Usenet betalingsherrindering
Hallo,
Nu heb ik een probleem met Usenet.nl
Het zit zo. 1 - 10 - 2011 heb een Proef Acc aangemaakt op hun site het te proberen. Moest ik 1 euro betalen met Ideal. Nou dat heb ikbetaald. Gekeken als het wat was. maar het was niks dus heb ik mijn acc geannuleerd . daar heb ik geen bevestiging van gekregen. op 1 - 11 2011 is er een bedrag van 99.96 euro af gebeokt van mijn rekening. Nu is het niet mogelijk om een automatische incasso kan worden gepleegd. zonder toestemming. volgens mijn bank (sns) Alles gestorneerd.
Maar nu 22 - 11 - 2011 heb ik een aanmaning gekregen om te betalen terwijl ik mijn acc beeindigt heb. nu 13 12 - 2011 heb ik weer een aanmaning gehad om te betalen.
Ik heb usenet.nl al gemaild dat mijin acc beeindigd is. Maar krijg geen reactie.
Wat nu?
Mvg
Dennie,
![pino123](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/6d9e97febc27b1e92d4fbba5695c11784017edb5219c69cdfc8641fea419e739.png)
Het gaat erom hoe je het geheel hebt afgemeld. En indien je daar geen bevestiging van krijgt, lijkt het mij zinvol dat je op dat moment contact gaat zoeken. Een account annuleren is wat anders als opzeggen.
Mijn vraag is dus of je het geheel volgens de juiste weg hebt opgezegd en zo ja, heb je daar een bewijsstuk van?
Storneren is prima, maar heb je daarna informatie ingewonnen bij usenet.nl?
![freya](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/693539.freya_r.jpg)
Hallo nothereusee,
Enne... heb je de Algemene voorwaarden gelezen? Met name het stukje over 'Opzeggen'? Even een 'quote' van het betreffende artikel:
"Art. 8 Opzegrecht en proefperiode
8.1. From confirmation of the contract conclusion, the Customer will have a cancellation right of 14 days. Binnen deze periode kan de Klant de afsluiting van het contract annuleren zonder vermelding van redenen, door gebruik te maken van het opzegformulier (http://www.usenet.nl/UNF/SHOP/misc/support/miscSupportForm.cfm?CategoryID=6& ) of door een mail te sturen naar:
Usenet.nl S.r.l. Via Innocenzo Cappa, 59 47895 Domagnano RSM"
Kortom, heb je gebruik gemaakt van dat 'opzegformulier' of opgezegd via een email? Alleen maar je account opheffen is dus niet genoeg.....
m.vr.gr. Freya
Beste Pino,
Er stond na dat ik mij heb afgemeld van mijn account. Nadat ik mijn 1 euro betaald heb met Ideal. en ik het niet Ideaal vond om dit te gebruiken.
"er wordt een mail gestuurd ter bevestiging van de opzegging van uw account"
Daar heb ik geen bewijs van gekregen.
Nou wil ik USENET Wel bereiken maar dat is op 1 of andere reden nog wel heel moeilijk.
Nu heb ik 1 euro betaald .. hebben zei er 99,96 euro afgehaald. En allebei hebben ze andere rekening nummers. Momenteel geen last meer van.
Nu heb ik herrinderingen. Waar ik niet mee akkoord ga. Daar heb ik ook mails achteraan gestuurd. Maar op heden heb ik nog niks ontvangen.
Dat contact Formulier heb ik gebruikt. Maar daar krijg je geen bevestiging van.
Wat nu.
Hallo nothereusee,
ik ben klant van usenet.nl, maar ik had nooit problemen met de service. Nadat ik het contactformulier had ingevuld, kreeg ik binnen een uurtje antwoord terug. En toen ik bij vlagen mijn account obgezegd had, kreeg ik onmiddelijk een bevestiging. Probeer het toch nog maar een keer via het contactformulier!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![mijnnaamwashaas2345](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/e4dd6a9267947f543b136f81ddbbe6b6af86f4fbe8a0f2e47036c73b28dea845.png)
Kun je een speakertje aansluiten op een koptelefoonaansluiting?
mijn wekkkerradio heeft een heel dun geluid. Beschikt wel over een koptelefoonaansluiting. Kun je daar een speakertje op aansluiten? Lees meer
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer