de
door dede0 Sep 18, 2015 om 08:05
Computers & telefonie

Waarom kan ik sjoppie niet bedanken?

Ik wil Sjoppie bedanken voor zijn goede raad, maar als ik op 'reageer' druk, gebeurt er niets. Waarom?

1139 27 Rapporteer

ltmvz
door ltmvz - Sep 18, 2015 om 08:28
949 Antwoorden / 18 Vragen

Volgens mij kunt u sjoppie het beste bedanken (hij verdient het) in het onderwerp waar hij zich voorbeeldig heeft gedragen. En daar dus reageren op hem.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2015 om 09:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u uw originele topic geopend hebt en bent ingelogd, moet u Sjoppie kunnen bedanken.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2015 om 09:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik neem aan dat u dit topic bedoelt.

Klik hier.

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/app-verwijderen/?vHash=c749c73j

ltmvz
door ltmvz - Sep 18, 2015 om 09:27
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 09:11]Klik hier.
Waar?

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2015 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=ltmvz schreef op vrijdag 18 sep 2015, 09:27][quote=tijger1 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 09:11]Klik hier.
Waar?

O dat adres. Ik kan geen link meer maken.

hutch
door hutch - Sep 18, 2015 om 09:57
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Tijger1,

een (werkende) link in uw reactie maakt u als volgt:

- kopieer de url (in uw geval:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/app-verwijderen/)
- klik op het meest rechtse zwarte rondje (met het linksymbool)
- plak in het geopende venstertje die url
- zorg er voor dat er niet 2x 'http://' staat... en
- zorg ervoor dat alles wat achter de titel-url staat (in dit geval 'verwijderen') ook weg is, want in uw geval staat er nog: '?vhash......' achter en dat krijgt men alleen als men ingelogd is.
- klik dan op 'ok'
- eventueel kan men die titel inkorten naar een eigen benaming, bijv. * *, en ook nog eventueel bold en italic.

ltmvz
door ltmvz - Sep 18, 2015 om 10:04
949 Antwoorden / 18 Vragen

Grappig: in de draad waar hutch naar verwijst is sjoppie ook al bedankt.

Trouwens, wat ook nog kan is een antwoord bestempelen als "Topantwoord". Dat is feitelijk ook een soort dankzegging.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2015 om 10:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hutch

Dat is me allemaal bekend, maar dat kan niet meer met een I-pad.;-))

zoekster
door zoekster - Sep 18, 2015 om 11:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Om sjoppie te bedanken moet u op Top antwoord klikken, dat staat in het bericht van sjoppie. Dan komt er een schermpje tevoorschijn en krijgt u meteen de kans om persoonlijk en voor niemand anders zichtbaar een bedankje te schrijven.

costnix
door costnix - Sep 18, 2015 om 12:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1

Ik heb het weer eens geprobeerd om een link te maken met mijn iPad2

Het verschil is dat u nog met iOS 8 werkt en ik met iOS 9 werk.
De webstek crashed niet meer,nu is de link onzichtbaar geworden :-(
Het wordt tijd, dat de Kassa webstek overgaat op HTML5 en de BEEP-BEEP Flash niet meer gebriuikt

@Hutch
Als er iemand weet hoe je een link moet maken, is het @Tijger1

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2015 om 12:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@vostnix

Ik kan, heb dat nog niet gedaan, mijn I-pad updaten naar IOS 9, maar ik begrijp dat dat het probleem niet oplost?

He heeft overigens wel een tijdje geduurd voordat ik het linken onder de knie had hoor.;-))

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 18, 2015 om 13:45
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=dede0 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 08:05]Ik wil Sjoppie bedanken voor zijn goede raad, maar als ik op 'reageer' druk, gebeurt er niets. Waarom?
Omdat u op 'uw iPhone' een matige browser gebruikt die bepaalde scripts standaard niet toestaat.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 18, 2015 om 13:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=costnix schreef op vrijdag 18 sep 2015, 12:25]Ik heb het weer eens geprobeerd om een link te maken met mijn iPad2

Iedereen kan 'n link maken, ook zonder knopjes.

[ url=http://][/url] dat hoef je maar te onthouden
[ url=http://www.makeawishnederland.org]hier klikken[/url] dat wordt dan;
hier klikken

Logischerwijs zonder de spatie na de [ anders is het onmogelijk om te laten zien hoe het werkt, opdat het dan, je raad het al een link wordt.

Cookies
door Cookies - Sep 18, 2015 om 13:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=costnix schreef op vrijdag 18 sep 2015, 12:25]
Het wordt tijd, dat de Kassa webstek overgaat op HTML5 en de BEEP-BEEP Flash niet meer gebruikt

Je zal een jaar of 5 geduld moeten hebben, vrees ik.

