pe
door peter pannekoek Dec 14, 2015 om 00:23
Computers & telefonie

Wat is beste internet beveiligings totaal pakket voor 2016

Wil mijn laptop beveiligen tegen alles.

Welk security internet totaal pakket is de beste

8890 20 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2015 om 00:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zoveel zinnen, zoveel smaken.

door 1953 - Dec 14, 2015 om 02:13
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Panda!

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 14, 2015 om 06:55
7210 Antwoorden / 3 Vragen
marita567
door marita567 - Dec 14, 2015 om 07:48
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Zoals sjoppie aangeeft is Avast een goede antivirus .

Wanneer u Avast installeert klik dan op aanpassen en vink aan : bestandssysteemschild , mailschild , webschild de rest vinkt uw uit hebt u allemaal niet nodig , anders kan het zijn dat Avast u internet vertraagt en langzaam is .

Hebt u Avast geïnstalleerd klik dan op het Tandwiel rechtsboven en u zit bij instellingen .

Cookies
door Cookies - Dec 14, 2015 om 08:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Topicstarter wil een totaal pakket. Avast free is alleen een anti-virus programma, geen totaalpakket.

Als totaalpakket zou ik kiezen voor de uitgebreide betaalversie van Avast, Bitdefender of Kaspersky. Kijk daarvoor op betreffende websites.

Je kunt ook hier even kijken https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/

marita567
door marita567 - Dec 14, 2015 om 08:24
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@carola.83

Avast Free is net zo goed en doet zijn werk prima , waarom dan voor iets betalen ?

Alleen omdat TS een totaalpakket wil , Avast free is een goed alternatief .

In de link van u kunt u zien dat Avast free nog boven de betaalde versie`s staat , wil nog niet zeggen dat een betaalde versie beter is .

eclipse
door eclipse - Dec 14, 2015 om 09:19
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo hier de best beoordeelde, Norton staat er tussen ls de duurste,maar voegt verder niets toe aan het program wat de anderen programs  ook hebben, ze willen gewoon meer voor hetzelfde..ik zou voor avast gaan. klik hier voor overzicht en aanbeveling   uiteraard ligt het ook aan het aantal pc `s  wat U wilt beschermen, dan is Norton de optie, , van al deze pakketten zijn ook FReeware proggies, maar veelal moet U die eerst updaten voor U hem laat scannen, realtime bescherming  hebben ze allemaal, bitdefender biedt ook een schoonmaaktool, wat uw  computer versneld, let ook bij de aanschaf of u de goede bitversie heeft 32 of 64 bit. laat U  zich geen backup dvd  van 10 euro aansmeren, de programma`s  en licenties  zijn vooor U altijd  beschikbaar als U een account  maakt  bij de partij waar U koopt  dus ALTIJD   de licentiesleutel bij een herinstal kunt  vragen, u krijgt geen doos  alleen een code als U via  internet besteld, het programma daar krijgt U de link van , en de licentie. na accoord van betaling  door global collect. meestal binnen 5  minuten heeft U het progrmma op de kast staan of  de laptop, of de mobiel. vergeet niet de optie automatisch verlengen te deactiveren.zo kunt  U volgend  jaar genieten van de korting  die U wordt geboden, als Uw  software verloopt . sccs.

frederikjp
door frederikjp - Dec 14, 2015 om 12:24
47 Antwoorden / 6 Vragen

Het beste pakket is Windows de deur uit doen en overstappen op Linux Ubuntu: gratis en geen beveiligingspakketnodig.

rots92
door rots92 - Dec 14, 2015 om 12:30
157 Antwoorden / 3 Vragen

Ben zeer tevreden over McAfee Total Protection..

crewmember
door crewmember Dec 14, 2015 om 14:08
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen is het helaas niet zo goed, lees ook wat John MCafee na verkoop van zijn eigen bedrijf er over te zeggen heeft: https://np.reddit.com/r/netsec/comments/3hr9f0/i_am_john_mcafee_ama/cu9vnjn

ak
door akkerwinde.11 - Dec 14, 2015 om 12:52
1 Antwoorden / Vragen

Eser.nod 32!

pe
door pebk - Dec 14, 2015 om 12:58
583 Antwoorden / 0 Vragen

Op deze site staat een mooi overzichtje.

