Gi
door Gilbertha Apr 11, 2017 om 17:55
Computers & telefonie

Vodafone abonnement

Ben sedert januari met Vodafone bezig omdat een ieder in mijn contacten die mij bellen krijg ik privé wat voorheen en nog steeds niet inorde gemaakt door Vodafone we zijn nu 3 maanden verder wie heeft er ook problemen mee

1703 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Apr 11, 2017 om 17:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik begrijp er niets van.

fa
door familyman - Apr 11, 2017 om 18:00
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Is er een tolk aanwezig?

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 11, 2017 om 18:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

En hoe is het bij mensen die niet in uw contacten staan?

marita5
door marita5 - Apr 11, 2017 om 18:10
11569 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Gilbertha , 

U heeft wel een provider gekozen die bij u past , jullie zijn alle twee abacadabra , ik begrijp er niks van .

Laat ik een gokje wagen , als u gebeld word krijgt u niet het nummer te zien , maar staat er prive , dus waarschijnlijk problemen met nummerweergave .

panter22
door panter22 Apr 11, 2017 om 18:50
6599 Antwoorden / Vragen
marita5
door marita5 Apr 11, 2017 om 18:54
11569 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , fijn die link , maar we weten niet wat werkelijk het probleem is , als Ts al geen fatsoenlijke vraag kan stellen , ziet hij / zij uw reactie ook niet .

tenormin
door tenormin - Apr 11, 2017 om 18:22
16877 Antwoorden / 108 Vragen
0

Hallo @gilbertha, kan je hierboven in het witte vlak nog een keer proberen uit te leggen wat je bedoelt? Je hoeft er geen nieuw topic voor te openen, hoor.

aurora1
door aurora1 - Apr 11, 2017 om 21:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hier begrijp ik niets van.  Leg het nog eens duidelijk uit en gebruik dan ook hoofdletters en punten.

gerbera
door gerbera - Apr 11, 2017 om 21:50
7390 Antwoorden / 14 Vragen
0

een ieder in mijn contacten die mij bellen krijg ik privé 

Hoebedoelu, had u ze in groepsverband willen hebben?

Gi
door Gilbertha Apr 12, 2017 om 10:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nee mijn contacten zijn met naam en en nummer ik kon altijd zien en weten wie mij belde maar nu niet alles wat binnen kom is nr onbekend is vervelen

Gi
door Gilbertha - Apr 12, 2017 om 11:04
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als jullie willen reageren niet van die rare opmerkingen graag.mensen die in mijn contacten staan en mij bellen komen op mijn display nr onbekend te staan wie mij ook bellen ben bij Vodafone winkel geweest en daar mijn beklaagt gedaan zelf hun kunnen mij niet helpen het is een technische probleem die via Vodafone gedaan moet worden ze zijn er mee bezig

diumenge
door diumenge Apr 13, 2017 om 10:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan volgende keer direct je probleem/vraag duidelijk opschrijven, hoef je ook niet zo'n toon aan te slaan.

r.kemperman
door r.kemperman Apr 22, 2017 om 12:30
423 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien eens met hoofdletters, punen en komma's werken, zodat het een leesbaar verhaal wordt?

marita5
door marita5 - Apr 12, 2017 om 11:44
11569 Antwoorden / 15 Vragen
1

@Gilbertha , 

Dus mijn vermoeden was juist , problemen met nummerweergave .

Stel uw vraag eens op het Vodafone Forum , klik op de rode regel .

https://forum.vodafone.nl/

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2017 om 11:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Ervan uitgaande dat het om vaste telefonie gaat: staat nummerweergave wel aan in je 'My Vodafone'? Al eens een andere telefoon van bijv. de buren geprobeerd om te kijken of nummerweergave het dan wel/niet doet?


DOOR GILBERTHA - 12 APR. 2017 OM 11:04 
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN
0

Als jullie willen reageren niet van die rare opmerkingen graag.mensen die in mijn contacten staan en mij bellen komen op mijn display nr onbekend te staan wie mij ook bellen ben bij Vodafone winkel geweest en daar mijn beklaagt gedaan zelf hun kunnen mij niet helpen het is een technische probleem die via Vodafone gedaan moet worden ze zijn er mee bezig

reflecs
door reflecs - Apr 12, 2017 om 13:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen
2

U vertelt niet wat Vodafone gedaan heeft om het op te lossen.

Als het wel om een mobiel gaat, dan kunt u om het testen dit nog proberen:
Status opvragen: *#30# [verzenden] Om te zien of u een foutmelding krijgt.
Activeren: *30# [verzenden] Om nummerweergave te activeren.
Van deze pagina:http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/31/nummerweergave

Maar Vodafone is er al een maanden mee bezig. Als het probleem inderdaad bij hun ligt, wordt het nu wel tijd dat het opgelost wordt.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 13, 2017 om 09:55
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Gilbertha,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Gilbertha | 11-3-2017 | Vodafone Abonnement"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Joey


Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare Apr 21, 2017 om 10:46
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gilbertha,

We hebben geen e-mail meer ontvangen. Ervaar je nog altijd deze problemen? Wilt je in dat geval deze klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Gilbertha | 11-3-2017 | Vodafone Abonnement"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Marc
24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

Ro
Rohamo - Jun 25, 2024 om 09:29
Garantie & verzekeringen

Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan

In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer