navadeho
door navadeho Jun 1, 2008 om 11:53
Computers & telefonie

UTorrent probleem

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar ik heb en probleem met uTorrent:

[IMG]http://img146.imageshack.us/img146/9376/utorrent1ya3.jpg[/IMG]
[IMG]http://img230.imageshack.us/img230/2220/utorrent2qx6.jpg[/IMG]

Ik hoop dat iemand duidelijk kan uitleggen hoe ik dit moet oplossen?

NavadeHo

1084 8 Rapporteer

labswans
door labswans - Jun 1, 2008 om 12:06
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Ik denk dat u geen probleem met utorrent heeft

U bent bezig om te downloaden  die snelheid staat niet op 0

u bent ook bezig om te uploaden ..... die staat ook niet niet op 0

labswans

er staat dat het kan duiden op een probleem en niet dat u daadwerkelijk een probleem heeft

ma
door mark78 - Jun 1, 2008 om 13:01
36 Antwoorden / 2 Vragen

Het probleem is waarschijnlijk dat je niet 'connectable' bent.

Je kan dit verhelpen door de poort te forwarden in je router naar je pc. Je handleiding hiervoor vind je op www.portforward.com. Dit helpt wel je snelheid te verhogen, maar zoals labswans al zei, je download wel gewoon.

Verder bij de instelling heb je xx/20MB gekozen, het cijfer achter de / is je upload en ik denk dat je een 20/1 verbinding hebt en je dus /1024 moet kiezen.

Succes,

Mark

navadeho
door navadeho - Jun 1, 2008 om 13:24
61 Antwoorden / 40 Vragen

Ik had het dus via www.portforward.com geprobeerd, maar dat lukte niet.

Zouden jullie het anders kunnen uitleggen?

Want het is echt vreselijk langzaam...

labswans
door labswans - Jun 1, 2008 om 13:27
1918 Antwoorden / 10 Vragen

U reageert het is vreselijk langzaam : verwacht niet dat u op 20 mb snleheid kan downloaden. U bent afhankelijk van de snelheid van utorrent zelf en de hoeveelheid aanbieders

als u via usenet download dan heeft u een veel betere snlheid

zie www.binaries4all.nl voor uitleg

labswans

dirck
door dirck - Jun 1, 2008 om 16:52
3201 Antwoorden / 3 Vragen

De snelheid valt opzich nog wel mee voor een Torrentprogramma, via nieuwsgroepen kun je meestal wel een hele hoge snelheid halen.

Ik zie dat je uploadsnelheid ook tamelijk hoog ingesteld staat, als je die naar beneden brengt (max. 40 kB/s) dan heb je kans dat je download snelheid ook omhoog gaat.

Zelf gebruik ik naast uTorrent ook BitComet als ik iets wil downloaden wat niet via nieuwsgroepen te krijgen is (oudere muziek)
Bij BitComet haal ik hogere snelheden dan bij uTorrent. (meestal niet hoger dan 130 kB/s)

Groet, Dirck

navadeho
door navadeho - Jun 3, 2008 om 23:36
61 Antwoorden / 40 Vragen

Dan nog even een andere vraag.

Wat vinden jullie de beste torrent downloader???
Gebruik nu uTorrent en heb ook Azureus en LimeWire vroeger gebruikt.
Wat zal ik gebruiken of daarnaast gebruiken?

dirck
door dirck - Jun 4, 2008 om 00:37
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Zoals ik hierboven al vermeldde gebruik ik ook BitComet.
BitComet heeft meer instellingen en is geheel in het Nederlands. (tenminste de versie die ik gebruik, versie 0.70)

navadeho
door navadeho - Jun 4, 2008 om 13:57
61 Antwoorden / 40 Vragen

Ik gebruik nu hoofdzakelijk uTorrent en heb nu dus ook BitComet en LimeWire (LW gebruik ik niet echt)

Zal ik er nog een aan toevoegen/verwijderen?