Ik heb zelf nummer twee op mijn systeem. Ben er tevreden over.

na
door narobo - Dec 14, 2015 om 13:39
15 Antwoorden / 4 Vragen

Na Norton, Panda en McAfee bevalt Eset mij t beste. Je kunt gelijk je smartfone en tablet beveiligen. Is overigens recent als beste getest door Consumentenbond. Eset belast t systeem nauwelijks.

na
door narobo - Dec 14, 2015 om 13:43
15 Antwoorden / 4 Vragen

Weet iemand hoe je uitlogt?

sjjoppy
door sjjoppy Dec 14, 2015 om 13:49
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Om uit te loggen kunt u rechtsboven op het gele pijltje naast uw profielfoto klikken.

romboudianus
door romboudianus - Dec 14, 2015 om 14:36
3 Antwoorden / 1 Vragen

ALLE gratis antivirus programma's voldoen aan de eisen die men aan zo'n programma kan stellen. zelf gebruik ik avast... maar avg of avira zijn ook prima beschermers. ZELF echter ben je je beste beschermer. nooit op links klikken in mailtjes van onbekenden. en zeker nooit van mailtjes uit de 'ongewenste mail'-bak. die mailtjes zijn of gevaarlijk of niet interessant. weg ermee dus! het gebruik van Mbam en/of Hitmanpro is aan te bevelen. En het onvolprezen Ccleaner is een mooi totaal reinigingspakket. ook om stiekum binnengeslopen / geïnstalleerde programmaatjes te verwijderen [zie gereedschap-jongste installatiedatum bovenaan zetten]. wie zorgeloos en onverschillig met zijn computertje omgaat krijgt zeker problemen. wie met zorg, aandacht en wat opgebouwde kennis van zaken, dus intelligent, met 'zijn venster op de wereld' omgaat, zal veel plezier van zijn/haar gereedschap/bron van kennis ervaren en.... elke dag [nog] slimmer/creatiever worden!.DUS: HAVE FUN, ENJOY!  [let op: wie allerhande, zeker de 'ondeugende', downloads doet, moet extra oppassen! het installeren ervan [programma's] gaat vaak gepaard met de installatie van niet gewenste progjes... dat betekent vinkjes weg- of aanklikken][internet bankieren: let op het slotje links in de adresbalk! en een linux=ubuntu/linux mint machine biedt hiertoe wel extra veiligheid]. WIE ALDUS DOET WAT MOET... HOEFT ZIJN WONDERMACHINE NIET TEGEN ZIJN GEBRUIKER TE BESCHERMEN!

b.
door b.dejalle - Dec 14, 2015 om 14:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik al vele jaren: " Panda Gold"   en ik ben erg tevreden.

ja
door jank - Dec 14, 2015 om 16:16
168 Antwoorden / 8 Vragen

Tiger1 gaf het beste antwoord.

Ga er maar van uit, dat er nog meer namen voorbij gaan komen dan Panda en Avast alleen.

En wil je een betaalde of gratis beveiliging?

Ik zeg altijd, de beste beveiliging begint bij jezelf, door niet naief allerlei sites te openen. Niet lukraak elke bijlage in de mail te openen.

Na plaatsing zag ik, pas dat er meer reacties waren dan de eerste 3 die ik zag. Nieuw forum, nieuw gebruik.

Mochten er doublures in mijn antwoord zitten, sorry!

op6wieltjes
door op6wieltjes - Dec 14, 2015 om 17:22
40 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb een tablet met avast mobile security. Een tijdje terug was er bij Kassa zelfs een uitzending aan beveiliging gewijd. Ook daar werd gezegd dat de gratis versie van een aantal beveiligingssystemen BETER was de de betaalde. Staar u niet blind op een betaalde versie, de gratis versie doet zijn werk prima. Heeft een virusscanner, firewall, allemaal afzonderlijk aan te klikken. U kunt er zelfs voor kiezen wanneer u de scans laat doen, dagelijks meermaals per week, u kiest en het wordt uitgevoerd. Ook alle nieuwe applicaties of updates worden gecontroleerd. Aan u de keus, veel succes.

agteuben
door agteuben - Dec 14, 2015 om 17:45
46 Antwoorden / 13 Vragen

"Avira Free Antivirus"  al overwogen? Voor de laptop is "Avira Antivirus Security" goed.

frits
door frits - Dec 14, 2015 om 17:47
146 Antwoorden / 5 Vragen

Geen geld aan uitgeven, er zijn genoeg 'free' paketten, zoals genoemd is AVAST FREE uitstekend ik gebruik het al jaren ! Sind het bestaan er van.

sieger veenstra
door sieger veenstra - Dec 14, 2015 om 18:28
8 Antwoorden / 0 Vragen

Wil je een vrije (niet betaalde) versie of betaalde. De volgende websites/tests kunnen je misschien meer inzicht geven

http://www.av-comparatives.org/real-world-protection-test-october-2015/

https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/windows-10/

De testresultaten wisselen wel eens. Ik gebruik zelf al jaren de betaalde G-Data versie (uitgebreide protectie). Meer dan tevreden, omdat je er ook een back-up mee kunt maken. Zit je niet aan windows-back-up vast, wat nog wel eens problemen kan geven. 1e aankoop-licentie misschien wat duur, maar bij verlenging krijg je 50% korting.