kn
door knarf12 Nov 23, 2011 om 17:17
Computers & telefonie

Waarom?

Hoe is het mogelijk dat je aanmeld bij Lexa.nl ,dat er DUIDELIJK staat 3mnd 38,euro TOTAAL en vervolgens halen ze de volgende dag nog ns 44,00 euro af!!! terwijl ik met i deal via de bank 38,00 alleen had gedaan!!!!!!voor schandaal!!!!sorry(ps bij de 2e äfschrijfing staat "meetic")

581 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

nosource
door nosource - Nov 24, 2011 om 14:47
81 Antwoorden / 0 Vragen
0

Is de 2de afschrijving wel van Lexa? Is het rekeningnummer hetzelfde?
Zo ja, zou u eerst met Lexa contact opnemen voordat u direct hier uw relaas doet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 25, 2011 om 15:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Maar zo aan je gedrag te zien heeft dat inschrijven bij Lexa niet zoveel zin ;-)

le
door lexa.nl - Dec 6, 2011 om 15:34
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Knarf12,

Ik begrijp dat er 2 bedragen van uw rekening zijn afgeschreven terwijl u alleen opdracht had gegeven voor 1 betaling.

Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil u daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.

Op de betaalpagina kunt u een keuze maken uit de duur van een Full membership vervolgens krijgt u de mogelijkheid om een betaal gegevens in te vullen. Wanneer u dat heeft gedaan wordt u doorgelinkt naar een 2e pagina waar wordt gevraagd of dat u nog gebruik wilt maken van de extra opties; Premium- en Control membership. Daar staat altijd standaard 1 aangevinkt, indien u daar gebruik van wilt maken dient u op de knop te klikken 'Ik wens alleen door te gaan met mijn Full membership'. Wanneer u dat niet doet en u klikt op 'Jouw bestelling bevestigen' geeft u opdracht voor een betaling voor de geselcteerde extra optie(s). De nummers van uw bankkaart worden opgeslagen bij uw eerste aankoop, dankzij het systeem "One Click Pay" (volledig beveiligd), wij vragen u uiterst waakzaam te zijn.
Met dit systeem hoeft u niet alle nummers van u bankkaart opnieuw in te
geven. Vanaf nu wordt dit rekeningnummer genomen, indien u op "Betaling
bevestigen" klikt.

Door contact op te nemen met het Customer Care team op de website had u deze betaling kunnen annuleren. Hopelijk heeft u in de tussentijd al contact met hen opgenomen en is uw probleem inmiddels opgelost.

Indien u nog vragen heeft wil ik u vragen om contact met het Customer Care team op te nemen via de 'Help' pagina op de website.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van het Lexa-team

macwouter
door macwouter - Dec 6, 2011 om 18:55
825 Antwoorden / 9 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 25 nov 2011, 15:15]Maar zo aan je gedrag te zien heeft dat inschrijven bij Lexa niet zoveel zin ;-)[/quote

Misschien is het wel een lekkere knappe stoere boerenzoon. Maar oké ik wil er geen datingsite van maken en het is vaak goed lezen wat er staat bij aanmelding. Hyves is ook zoiets ik kan er niets mee en het wekt bij mij nogal wat ergenis op.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer