no
door nora Aug 8, 2011 om 13:29
Computers & telefonie

Verlengen abonnement + klantenservice telfort

Kreeg begin juli bericht dat ik mijn abonnement bij Telfort kon verlengen per 1-9-2011.
Ondanks dat ik dit abonnement eerder stop had gezet,dacht ik "ach ja..waarom niet" .Bovendien in deze vakantietijd kom ik zelf ook wat in de knel met de bezorging van een eventuele telefoon.
Dus gebeld naar de klantenservice met een vraag of de telefoon dan binnen een paar dagen zou kunnen worden bezorgd..
Ja de door mij uitgezochte telefoon was voorradig en ik zou eenzelfde abonnement krijgen als dat ik tot nu toe had. En dat was: 150 belminuten en 25 (of 30??) SMSjes.
Geen internet!!!!
Wat schets mijn verbazing een dag later? Ik kreeg een belbundel van 100, 25 SMSjes en1MB.

Wederom de klantenservice (0,10cent p.minuut)gebeld, waarna weer allerlei vragen over geboortedatum etc.etc voor 0,10 cent per minuut en dan eindelijk het antwoord van Telfort: .
"Jammer kunnen we niet meer veranderen, moet eerst naar het hoofdbureu alvorens we dit kunnen anuleren (en of dit wel kon worden geanuleerd). En als ik boos wordt, en zeg dat zij de fout hebben gemaakt en een ander abonnement hebben afgesloten dan was afgesproken: Jammer maar helaas.
Ga weer enkele weken weg, heb nu geen telefoonaansluiting voor 1 september, heb de telefoon die kwam niet aangenomen en gezegd dat die maar retour moest en ook een aangetekend schrijven gezonden naar Telfort. Want dit doet voor mij besluiten ;ECHT NIET MEER VERDER TE GAAN MET TELFORT.,


Tenslotte: Als ik de aangetekende brief ook per mailformulier van mijn Telfort wil sturen dan blijkt dit er ook al uit te liggen, als ik die beruchte klantenservice mag geloven.

602 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Aug 8, 2011 om 13:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. In principe is het dan niet nodig om ook via mail te sturen.

Hopelijk wordt dit annuleren kosteloos gedaan. Het is pas rond als dit annuleren schriftelijk is bevestigd.

Ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat Telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.

Mocht u binnen uiterlijk 30 dagen geen schriftelijke bevestiging kosteloos annuleren overeenkomst hebben ontvangen, dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillencommissie telecommunicatie.

no
door nora - Aug 8, 2011 om 14:40
66 Antwoorden / 52 Vragen
0

[quote=tdehond schreef op maandag 8 aug 2011, 13:42]U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. ........

Ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat Telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.



Dit heb ik heel duidelijk aangeven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer