door wil45 Jul 30, 2017 om 12:04
Computers & telefonie

Waarom krijg ik reclame over overhemden op politie.nl

als ik de emailcheck op polite.nl wil doen krijg ik een reclameblok van overhemden,waarom is dit?

4487 22 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 30, 2017 om 12:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Omdat u vast recentelijk naar overhemden heeft gezocht op het wereld wijde web.

Maar ook omdat u schijnbaar geen AdBlocker gebruikt.

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2017 om 12:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Geen last van (gehad).
Installeer een advertentieblokker: https://adblockplus.org/

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zojuist even geprobeerd en ik moet toch echt bepaalde afbeeldingen selecteren.

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 12:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Met reclame heeft het niets te maken.

Dat is een veiligheidscheck zodat de site weet dat je een persoon bent. Je hebt het over overhemden, dus er zal bij jou gevraagd worden om alle afbeeldingen te selecteren waar een overhemd (of kleding) op staat. Lees wat er precies gevraagd wordt bij de afbeeldingen.

edrick3
door edrick3 Jul 30, 2017 om 12:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zucht..... ik heb het speciaal zojuist even uitgeprobeerd. Pas na de gevraagde afbeeldingen geselecteerd te hebben, was het oké. En natuurlijk weet ik waar het over gaat.

edrick3
door edrick3 Jul 30, 2017 om 12:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Toch vreemd dan dat ik géén afbeeldingen te zien krijg.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zal met browser instellingen / extensies te maken hebben.

edrick3
door edrick3 Jul 30, 2017 om 12:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Werk met W10, FF + AdBlockPlus, Avast Online Security en NO Google Analytics.
En ik krijg dus géén overhemden of iets dergelijks te zien. ;-)

marita5
door marita5 Jul 30, 2017 om 12:38
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , ik krijg ook de afbeeldingen te zien , ik heb het 3x getest 1) afbeeldingen auto`s > 2) bruggen 3) > schoenen .bij iedere keer invullen van e-mailadres krijg ik andere afbeeldingen .

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edrick: Ik werk met Windows10, Opera, Ghostery, Adguard, Kaspersky Internet Security en accepteer geen cookies van derden.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edrick: sowieso zou ik ABP maar eens vervangen. Je mag zelf even googelen naar het waarom van deze opmerking.

akkerdistel
door akkerdistel Aug 1, 2017 om 16:43
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Corola, correct maar dat zo eenvoudig -muis kunnen betsturen is voldoende kennis- blokkeren van elementen (standaard in Opera, voor Firefox een extra extensie nodig) zo fijn, dat ik niet meer zonder zou kunnen (nog geen alternatief voor gevonden).
Hier op Kassa eigenlijk een moetje, kun je bijvoorbeeld die grote, totaal overbodige, foto(balk) boven bij de categoriën weghalen, scheelt allemaal weer scrollen.

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2017 om 12:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
tenormin
door tenormin Jul 30, 2017 om 12:35
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Net als bij u, ik krijg ook geen  overhemden te zien; alleen een pagina met info over waar het over zou moeten gaan.

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 12:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Speciaal voor de ongelovigen onder ons, maar even een printscreen gemaakt.

edrick3
door edrick3 Jul 30, 2017 om 12:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ziet er leuk uit. ;-)

aurora1
door aurora1 Jul 30, 2017 om 12:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij mij waren het gisteren jassen. Na even prutsen heb ik de andere check geprobeerd omdat ik er genoeg van had. Het is geen reclame.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je ziet het woordje 'verifiëren' er onder staan? Blijkbaar heb ik mijn beveiliging/privacy wat beter op orde dan jij.;-))

gerbera
door gerbera - Jul 30, 2017 om 12:32
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom krijg ik reclame over overhemden op politie.nl

Ik zie deze reclame ook niet, maar mogelijk door te weinig geld bij de politie handelen ze nu in overhemden. Krijgen ze toch nog een extraatje binnen.

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2017 om 12:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is dus helemaal geen reclame.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 12:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, dat is het ook niet, maar er zijn hier enkele hardleerse reageerders.;-)

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 30, 2017 om 14:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Carola, ik moet je zeggen dat ik niet naar de site ben gegaan en blind ben gevaren op de opmerking van ts.

Maar dit heeft Helena niets met reclame te maken.
Ben ook niet hardleers :-)

pa
door paulacanton Jul 31, 2017 om 13:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

Op mijn telefoon krijg ik geen verificatietest op de laptop wel.

