Weg bij vodafone
beste mensen net bij kassa gezien dat vodafone weigert naar de studio te komen,over het bellen per seconde,waarom gaan we niet gewoon met zijn allenover naar bv,t mobile of ben?
Ik stel voor om een soort van "belstaking" te houden. Alleen nogmaar de echt belangrijke telefoontjes voeren
davert schreef op zaterdag 23 okt 2010, 21:23: beste mensen net bij kassa gezien dat vodafone weigert naar de studio te komen,over het bellen per seconde,waarom gaan we niet gewoon met zijn allenover naar bv,t mobile of ben?
Hoewel ik het echt niet eens ben met het standpunt van vodafoon en dat als mijn pas verlengde abb. afloop ik wel zal gaan kijken nar een andere provider heb ik in het verleden een aantal andere providers gehad die totaal niet gaven wat ik wel belangrijk vind.
Een goede stabiele telefoonverbinding....
Sinds enkele jaren zit ik bij vodafoon en dat is zowel mobiel als thuis over de vaste lijn en wat ze willen doen is echt een dievenbende dat per minuut MAAR het is wel een goede en stabiele provider
Greetings Lapto
Er zijn voor mij maar 2 providers met een echte landelijke dekking KPN en Vodafone. Het overstappen naar T-Mobile of Telfort is een overstap naar een niet landelijke dekking. Lijkt me dus een slecht voorstel.
Ik zou een bel-niet-dag propageren net als een 'dag niet bankieren'.
Het punt is dat we feitelijk niet meer zonder kunnen..... De vraag is of we wel een aktie kunnen bedenken die ze voelen.
Het overstappen naar T-Mobile lijkt mij idd gen goed idee. Ik heb het mogen beleven dat mijn abonnement op 27 september is ontbonden wegen een slecht tot niet werkend netwerk. Voordeel is wel dat je niet per minuut hoeft af te rekenen. Je kunt met hun netwerk niet bellen,sms,en en intenet gebruiken. Maar lijkt mij niet geheel de bedoeling van dit topic.
Een provider pakken waar het zeer doet is bijna onmogelijk. Immers kunnen we zoals aangegeven niet meer zonder onze mobiel. Wel kunnen we zonder de fratsen die aanbieders soms veroorzaken. Door hier masaal op te reageren kunnen we iets bewerkstelligen. Maar helaas slikken sommige of eigenlijk te veel mensen liever dan een paar minuten tijd steken in het onrecht wat ons wordt aangedaan door de in dit geval providers.
Een goed voorbeeld is het slecht werkende netwerk van T-Mobile. Er zijn maar een honderd tal klagers die zich hebben aangemeld. Dit terwijl het een veelvoudig aantal betalende mensen last hebben van dit probleem.
Ben lijkt nog een goed alternatief te zijn omdat deze altijd per seconden rekent.
Vodafone nam niet eens de moeite om mij een bevestiging te sturen na mijn opzegging. Gewoon op een dag geen telefonie en mijn-vodafone was geblokkeerd.
Ik sta ook met mijn rug tegen de muur.
In Juli loopt mijn abo af bij Vodafone, maar net wat hier al gezegd is, het is een hele goede verbinding.
Het ziet er dus naar uit dat ik na Juli 2011 ook de pineut ben en per minuut moet gaan betalen.
Een andere optie voor mij is om prepaid te gaan (kan dat ook bij Ben), ik bel toch nooit. Ik denk er nog over.
het is gewoon heel erg jammer dat een bedrijf als vodafoon dit soort dingen ineens doet.
Vroeger was dit bedrijf veel meer gericht naar de klanten maar ik weet niet wat er daar ineens verandert is maar 1 ding is zeker dat ze zich nu meer richten op winst dan op de klanten.
Ik snap heus wel dat een bedrijf winst moet maken maar dit is winst afkomstig van diefstal
Greetings Lapto
Het is inderdaad gewoon ordinaire diefstal.
En dan dat commentaar van die flip van KPN; als we het niet bij de belminuten kunnen jatten, jatten we het wel ergens anders!!
ach ja sonja,over die,,flip van kpn heb je wel gelijk,maar ik heb wel zoiets van,,hij komt tenminste nog naar de kassa studio,vodafone lijkt daar te arrogant voor,ik zit nu zelf bij tele 2,en t gaat prima met de ontvangst en service daar,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer