euclides
door euclides Apr 17, 2009 om 16:04
Computers & telefonie

Waarschuwing ! Waarom een SMS versturen ?

Bij het zoeken naar een download op internet worden meestal meedere alternatieven gevonden. Steeds vaker kom het voor dat het opgehaalde bestand slechts kan worden geïnstalleerd na het verzenden van een SMS teneinde een "code" toegestuurd te krijgen.

Er zijn meestal ook alternatieven waar dit niet nodig is !

892 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 17, 2009 om 16:14
1918 Antwoorden / 10 Vragen

lees de volgende link goed door en u zal nooit meer limewire en andere site gebruiken dan alleen het usenet

http://www.binaries4all.nl/

groetjes ,labswans

iedereen kan het leren maar beetje oefenen is een kleine vereiste

elenay
door elenay - Apr 18, 2009 om 00:32
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Hartelijk dank labswans, hier kan ik weer wat mee.

Collegiale groet, Elena

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 18, 2009 om 19:07
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Deze downloads zijn van een faker. De SMS-dienst is een abonnement voor ongewilde SMS'jes. Nooit, nooit nooit, maar dan ook nooit naar SMS'en. De software die de fakers gebruiken is gewoon gratis te vinden op de échte website. De namen van deze website's zijn bijna identiek als van de fakers!

De links van de fakers zijn overigens meestal gesponsorde links van Google. Het is dus verstandiger om de gewone links te gebruiken, dus niet de geel gekleurde of in het rijtje aan de rechterkant.

dirck
door dirck - Apr 18, 2009 om 19:32
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Naast die site van Labswans is er nog een hele mooie site die een heleboel uitleg geeft over nieuwsgroepen en torrents, met daarbij een heleboel handleidingen over het installeren en configureren van verschillende programma's.

www.snelrennen.nl

ijzerenhein
door ijzerenhein - Apr 19, 2009 om 21:19
10 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo.

Ik heb me laatst op een form geregestreerd

 ook hier op kreeg ik een email met het verzoek een sms te sturen naar 4888 met een tekst die ook in de email stond vermeld,waarop ik een sms terug ontving met de mededeling dat de verdere actievatie een werkdag zou gaan duren.Mijn aanmeld datum is 14 april 2009 vandaag is het alweer 19 april maar het is nog steeds niet geactieveerd de kosten van dat sms bericht is 1,50€cent.Ik kan nergens in dat betreffende form aansluiting vinden om aandacht te vragen het geen dus inhuod dat mij 1,50€cent iut mijn zak geklopt.Het wordt steeds gekker toch.