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 12:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En kijk, omdat ik geen afbeeldingen selecteer komt nu het volgende scherm.

akkerdistel
door akkerdistel Jul 30, 2017 om 17:29
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Er zit vooruitgang in deze website, kan 'gewoon' op je afbeelding klikken en krijg dan een pop-up venstertje. Nu nog alleen dat het plaatje dan wel groter wordt afgebeeld..

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 17:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je schiet alleen niks op met die pop-up, dus voegt het niks toe. Bedankt voor de link, was er te lui voor.

me
door mein33 - Jul 30, 2017 om 13:12
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Gewoon doen wat er in het verificatievak ( auto's, hoeden, fietsen of wat dan ook) gevraagd wordt, het kan zelfs zijn dat deze verificatie tweemaal of vaker achterelkaar moet worden gedaan.
Vervolgens krijgt u te zien dat u binnen enkel minuten een e.mail zou kunnen krijgen als er iets fout is en niets krijgt als het allemaal goed is.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 13:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TS (en edrick) denkt dus dat het om reclame gaat.

me
door mein33 Jul 30, 2017 om 13:32
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik denk ook heel vaak ergens het mijne van, maar blijk er naderhand ook wel eens (behoorlijk) naast te zitten. ;-))
Bij twijfel niet doen wat er gevraagd wordt, maar in dit geval kom je dan ook niet waar je naar toe zou willen.

edrick3
door edrick3 Jul 30, 2017 om 13:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, nu niet meer, hoor. ;-)

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 13:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edrick3, neem een voorbeeld aan @mein33, die is met het verstrijken van de jaren zeer wijs geworden en hij weet dus dat vrouwen altijd gelijk hebben.;-)) En ALS zij (zeer incidenteel en onverhoopt) een keer geen gelijk hebben, dat het verstandig is om daar toch niet tegen in te gaan.

tijger1
door tijger1 Jul 30, 2017 om 14:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.1. + 10

reflecs
door reflecs - Jul 30, 2017 om 14:07
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Zou wel handig zijn als op die pagina zelf vermeld wordt wat er gebeurt (die pop-up) en wat de bedoeling is.
Als je enkel je e-mailadres invoert zou je de conclusie kunnen trekken dat het wel ok is, je krijgt immers nooit een e-mail omdat er niets in gang wordt gezet.

Ik krijg trouwens ook niets te zien in Firefox.
De link is nog niet voorbijgekomen geloof ik.
Deze:https://www.politie.nl/themas/controleer-of-mijn-inloggegevens-zijn-gestolen.html

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 14:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Helemaal eens met je 1e zin. Je ziet dat het door onduidelijkheid nu vragen op roept en verwarring sticht.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 14:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen
reflecs
door reflecs Jul 30, 2017 om 14:53
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ai, slordig. Het wordt tijd dat we een minister van ICT krijgen. Dat is geen garantie dat het goed gaat, maar nu lijkt het wel alsof ieder op z'n eigen eilandje het wiel opnieuw wil uitvinden.

hansje klein
door hansje klein - Jul 30, 2017 om 14:35
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Niemand staat hier in zijn/haar/het hemd ....

Het plaatjeszoeken naar delen van huizen, winkels, verkeersborden verschijnt na de aankondiging "ik ben geen robot" en het betreft m.i. een veiligheidsmaatregel ... maar het hemd is voor mij nieuw en natuurlijk géén reclame.

jo
door jorisw Jul 31, 2017 om 18:49
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat er af en toe nieuwe plaatjes komen is logisch: robots kunnen de andere plaatjes op een gegeven moment ook herkennen.

diumenge
door diumenge - Jul 30, 2017 om 15:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die pagina is beveiligd met reCAPTCHA van Google, dat is te zien aan het reCAPTCHA logo rechtsonder op de pagina. Ik krijg die reCAPTCHA niet te zien, als je die wel te zien krijgt dan denken de algoritmes van Google kennelijk dat je mogelijk een robot bent en moet je een testje doen om aan te tonen dat dat niet het geval is. Ook als je regelmatig je cookies opschoont is de kans dat je zo'n testje moet doen groter.

