ve
door verwijderd Apr 20, 2004 om 13:56
Computers & telefonie

Welk ADSL abonnement voor 30 euro?

Welke aanbieder van ADSL kan ik het beste nemen. Ik wil maandelijks maximaal 30 euro uitgeven aan een abonnement, en zoek daarbij de allersnelste aanbieder. Mijn woonplaats is Hilversum.

632 7 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Apr 20, 2004 om 14:42
402 Antwoorden / 0 Vragen

Open Google, typ ADSL, alleen nederlandse pagina's. Eerste hit: http://www.adsl.nl/

vh
door vheesen - Apr 27, 2004 om 20:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Bij het aanschaffen van een dergelijk abonnement.

Zou ik ook kijken naar de service die ze leveren dit is heel

verschillend per aanbieder zelf ben ik zeer tevreden met zonnet zij

leveren een uite mate goede service bij hun helpdesk.

tigertje
door tigertje - Apr 29, 2004 om 20:37
402 Antwoorden / 0 Vragen

en hier nog een: http://www.adslvergelijker.nl/adsl/index.php

Gr
door GrootRotterdam - May 20, 2004 om 12:21
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ikzelf gebruik het ADSL Economy abonnement van Planet. Dat kost elke maand 26,95 euro. Dat is opgebouwd uit 19,95 euro voor de KPN en 7,00 euro voor Planet zelf. Het is niet de snelste variant, maar wel snel genoeg als je niet teveel eisen stelt. Het downloaden en surfen gaat toch snel en de verbinding is zeer stabiel. Van een datalimiet is geen sprake, want er is sinds deze maand een fair-use policy op dit goedkoopste abonnement. Er was namelijk eerst een datalimiet van 2 Gigabyte (moet je wel heel veel voor internetten om dat te halen)

Verder krijg je de aansluitkosten en het modem volledig vergoed. Het geleverde ethernetmodem heeft als voordeel dat er geen extra software geïnstalleerd hoeft te worden (maar er moet wel een netwerkkaart in de computer aanwezig zijn) Het modem zelf heeft een hardwarematige "Firewall" zodat onverlaten niet kunnen inbreken op de computer. Daarnaast worden alle kabels (zowel netwerkkabel als telefoonkabels met stekkertjes) geleverd en gereedschap om de stekkertjes aan bestaande telefoonkabels te zetten. Ook de broodnodige splitter om de telefoon- en internetsignalen te scheiden. Kortom, ik heb goede ervaringen hiermee.

Het abonnement zorgt ook voor vier afzonderlijke mailboxen waarin je per mailbox 5 e-mailaliassen kan zetten die per stuk 20 Mb groot zijn. Dat is weer eens wat anders dan een hotmail account!

turfinfo
door turfinfo - Sep 18, 2004 om 09:25
5 Antwoorden / 0 Vragen

Een handige site voor het bekijken welke internet abbo het beste bij je past kun je kijken op www.interneten.nl even een aantal vragen in vullen en je weet welk abbo bij je past.

Het resultaat gaat alleen over de grote jongens op dat gebied. De kleine regionale providers staan er niet bij, die kunnen net zo goed en goed koop zijn.

Als je op de site van BBNed (www.bbned.nl) kijk staat er een aantal van die regio providers.

consimenicus
door consimenicus - Dec 14, 2004 om 19:14
26 Antwoorden / 20 Vragen

Ik kan net als een van de vorige reacties bevestigen dat planet een goed en stabiel product levert. Ik heb geen ervaringen met de andere ADSL aanbieders.

ad
door adslprijzen - Mar 1, 2005 om 20:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ervaring is dat Tiscali perfect werkt en goede service geeft. Daarentegen heb ik met Wanadoo slechte ervaring.

Op www.adslprijzen.nl kun je alle ADSLaanbieders vergelijken.