co
door consument14 May 27, 2005 om 17:20
Computers & telefonie

Welke ADSL is goed voor mij

Alex, in antwoord op jouw vraag welk ADSL het beste bij U past wil ik je even vertellen dat ik sinds enkele weken beschik over het Tiscali totaalpakket met telefonie en dat ik geen enkel probleem ondervind, noch met internetten, noch met telefoneren, Mijn internet is zelfs 4x sneller geworden en het bellen via internet verloopt perfect, goed en duidelijke verbingen, goede voicemail en nummer herkenning, dus ik raad U dit pakket aan Okay  Groetjes en veel plezier [verwijderd door redactie]

865 7 Rapporteer

aj
door ajma - May 27, 2005 om 20:10
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wil een abonnement van rond de 30 a 40 euro afsluiten liefst met bellen inclsief en dan via Wanadoo, tiscali of tweakdsl. de andere providers hebben dit nog niet en dat blijkt als je een losse abonnement neemt dat je veel duurder uit bent als een abonnement bij een van deze 3.

Het KPN abonnemnt kan dan omlaag naar 9 euro en het bellen heb je dan bij het abonnement inzitten en is dus gratis (geen extra belkosten voor binnenlandse gesprekken). Dit lijkt mij dus een goede oplossing.

Daarom zit ik te twijfelen tussen 1 van bovenstaande providers. Iemand hier ervaring mee met 1 van deze providers en het bellen???

Groetjes Alex

jk
door jkaspers - May 27, 2005 om 20:32
3 Antwoorden / 0 Vragen

adsl van demon is goed niet duur voor 19,95 per maand heb je onbeperkt download en snelle verbinding ik gebruik het zelf ook en heb nog geen enkele klacht gehad

groetjes j kaspers

ma
door marcovo - May 27, 2005 om 20:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

beste alex

Ik kan je tiscali&telefonie aan raden goede prijs kwaliteits verhouding.goede verbinding en een redelijk snelle en kundige helpdesk.

groet Marco

sc
door schonenberg - May 27, 2005 om 20:50
5 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn advies is om nog enkele amanden tot eind dit jaar te wachten met telefonie via de ADSL. het staat allemaal nog in de kinderschoenen. Ik ondervindt dagelijks problemen (wanadoo) de telefoon kwaliteit is niet wat ik gewend was en de verbinding komt met enige vertraging tot stand. Ik ben al enkele dagen telefonisch niet bereikbaar geweest en de beloofde downloadsnelheid word niet behaald. Als rede geeft men op externe factoren. En tot op heden heeft men het niet kunnen oplossen. Sluit een gewoon ADSL ab. af en laat de telefonie voorlopig achterwege tot de grootste problemen zijn opgelost

us
door usr13744 - May 27, 2005 om 21:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb sinds kort (1 mei) Tiscali Special met Telefonie. Hiervoor Planet Internet gehad. Over Planet geen kwaad woord: eigenlijk nooit problemen gehad, maar de kosten liepen aardig op (bijna 55 euro per maand voor het Advanced pakket met (nu) 3200 kb/s download snelheid)

Met Tiscali Special nu 4096 kb/s en gratis bellen erbij (alleen vaste nummers) voor 29,95 per maand. KPN omgezet naar Belbudget (9,67 p/m), waardoor je voor nog geen 40 euro per maand klaar bent. Het bevalt me uitstekend. Tiscali Special is nog steeds te verkrijgen bij o.a. T for Telecom en Phonehouse.

ja
door jan6307 - May 27, 2005 om 21:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij als bedrijf en ik persoonlijk gebruik al enkele jaren demon.

Nooit geen storingen en zeer goed bereikbaar

Je kunt hoge snelheden bestellen tegen zeer laag tarief, ze zijn niet de goedkoopste maar kwaliteit is er wel naar.

ko
door kodjek100 - Jun 11, 2005 om 10:48
5 Antwoorden / 7 Vragen

beste alex

je kreeg iets van 36 andwoorden waar je volgens mij niks aan heb gehad> Ik zelf heb nu adsl via freeler maar ik ben van plan over te stappen naar tiscalie adsl met telefonie wat ik hier en daar daarover heb gelezen en horen vertelen zit het prima in me kaar je belt lokaal en interlokaal voor 0 cent en 0 cent op start kosten mobiel is het gel;oof ik w20 euro cent. staat allemaal vermeld bij tiscale de tarieven Bij wannadoo is het een zooitje wat betreft de webfox daar zijn heel veel klachten over is zelfs behandeleld in een uitzending van dit consumenten programma en bij tros radar zijn er iets van ongeveer meen ik 30 pagina's over de webox. Ik zou eerder tiscalie nemen of die andere waar je het over had ik zelf heb nog geen ervaring maar wat ik op de tros radar forum lees over tiscalie zit het wel goed in me kaar

ik wou het je toch even laten weten alex wand 36 andwoorden met bijna niks bruiksbaars er bij vind ik slorig dat ze je vraag niet goed heben begrepen of gelezen

johan