Overigens is deze site helemaal flut natuurlijk. De helft van de mensen die hier een topic starten, weten niet eens hoe ze een reactie moeten plaatsen, laat staan een link. Ook hierover zijn weer eens tig topics geplaatst.

Wordt tijd dat ze eens een fatsoenlijk forum laten bouwen.

ltmvz
door ltmvz - Sep 18, 2015 om 14:08
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op vrijdag 18 sep 2015, 13:45]Omdat u op 'uw iPhone' een matige browser gebruikt die bepaalde scripts standaard niet toestaat.
De vraagsteller heeft blijkbaar ook al een iPhone.

de
door dede0 - Sep 18, 2015 om 19:08
27 Antwoorden / 26 Vragen

Van de antwoorden leer ik veel. Ik ben 86, heb sinds kort naast mijn HP-laptop een i-phone6plus, wil zolang het nog kan zoveel mogelijk bij de tijd blijven, wat voor een groot deel lukt, omdat ik hier zo vaak uitstekende adviezen krijg, waarvoor bij deze hartelijk dank.

de
door dede0 - Sep 18, 2015 om 19:12
27 Antwoorden / 26 Vragen

Ik weet niet, wat 'een matige browser' inhoudt.

edrick3
door edrick3 - Sep 18, 2015 om 19:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=dede0 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 19:12]Ik weet niet, wat 'een matige browser' inhoudt.

Er zijn verschillende meningen over de verschillende browsers.
De één zweert bij Firefox, de ander verfoeit Chrome of IE

Met vr.gr.

van leyden
door van leyden - Sep 18, 2015 om 19:29
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 19:14][quote=dede0 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 19:12]Ik weet niet, wat 'een matige browser' inhoudt.

Er zijn verschillende meningen over de verschillende browsers.
De één zweert bij Firefox, de ander verfoeit Chrome of IE

Met vr.gr.

Objectief gezien?
Chrome en firefox doen het prima, met IE loopt alles vast of doet het niet. Dat laatste zou ik niemand aanraden.
Aangezien het signaal van ziggo komt zou dat bij iedere abonnee ongeveer hetzelfde moeten zijn.

van leyden
door van leyden - Sep 18, 2015 om 19:48
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Heb ze alle drie een tijd geprobeerd.
Ben begonnen met ie, maar dat werd al snel firefox, daarna chrome.
Verschillen tussen die laatsten zijn klein, het is maar net wat je voorkeur is en wat je gewend bent.

Mensen die een hekel hebben aan chrome of firefox neem ik ook niet serieus.
Beiden zijn goed.

van leyden
door van leyden - Sep 18, 2015 om 19:54
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Dede2.
Je kan en mag me hier ook bedanken.

door 1953 - Sep 18, 2015 om 20:26
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Is dit een consumentenvraag?!

costnix
door costnix - Sep 19, 2015 om 00:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@dede0
Als snotneus van 62 jaar zeg ik: "Een mens is nooit te oud om te leren." :-D
Ik neem mijn hoed voor u af!

door 1953 - Sep 19, 2015 om 04:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U kunt sjoppie bedanken door op topantwoord te klikken en in het veld - pop-up aanzetten - uw dankbetuiging doen.

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2015 om 08:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=1953 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:26]Is dit een consumentenvraag?!
Ja. Loop verder niet zo te zeuren door bij vragen te vragen of het wel consumentenvragen zijn of dat het geen discussie is, en omgekeerd bij discussies of het geen vragen zijn. We weten inmiddels wel dat je reageert om het reageren. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe alias overigens?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2015 om 10:20
16885 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 13:55][quote=costnix schreef op vrijdag 18 sep 2015, 12:25]
Het wordt tijd, dat de Kassa webstek overgaat op HTML5 en de BEEP-BEEP Flash niet meer gebruikt

Je zal een jaar of 5 geduld moeten hebben, vrees ik.

Overigens is deze site helemaal flut natuurlijk. De helft van de mensen die hier een topic starten, weten niet eens hoe ze een reactie moeten plaatsen, laat staan een link. Ook hierover zijn weer eens tig topics geplaatst.

Wordt tijd dat ze eens een fatsoenlijk forum laten bouwen. [quote]

Hallo Carola@ dit is een oud en bij VARA/KASSA bekend probleem en opmerkingen van tijdens eerdere expert bijeenkomsten hebben al enkele keren tot aanpassingen geleid.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 19, 2015 om 15:39
7210 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op vrijdag 18 sep 2015, 13:52]

Iedereen kan 'n link maken, ook zonder knopjes.

[ url=http://][/url] dat hoef je maar te onthouden
[ url=http://www.makeawishnederland.org]hier klikken[/url] dat wordt dan;
hier klikken

Logischerwijs zonder de spatie na de [ anders is het onmogelijk om te laten zien hoe het werkt, opdat het dan, je raad het al een link wordt.

Wat een goeie tip weer, bedankt.