anonimus
door anonimus Feb 19, 2005 om 15:02
Computers & telefonie

Vraag over Hitmanpro.

Sorry daar ben ik weer!

Graag zou ik hitmanpro willen installeren, maar ik heb reeds Spybot search en destroy, Spysweeper, Ad-Aware SE-personal en Spyblaster op mijn computer staan.............als ik Hitmanpro wil installeren moet ik deze dan eerst verwijderen???????????? Of zal ik al die programma's maar houden en geen hitmanpro erop zetten????

Nog een vraagje:.....Spysweeper van Hitmanpro werkt 30 dagen heb ik gelezen.......maar wat dan??? Moet je Spysweeper dan kopen of kan ik hem op een andere manier actief en up to date houden??????

Wie geeft er raad??????????????

664 6 Rapporteer

gsm
door gsm - Feb 19, 2005 om 15:26
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Wil je de PC goed op Spyware controleren, zonder de rompslomp van
allerlei programma's met verschillende gebruikersinterfaces, dan is
Hitman Pro een perfecte oplossing die de andere programma's in principe
ongemoeid laat.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het zelf bedienen van de
afzonderlijke programma's: Ad-aware SE, Spybot S&D, AntiSpyware
(van Microsoft) en het immuniseringsprogramma Spyware Blaster. Als je
een gekochte versie van Spysweeper had dan verving Hitman Pro deze door
de 30 dagen versie. Ik weet niet of de nieuwste Hitman Pro dat nog
steeds doet.

Verder zou ik me niet zo druk maken om Spysweeper. Verwijder het gewoon
weer van je computer en gebruik microsft's AntiSpyware in plaats
hiervan.

GSM

anonimus
door anonimus - Feb 19, 2005 om 15:35
73 Antwoorden / 44 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Bedankt voor het reageren GSM........maar moet ik nou eerder genoemde programma's eerst verwijderen als ik Hitmanpro wil installeren of niet?????? En waaaaaaar vindt ik Microsoft's spyware bestrijding????????

ja
door jahewi - Feb 19, 2005 om 15:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Muregu30,

Als je geen Windows XP of 2000 hebt, kun je Hitman Pro niet gebruiken …..

Ik
ben zelf niet zo’n voorstander van Hitman Pro. Niet omdat het niet goed werkt,
maar omdat het een aantal scanners, zonder toestemming van de eigenaars van de
scanners, heeft geintegreerd. Verder is de geintegreerde virusscanner van
McAfee volgens mij verouderd en zal dus niet correct scannen.

Verder zijn er
nogal wat mensen die problemen hebben met het installeren van Hitman Pro 2, als
bv. Spybot en/of AdAware op de computer geinstalleerd is geweest.

Zelf na
verwijdering van deze scanners is het mogelijk dat Hitman niet goed wil
installeren.

Ik heb zelf Hitman Pro 2 nog niet kunnen testen, dus ik kan op dit
moment alleen aanduiden wat ik elders hoor …

Het lijkt me dus, als je al
gebruikt maakt van Spybot en AdAware (en daar geen problemen mee ondervind),
het beste advies om het gewoon bij het vertrouwde te houden.

Spysweeper moet je na 30 dagen óf kopen óf deinstalleren. Evenals de McAfee
virusscanner en de, eveneens geintegreerde, TrendMicro-scanner ….

gr. Jahewi :-)

gsm
door gsm - Feb 19, 2005 om 15:55
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ik heb op mijn Windows XP systeem Hitman Pro gewoon geinstalleerd en
gebruikt, zonder eerst ook maar één van de genoemde programma's te
verwijderen.

groeten,

GSM

gsm
door gsm - Feb 19, 2005 om 15:58
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De AntiSpyware van Microsoft vind je hier:

AntiSpyware

GSM

my
door myra66 - Feb 21, 2005 om 12:09
11 Antwoorden / 1 Vragen

Hitmanpro kan je gerust installeren met de andere progs, alleen als je
hitmanpro deinstalleerd ben je de 'gedeelde' progs ook kwijt, die moet
je dan opnieuw installeren.

Myra