edrick3
door edrick3 Jul 30, 2017 om 15:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klopt. Logo rechtsonder zie ik bij mij wel, maar er wordt geen actie gevraagd

hansje klein
door hansje klein Jul 30, 2017 om 15:12
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Onduidelijk waarom bij voorbeeld Diumenge door de algoritmes als zijnde een NIET-robot wordt geclassificeerd en anderen juist wèl. Ik moet verkeersborden identificeren vandaag om aan te tonen dat ik géén robot ben.

diumenge
door diumenge Jul 30, 2017 om 15:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan ben je geen robot @Edrick3 ;-)

diumenge
door diumenge Jul 30, 2017 om 15:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Hansje Klein, dat is ook onduidelijk, wij weten niet hoe die algoritmes werken tenslotte. Ik weet wel dat ik zelden cookies schoon en op basis van (wat oudere) cookies van Google zelf kan reCAPTCHA kennelijk makkelijker constateren dat ik geen robot ben.

reflecs
door reflecs Jul 30, 2017 om 16:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

In FF is bij mij zelfs het logo niet te zien, maar nu snap ik waarom :)

gerbera
door gerbera Jul 31, 2017 om 15:17
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Als ik de link van @reflecs open krijg ik na enige tijd de melding dat Google geen verbinding kan maken met de pagina reCAPTCHA dus mogelijk dat ik daarom ook niet tussen allerlij spullen hoef te snuffelen. Of de controlepagina zonder die "snuffelbox" werkt, ik heb zo mijn ?

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 15:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die plaatjes zijn overduidelijk door mannen gefabriceerd, want kreeg ook 'selecteer de afbeeldingen met jurken'. Daaronder vallen, althans volgens deze heren, ook overhemden en t-shirts.

Was natuurlijk veel te handig om even de vraag: hoeveel is 1 + 1 als verificatie te gebruiken.

diumenge
door diumenge Jul 30, 2017 om 16:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die plaatjes worden door computers geselecteerd en de antwoorden worden door Google gebruikt om hun eigen heuristische netwerken te trainen en verbeteren. Het doel is om robots te herkennen, dus een vraag als hoeveel 1 + 1 is heeft dan weinig zin die kan een robot namelijk ook wel beantwoorden, en een mooie bijvangst is dat de door echte mensen gegeven antwoorden kunnen worden gebruikt om hun eigen algoritmes te verbeteren. Als het goed is klikken de meeste mensen dus niet op de afbeeldingen met overhemden en t-shirts als er om jurken gevraagd wordt en weet de computer op een gegeven moment het verschil ook.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 17:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Diumenge: en wie is de grootste groep van de Google ict'ers? Je moest wel op overhemden en t-shirts klikken bij de jurken vraag anders kon je niet verder. 1 + 1 was een voorbeeld. Kan ook ietsje moeilijker zijn.

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 15:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Off-topic @de vaste crew: willen jullie alvast de antwoorden voorbereiden op de vraag die morgen/overmogen gesteld gaat worden https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/facebook-in-rep-en-roer-om-spotgoedkope-en-megadure-hoogslaper

reflecs
door reflecs Jul 30, 2017 om 16:11
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Die kennen we toch wel. Kennelijke fout > Consuwijzer. Optioneel: "jammer" of "wat dacht je wel niet" ;)

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2017 om 15:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Off topic. Mag ik dan vast even misselijk worden van het woord "moedergroepen op Facebook"?

En zoals ik lees TWEE bedden voor een kind bestellen?

Of duizenden moeders?

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 17:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou me niet verbazen als er mensen zijn die 10-tallen bedjes hebben besteld en hoopten deze voor een leuke winst door te verkopen op MP. Ik zie dat er inmiddels al een reactie is van LB. Ik word al misselijk bij alleen het woordje facebook.

tijger1
door tijger1 Jul 31, 2017 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Staat nu zelfs als poll in de nieuwsbrief.:-((

Cookies
door Cookies Jul 31, 2017 om 14:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Niet te geloven! Wordt de hoogste tijd voor een echte redacteur ipv voor een zakcentje werkende stagiairs. Las op het nieuws dat er al een advocaat is ingeschakeld. En het gaat al niet zo goed met LB.

me
door mein33 - Jul 30, 2017 om 16:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het wordt tijd dat we een minister van ICT krijgen.

@reflecs,

U bedoeld het ministerie van "incompetente communicatie technologie" ?
Misschien wel een leuk baantje voor de geachte "mens" Plasterk. ;-)

akkerdistel
door akkerdistel Jul 30, 2017 om 17:22
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Laat die schobbejak inderdaad maar met pensioen gaan, Ronald Plasterk (PvdAfluisteraar) is echt knetter en knettergek om voorstander van de Stasi te zijn; https://www.geensleep.net .

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 17:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die kan zijn rustig zijn tijd gaan doorbrengen met een bed & breakfast of Airbnb. http://www.quotenet.nl/Nieuws/Ronald-Plasterk-koopt-optrekje-in-Amsterdam-voor-8-ton-foto-s-160556 Zijn al veel te veel werkloze PvdA'ers aan leuke, goed betalende baantjes geholpen.

me
door mein33 Jul 30, 2017 om 17:43
5658 Antwoorden / 28 Vragen

HOHO TUUTTUUT,

Dit is geen oproep om het topic om zeep te helpen.
Ik maakte maar een grapje met mijn voorstel aangezien deze minister momenteel meer weet van stemcomputers die niet betrouwbaar zijn.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 18:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Mein, de vraag van TS is uitgebreid beantwoord, lijkt mij.

reflecs
door reflecs - Jul 30, 2017 om 17:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@mein33,

Dan ligt Henk Kamp meer voor de hand ;)

Maar serieus, iemand die echt verstand van zaken heeft en kan proberen het beter, sneller en goedkoper te organiseren.
Heb je meer aan dan aan een onafhankelijk orgaan dat alleen maar dingen tegen kan houden.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 17:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het probleem is dat het gros van de dames/heren politici zelf de ballen verstand hebben van ict zaken / beveiliging. Weet niet hoe het nu is, maar zoveel jaar terug bleek het gros van de smartphone gebruikers de beveiligingscode op 4 x 0 te hebben staan. Sowieso al onbegrijpelijk dat die phones (en nu dan ook tablets?) blijkbaar uitgereikt worden (hopelijk werden) zonder dat ict de boel zo goed mogelijk heeft beveiligd.

reflecs
door reflecs Jul 30, 2017 om 17:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat wordt dan iemand van buiten ;) Eventueel een mediatraining en hup aan de slag.

me
door mein33 Jul 30, 2017 om 17:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dat wordt dan iemand van buiten ;)

Henk Kamp woont in het buitengebied op een aardig landgoed benaderend perceel met opstallen, dus wat dat betreft geen probleem.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 18:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die Henk K. woont toch in Groningen tegenwoordig? Solidair met de bewoners daar?

jo
door jorisw Jul 31, 2017 om 18:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gezien veel van de reacties op deze site vormen de politici een aardige dwarsdoorsnede van de bevolking. Het gehalte digitbeten wat hier z'n onzinantwoorden achterlaat is ook belachelijk hoog.

reinoud10
door reinoud10 - Jul 31, 2017 om 13:08
14 Antwoorden / 0 Vragen

Is wel vaker bij site's , dit is om te checken of je geen robot bent, (die door sommige duistere figuren gebruikt word)

beve
door beve - Jul 31, 2017 om 13:14
10 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is geen reclame, dit is een test of u een persoon vam vlees en bloed of een robot (programma) bent

ha
door harryromijn - Jul 31, 2017 om 15:00
272 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is lezen toch een ontzettend moeilijk vak.
Is niets anders dan een beveiliging, dat u geen "robot" bent. Er wordt immers gevraagd aan te vinken welke afbeeldingen .. winkels / bussen / rokken / overhemden / ... aangeven.

Goedemorgen.... ( het is pas na-middag )

audb
door audb - Jul 31, 2017 om 15:39
1668 Antwoorden / 5 Vragen

En ik maar denken dt ze bij de politie minimaal HAVO nodig hadden...

jo
door jorisw Jul 31, 2017 om 18:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En ik maar denken dat de meeste mensen op een forum als dit toch minstens lagere school hebben....

audb
door audb Aug 10, 2017 om 09:43
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Werken die dan ook bij de Politie? zeker om de koffie rond te brengen.

Je kan als niet politie agent echt niet zonder hacken op de server van de overheid komen.

Onee vergeet dat er ook mollen werken die de gegevens overdragen....

me
door mein33 - Aug 1, 2017 om 17:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Jl. zondag twee overhemden, zoals getoond in bedoelde reclameblok, besteld en er is vandaag al geleverd.
Prima kwaliteit voor een nette prijs.  ;-))