wi
door willem318 Aug 13, 2013 om 17:12
Computers & telefonie

Vodafone

ik had mijn abonnement bij vodafone opgezegd geen probleem mijn 2 jaren waren versteken
word ik gebeld of ik toch liever klant wilde blijven
zoja dan kreeg ik een nieuwe htc telefoon
ik dacht nou dat is een mooie aanbieding dus ik ginghiermee accoord blijkt dat toesten niet meer leverbaar is moet er zelf voor bellen wanneer mijn toestel komt helaas meneer wij kunnen dit roestel niet meer leveren maar U krijgt een andere een lg one vandaag maar weer eens gebeld om 14.00 uur ze zouden het uit zoeken en ik word meteen terug gebeld het in nu 17.00 uur en nog niets gehoord gewoon schandalig want mijn nieuwe abonnement loopt al nu tot augustus 2015 wat moet ik nu nog doen om alsnog mijn toestel te krijgen?

642 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 13, 2013 om 18:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Veel klagen op internet.

klacht.nl
klachtenkompas.nl

Waardeloos dat ze je niet het toestel leveren wat is beloofd. Ik neem aan dat jij akkoord bent gegaan met die LG?

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 14, 2013 om 09:58
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Willem318,

Dit klinkt niet zo goed! Als jij een aanbieding hebt gekregen, dan moet deze ook nagekomen worden als je hiermee akkoord bent gegaan! Helaas is het nu voorgekomen dat het bestelde toestel net uit onze voorraad is gehaald. Zou je mij een mail willen sturen met het merk/model van het bestelde toestel, het model van de aangeboden LG telefoon en je gegevens: 06nummer, klantnummer, adres, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Als je deze informatie, inclusief een eventueel ordernummer, kunt sturen naar webcare.nl@vodafone.com, dan zoek ik graag voor je uit wat er is mis gegaan en welke opties er zijn om jou zo snel mogelijk aan een mooie nieuwe telefoon te helpen.

Geef je e-mail het onderwerp: Kassa // willem318 // Vodafone // Toestel niet geleverd.

Ik zie je mail graag tegemoet.
Groetjes, Mitch // Vodafone 24/7 Web Crew

wi
door willem318 - Aug 15, 2013 om 10:13
9 Antwoorden / 11 Vragen
0

ik heb inderdaad bericht gehad van vodafone alles word nu terug gedraaid en ben nu weer vrij om mijn abo op te zeggen allen op mijn persoonlijke pagina van vodafone staat nog wel dat het abo door loopt tot augustus 2015 dus op zeggen kan ik nog niet en met alles bij elkaar ben ik wel een paar euro kwijt aan het bellen
zou handig zijn als net bij upc dat klanten gratis kunnen bellen
tot zo ver mijn bericht den alleen nog niet van vodafone af
groetjes willem

jpm
door jpm - Aug 15, 2013 om 10:27
820 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=willem318 schreef op donderdag 15 aug 2013, 10:13]ik heb inderdaad bericht gehad van vodafone alles word nu terug gedraaid en ben nu weer vrij om mijn abo op te zeggen allen op mijn persoonlijke pagina van vodafone staat nog wel dat het abo door loopt tot augustus 2015 dus op zeggen kan ik nog niet en met alles bij elkaar ben ik wel een paar euro kwijt aan het bellen
zou handig zijn als net bij upc dat klanten gratis kunnen bellen
tot zo ver mijn bericht den alleen nog niet van vodafone af
groetjes willem

Maar wat kwam er nu terecht van de belofte die webcare.vodafone je deed? Heeft u nu ook de mogellijkheid om een ander mooi toestel te ontvangen en wat doet u met dat aanbod?

zoekster
door zoekster - Aug 15, 2013 om 10:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dat moet dan ook van je persoonlijke pagina af, want anders krijg je daar later vast en zeker last mee. Nog maar weer webcare?

Overigens zou ik nooit een LG in de plaats van een htc toestel nemen. Htc is een veel beter merk.

wi
door willem318 - Aug 15, 2013 om 14:19
9 Antwoorden / 11 Vragen
0

als het goed is word ik terug gebeld voor een nieuw aanbod of anders over een maand gewoon weer opzeggen misschien kan dan de gehele procedure weer in werking worden gesteld

wi
door willem318 - Aug 15, 2013 om 14:29
9 Antwoorden / 11 Vragen
0

Het is nu 15 augustus 14.30 uur net gekeken op mijn persoonlijke pagina en er staat nog steeds 2015 als eind contract zal wel weer moeten bellen om dit op te lossen en kost weer geld dat naar de groot geld verdieners gaat

tijger1
door tijger1 - Aug 15, 2013 om 16:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik zou dat maar via de webcare regelen dan.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 16, 2013 om 12:03
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je mag ons uiteraard gewoon mailen op het eerder gegeven e-mail adres.
Wanneer een bestelling geannuleerd is zal dit binnen 5 werkdagen op My Vodafone weer zichtbaar zijn. Het zou dus kunnen dat je slechts een paar dagen moet wachten, maar even voor de zekerheid nakijken doen wij of mijn collega's van de klantenservice graag :)

Groetjes, Arina// Vodafone 24/7 Web Crew

wi
door willem318 - Aug 17, 2013 om 10:13
9 Antwoorden / 11 Vragen
0

allemaal bedankt voor alle reacties ik ben nu weer bij af en kan mijn abonnement per maand opzeggen ik wacht nog even of er een reactie van vodafone komt


alle bedankt groetjes willem318

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer