sh
door shielat78 Nov 4, 2005 om 14:21
Computers & telefonie

Versatel Compleet ADSL Family

Ik hoop dat iemand me kunt helpen.
Op 05 september 2005  heb ik telefonisch het ADSL Compleet Family pakket van Versatel besteld,  maar en ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het abonnement resp. de service.
Op 18 oktober zou er een installatiemonteur komen om het pakket te installeren.
Ik heb daarvoor extra een dag vrij moeten nemen.
Op de bovengenoemde afspraak is niemand verschenen.
Eveneens heb ik mijn @Home-Kabelinternet per 01 november 2005 opgezegd omdat ik in de aanname was dat ik er dan met Versatel een internetverbinding kan maken.
Naar aanleiding daarvan heb ik met de klantenservice contact opgenomen en zij zegden toen tegen mij dat er een foutje was gebeurd en het abonnement per ongeluk opgezegd was.
Nadat zij niet teruggebeld hadden heb ik nog eens contact met hun opgenomen en zij vertelden me dan dat ik bij het installatiebedrijf een afspraak kan maken voor na 24 october. Ik heb laatste week een aantal keren gebeld maar zij wisten nog van niets.
Nu heb ik gisteren een email gekregen met een factuur voor het abonnement van 17.10.05 t/m 16.11.05. Deze factuur ging over 94,90 Euro en zij hebben het ook inmiddels afgeboekt.
Gisteren heb ik dus de klantenservice nog eens gebeld dat ik met de factuur niet akkoord ga maar ook niet me de service.
Ik heb hun gezegd dat ik het zat ben en het abonnement op wil zeggen.
Vandaag heb ik een email gekregen en zij zeggen dat ik deze 2-jaars contract i.v.m. met de Algemene Voorwaarden niet op kan zeggen.
 Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Wij hebben het geld inmiddels ook teruggeboekt en hun bankrekeningnummer geblokkeerd.
Nu ben ik bang dat ik daarlijk ook nog een deurwaarder aan de deur krijg.


IK HEB ECHT HULP NODIG !!!

379 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mathieu90
door mathieu90 - Nov 13, 2005 om 19:19
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heer/Mevrouw,


Ik denk dat u met deze vraag beter naar de categorie: "Geldzaken en recht kunt gaan.
Als u bewijs heeft dat er een monteur zou komen om uw verbinding te leggen, is versatel zeker aansprakelijk.
Echter bent u met het bestellen van het ADSL-pakket akkoord gegaan met de voorwaarden.


Vriendelijke Groet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer