ge
door geodes50 Nov 13, 2005 om 16:48
Computers & telefonie

Verplichte overstap Tiscali -> Planet

In de krant gelezen dat Tiscali (KPN) klanten verkocht waren aan de
KPN; (geen mailtje of brief van Tiscali of KPN); haperende
inbelverbinding vanaf half oktober; eind oktober bebeld met
Tiscali-doorverbonden naar Planet; 3 kwartier voordat helpdesk opnam-
bleek dat ik (zonder info/toestemming/medeweten) was overgenomen door
Planet.

Kreeg alleen (na veel navragen) mijn inlogcodes en moest de rest maar
zelf uitzoeken. Heb daarna weer gebeld i.v.m. totale mail-uitval
(antwoord: sorry probleempje, heb maar een week geduld). Kreeg
aanbieding (opgenomen op tape!!) e.e.a. wordt opgelost en u krijgt voor
34.95 een 8Mb verbinding!! (ik gelukkig!!). Uiteindelijk werkte niets
meer.... na 6 telefoontjes (alles opgenomen) is vanalles beloofd; o.a.
schriftelijke bevestiging dat ik een 'nieuwe' Planet klant was (24.90
1e jaar en gratis modem en 8Mb verbinding)- tot op heden geen
schriftelijk bericht en geen snelheidsverhoging.

Ben ik gerechtigd om mijn Planet abo (heb ik dus niet!!!) per direct op te zeggen??





228 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mathieu90
door mathieu90 - Nov 13, 2005 om 19:00
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Eerlijk gezegd denk ik dat door alle regelingen die u getroffen heeft met Planet Internet, u naar de categorie: "Geldzaken en Recht" moet.
Waar u in ieder geval recht op heeft, zijn de dingen die u telefonisch zijn beloofd, het Planet Internet abonnement betaald u een jaar, en daar zit u, volgens de regelementen van Planet Internet, een jaar aan vast.


Vriendelijke Groet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer