de motormuis
door de motormuis Jan 7, 2011 om 11:22
Computers & telefonie

Waarschuwing virus ??

Beste Mensen.
Kreeg net een email binnen met waarschuwing tegen 2 soorten virus. Een is een email met als titel Osama Bin Laden captured of Osama hanged. Je mag deze mail niet openen want dan crashed je computer.Andere email met titel Invitation
Deze mag je niet openen,je zou zelfs meteen je pc uit moeten zetten, want dit virus je de Zero Sector op je harde schijf vernietigen.Zou ontdekt zijn (gisteren) door McAfee en er is geen reparatie mogelijk.Het is het ergste virus aangekondigd door CNN, en Microsoft omschrijft het als het meest destructieve virus ooit. Je wordt gevraagd om dit door te sturen naar al je vrienden en bekenden. Heeft iemand anders dit bericht ook ontvangen ??? Of is het weer een hoax ???

Groeten.

2098 14 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2011 om 11:25
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Motormuis, tot vlak voor inloggen voor deze reactie heb ik niets ontvangen en of gehoord. Niet openen is inderdaad voor nu het meest veilige.

Groet, MG.

birdies
door birdies - Jan 7, 2011 om 11:34
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......tot vlak voor inloggen voor deze reactie heb ik niets ontvangen.....

Hoe dat zo? Ik krijg al 15 jaar die troep niet. Het is niet verplicht dat je deze sh*t ontvangt!

valerius-2
door valerius-2 - Jan 7, 2011 om 11:39
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik open nooit post van onbekende tot 1 keer pas geleden maar toen stond de naam van mijn kleindochter als afzender, gebeld en zij wist van niks.
Dus kijk uit voor alle mails die zomaar zonder noodzaak bij je binnen komen.

de motormuis
door de motormuis - Jan 7, 2011 om 11:42
598 Antwoorden / 13 Vragen

Aan alle lezers/experts.

Inderdaad weer een hoax.Heb even gekeken bij de site van McAfee,hier staat de link daar naar toe. [url=http://home.mcafee.com/VirusInfo/]Klik hier. Klik dan op het
pijltje bij vieuw all. (onder virus information) En klik dan hoax aan.
En daar staan ze allebei tussen. Dus inderdaad weer paniek om niets.
Vorige experts bedankt voor bijdrage.
En sorry voor deze vraag,beschouw het dan maar als een waarschuwing voor die hoax berichten. Wellicht wel een site om te onthouden als er weer zo'n hoax bericht komt, dan kun je daar controleren.
Groeten.

de motormuis
door de motormuis - Jan 7, 2011 om 11:44
598 Antwoorden / 13 Vragen

Nu heb ik in een keer een gedeelte rode tekst. Weet niet waarom.

birdies
door birdies - Jan 7, 2011 om 11:46
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Je wordt gevraagd om dit door te sturen naar al je vrienden en bekenden........

Zodra je dit ziet staan, is het 100% een hoax! Weggooien en ZEKER NIET doorsturen.

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2011 om 11:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo motormuis,

Al dit soort zaken ..... hoax.
Niet openen en NIET doorsturen.

Kijk maar even hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2011 om 11:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@motormuis,

Omdat je cursor niet op het eind van de url gestaan heeft, maar binnen de 'tekens'.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2011 om 11:49
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Ik geef antwoord op de vraag: "Heeft iemand anders dit bericht ook ontvangen ?" De dank is weer duidelijk, de rode duimenbrigade is er weer.

de motormuis
door de motormuis - Jan 7, 2011 om 11:51
598 Antwoorden / 13 Vragen

@ edrick3

Denk dat het zoiets is geweest, want als ik nu op klik hier klik wordt alle rode tekst onderstreept. Maar link werkt nog wel.
Groeten.

de motormuis
door de motormuis - Jan 7, 2011 om 12:37
598 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 7 jan 2011, 11:49]Ik geef antwoord op de vraag: "Heeft iemand anders dit bericht ook ontvangen ?" De dank is weer duidelijk, de rode duimenbrigade is er weer.

Mahadma

Je weet dat er een rode duimentrol heel actief is op onze site. Helaas.
Maar niets van aan trekken.
Doen we volgens mij geen van allen.
Ik zal nu ook wel een rode krijgen.
Maar dan toch de groeten van mij aan onze huistrol.

birdies
door birdies - Jan 7, 2011 om 12:40
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......de rode duimenbrigade is er weer......

Ga je nu bij iedere rode duim daar commentaar op geven? Dat je daar af en toe een opmerking over maakt, is tot daar aan toe, maar ik zie de laatste tijd niet anders. Je zeurt er toch ook niet over als je onterecht een groene duim krijgt.

Krijg zelf ook zo vaak rode duimen, kan ik wel aan de gang blijven met opmerkingen er over maken.

P.S. De rode duim was niet van mij!

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2011 om 13:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Ach, dat duimenprobleem!
Die rode duimen .... dat schijnt iemand leuk te vinden.
Die onterechte groene duimen zijn nog irritanter! Geeft een onjuist beeld over het antwoord en worden alleen gegeven door puntenjagers die nog steeds behoorlijk actief zijn. Wou dat de redactie dat soort figuren eens verwijderde!
Als ik bekijk hoeveel antwoorden sommigen gegeven hebben en hoeveel punten ze daadwerkelijk hebben .... Dat kan nooit kloppen zónder allerlei duimengedruk.
En verder zal ik hier niet meer over reageren. ;-) Goede voornemens weet je wel.

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 7, 2011 om 13:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 7 jan 2011, 11:49]Ik geef antwoord op de vraag: "Heeft iemand anders dit bericht ook ontvangen ?" De dank is weer duidelijk, de rode duimenbrigade is er weer.
Maak je daar niet druk om wij krijgen ze ook ik licht totaal niet wakker heeft nergens invloed op.