hutch
door hutch Sep 16, 2011 om 09:31
Computers & telefonie

WAARSCHUWING voor alle gebruikers !!!

WAARSCHUWING !!!!

Er is een ziek persoon bezig bepaalde gebruikers(namen) te imiteren.

Dit zijn in ieder geval de volgende namen:

'Grootvader.' (dus MET een punt achter de naam)

en

'Echte Hutch'.

Deze laatste ben ik dus NIET. Alles wat dit ziek figuur schrijft, valt volledig buiten mijn verantwoordelijkheid.

999 14 Rapporteer

vladja
door vladja - Sep 16, 2011 om 10:04
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Heb je de redactie al ingelicht?

Vladja

pino123
door pino123 - Sep 16, 2011 om 10:05
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Oke goed dat we dat weten, gadver wel vervelend.

empyria
door empyria - Sep 16, 2011 om 10:13
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=vladja schreef op vrijdag 16 sep 2011, 10:04]Heb je de redactie al ingelicht?

Vladja

YEP! Ik heb ze er al op geattendeerd tenminste.

Misschien moeten nog wat meer mensen dat doen?

Ik vind dit geen leuke gein!

hutch
door hutch - Sep 16, 2011 om 10:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De redactie is sinds gisteren op de hoogte van 'Grootvader.' (met punt)

Vanmorgen heb ik hen ook op 'Echte Hutch' gewezen.

Naar alle waarschijnlijkheid is dit zieke figuur ook 'De Vrije Vogel'.
Het vreemde is wel, dat hij mij kopieerde nadat ik een reactie had geplaatst naar aanleiding van dreigementen, welke geuit werden door 'Harleydavidson'.

Deze reacties zijn reeds verwijderd.

Gr. Hutch

hutch
door hutch - Sep 16, 2011 om 10:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

ZIe:

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/nationale-fotostudio-bv/cpagina/105/

freya
door freya - Sep 16, 2011 om 12:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn nog meer nep-accounts:

'harleydavidson' loopt hier de boel te verzieken en;
'de vrije vogel' doet net alsof hij 'grootvader' is.....

Het zou mij niets verbazen als al die accounts het werk zijn van 1 of 2 personen...... Kortom, reacties/antwoorden van al deze accounts negeren.

"Don't feed the troll"

Freya

tdehond
door tdehond - Sep 16, 2011 om 13:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb er nu 4 op mijn lijstje die ik verder negeer.

pavoordf
door pavoordf - Sep 16, 2011 om 13:30
519 Antwoorden / 73 Vragen

Ik heb het gevoel dat de verschillende "nep-accounts" zich met een enkele discussie bezighouden. Het lijkt erop dat er meerdere accounts zijn aangemaakt om de mening mbt een bepaalde organisatie te beinvloeden. En dan gaat het niet alleen om de motorrijder en copy accounts

tenormin
door tenormin - Sep 16, 2011 om 13:37
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Las vanmorgen in een commentaar dat "grootvader" zich nu anders noemt, met als ondertekening : de mensen die mij kennen weten nog wel wie ik ben". Ben het item vergeten, sorry. Wel werd, zoals gewoonlijk ondertekend met de vrije vogel.

tenormin
door tenormin - Sep 16, 2011 om 13:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Sorry, dit wat ik had gelezen was Grootvader zonder punt. Heb toen niet gekeken naar de punt anders had ik dit natuurlijk niet geschreven, maar dat was zonder eerst dit onder ogen te hebben gekregen. Dus nogmaals sorry, ook voor Grootvader zonder punt.

aboveoeuf
door aboveoeuf - Sep 16, 2011 om 13:52
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag Hutch,
Heel vervelend gedrag van deze persoon.Gelukkig waaien deze dingen weer over.

re
door rechtvader - Sep 18, 2011 om 03:06
12 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi ik raad u aan dan aangiften te doen.ik zelf heb het via een gelijke mail adres die niet. Beztaat maar wel in een rechtzaak gebrui,t is maar eindelijk kan i,k aan tonen dat ik onschuldig ben,.

Maar wat doet de persoon eigelijk ? Kunt u meer info geven? Met vriendelijke groet rechtvader

gr
door grootvader_1 - Sep 18, 2011 om 04:01
153 Antwoorden / 44 Vragen

In ieder geval is grootvader (met punt) niet die echte grootvader.
Ook De Vrije Vogel is nep en waar nog die Vara-haan te zien is is ook die verzieker van het forum.
waarschijnlijk een en dezelfde harleydavidson die met schelden en bedreigen en mijn echte naam steeds noemen dit forum aan het verzieken.
Frappant is daarbij dat dit begon NA dat "persbericht"van nationale fotostudio bv.

De Vrije Vogel
en dan wel de echte.
En gek he, er speelt nu telkens het liedje uit een oudejaarsconference van Wim Kan door mijn hoofd
?? Is er dan geen plaats in de Bijlmerbajes
voor dat gajes,voor dat gajes??

Redacteur
door Redacteur - Sep 19, 2011 om 12:09
1054 Antwoorden / 62 Vragen

De redactie sluit de nep-accounts. Verder het verzoek om hier niet online over door te discussiëren. Wij zijn ermee bezig.

Tips of vragen zijn welkom op kassa-online@vara.nl

De redactie