tr
door tracey Mar 19, 2004 om 17:33
Computers & telefonie

Website`s instinker?

De volgende websites hebben wel heeel goedkope aanbiedingen, heeft iemand daar ervaring mee.www.belnu.nl en www.gsmstunter.biz

651 5 Rapporteer

flavio
door flavio - Apr 16, 2004 om 13:04
4 Antwoorden / 1 Vragen

Heb persoonlijk goede ervaringen met gsmstunter. Nette service en produkten snel in huis (ongeveer een week). Ook de financiele afhandeling achteraf (terugstorten van het kortingsbedrag e.d.) was prima

el
door ellenh - Apr 16, 2004 om 13:04
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb persoonlijk ervaring met meerdere van dit soort sites, zoals ook www.gsm.nl en www.belnu.nl
De reden dat de aanbiedingen zo goedkoop zijn is dat ze een budget krijgen om u een cadeau aan te bieden bij een abonnement, maar u in plaats daarvoor een geldbedrag storneren (wat u een flinke korting op uw abonnement oplevert). Dit is het bedrag wat u eigenlijk voor een abonnement betaald zonder het 'gratis' mobieltje uit de winkel. Ik kan het u van harte aanraden, echter als u het toch niet vertrouwt kunt u ook een los abonnement online bestellen bij oa telfort en t-mobile met 50% korting.

fe
door femster - Apr 16, 2004 om 13:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ook ik heb goede ervaringen met gsmstunter, ik heb een gratis abonnement van KPN gekocht en ik heb binnen 6 weken mijn cashback gestort gekregen.

ar
door arjandegr - Sep 21, 2004 om 12:43
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben in zee gegaan met belnu. Er was een aanbieding voor een 2-jarig simonly abonnement (HI 20), mij is beloofd dat ik ruim 400 euro terug zou krijgen. Zo kwam mijn gemiddeld maandbedrag dat ik moet betalen op 2 euro. Ik zie echter niks van dat geld! Ik zou het geld na 12 weken op m'n rekening krijgen: ik ben nu echter ruim 20 weken en diverse mailtjes verder maar heb nog steeds geen geld! Mijn advies is dan ook: ga niet met Belnu.nl in zee

Met vriendelijke groet,

Arjan de Graaf

jo
door joukevandijk - Sep 24, 2004 om 13:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu al twee keer een slechte ervaring met BELNU. Ze batlen de cash back niet terug en "vergeten" ook om het abonnement na een paar maanden om te zetten naar een goedkopere vorm zoals bij het afsluiten van het contract wordt beloofd. Daardoor ben je uiteindelijk duur uit.

J. van Dijk