geen registersleutel kan worden aangemaakt bij bepaalde downloads. groet Emma

Download eens MBAM free version. Eerst nog updaten! Dan de snelle scan starten om te kijken of die een virus kan vinden

macwouter
door macwouter - Feb 3, 2010 om 14:13
825 Antwoorden / 9 Vragen

Als er iets zich niet wil laten installeren is dat meestal omdat er nog wat op de computer zit van dat programma. Bij windows kan dat soms heel diep in het register zitten ook waar je het niet verwacht. Je zult versteld staan hoeveel je nog tegen komt van AVG. Gebruik daarom Revo-uninstaller en zoek op AVG. Wat ook kan zijn is dat je de verkeerde link gebruikt want bij Free AVG hoef je je niet te registreren. Mocht het niet juist zijn wat ik nu vertel vergeef het mij dan want ik gebruik al jaren geen antivirus programma welke dan ook. Maar mijn partner heeft al een tijdje Panda Cloud en die klaagt nooit. Ben niet meer zo thuis met windows na het Vista debakel.

em
door emmaeek - Feb 3, 2010 om 14:35
11 Antwoorden / 11 Vragen

dag macwouter,

ik heb AVG Free helemaal niet kunnen installeren want de toegang werd geweigerd, heb mij dus ook niet geregistreerd. PVC veilig van KPN lukte ook al niet zoals je hebt kunnen lezen. Er kan geen registersleutel worden aangemaakt. daar zit het 'm vlgs mij in.Ik heb nu van microsoft een virusprogramma en dat lukte wel, maar dat is omdat de PC daar mee werkt en hoef je geen nieuwe sleutel of poort voor te hebben vermoed ik zo.maar ja ik ben maar een leek hoor !Dus als iemand het antwoord weet ....graag!
Zoals Henk 1951 al aangaf is de MSE protectie wel goed dus laat ik het maar zo.
ben al een week aan 't downloaden, verwijderen, zoeken naar oorzaak van mislukken dat ik al blij ben de PC beschermd te hebben.
Ook ik had vroeger Panda security en dat beviel uitstekend.Wel € 60.00 p.j.
groet Emma

macwouter
door macwouter - Feb 4, 2010 om 02:55
825 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo beste Emma.
Misschien heb je hierwat aan.

macwouter
door macwouter - Feb 4, 2010 om 02:58
825 Antwoorden / 9 Vragen

En heb je dit ook al gelezen ?