takla
door takla Oct 13, 2008 om 18:35
Computers & telefonie

Wie weet een gratis antivirus programma voor windows 2000

Ik zou graag willen weten welk antivirus product compabel is met microsoft windows 2000. Heb ik al een paar geprobeerd, doch ik lig er dan steeds uit op het internet. Wie kan mij helpen.

495 10 Rapporteer

sanvw
door sanvw - Oct 13, 2008 om 18:42
32 Antwoorden / 9 Vragen

Heb je AVG free al geprobeerd?

takla
door takla - Oct 13, 2008 om 18:47
25 Antwoorden / 6 Vragen

Ja maar dat ging maar zijn eigen gang de hele dag door en s'middags helemaal misschien had ik de instelling wel niet goed geprogrammeerd

gsm
door gsm - Oct 13, 2008 om 19:29
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De gratis versies van Antivir, AVg8 en Avast draaien allemaal met w2000, Avast ook nog met W98.

Zie: http://gratissoftwaresite.nl/softwareav.php

GSM

takla
door takla - Oct 13, 2008 om 19:31
25 Antwoorden / 6 Vragen

Ik wil even zeggen dat ik het Antivir heb geprogrammeerd, hopelijk gaat het nu goed, hartelijk dank

ba
door bachanaal - Oct 13, 2008 om 20:20
248 Antwoorden / 7 Vragen

AVAST IS OOK EEN HELE GOEIE,MET AUT. UPDATES EN MAKKELIJK IN GEBRUIK

gsm
door gsm - Oct 13, 2008 om 20:36
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Avast is wel goed, maar niet zo HEEL goed zoals Antivir.
Avast moet handmatig geregistreerd worden.

GSM

holpen
door holpen - Oct 13, 2008 om 21:26
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Avast en Avira ontlopen elkaar niet veel. Nadeel van de gratis versie van Antivir is dat het scannen op bepaalde malware ontbreekt (aldus de test-site).

[url=http://www.virusbtn.com/news/2008/09_02" target="_blank"]AV-Test release latest results [Virus Bulletin][/url]

Dit artikel geeft de testresultaten van augustus weer.

gsm
door gsm - Oct 13, 2008 om 23:33
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Als aanvulling op Antivir kan eventueel nog Windows Defender (standaard al in Vista aanwezig) gebruikt worden. Zie dan voor Windows 2000 eerst dit artikel van Microsoft:
http://support.microsoft.com/kb/915052

De malware die de gratis versie van Antivir misschien nog doorlaat kan dan opgevangen worden door Windows Defender.

Installeer echter niet teveel, want dat maakt je systeem wel wat trager!

GSM

gsm
door gsm - Oct 13, 2008 om 23:43
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Inderdaad geen anti spyware in de Personal edition, maar wel anti Wormen en Trojans, zie:  free-av products
Voor het weren van spyware zijn er verschillende gratis programma's verkrijgbaar, zoals  Ad-aware, Spybot S&D en last but not least: Windows Defender.

GSM

jasperwis
door jasperwis - Nov 4, 2008 om 15:45
55 Antwoorden / 20 Vragen

Heey,

Ik zogt laast ook een gratis virus scanner.

Kwam per toeval avg 8 tegen deze is niet gratis.

Maar er zat een serial bij. die afloopt in 2019 geloof ik.

Je kan avg8 dowloaden vanaf google. dit is de serial : 8MEH-RYH2W-SAT6N-H2HGA-W3CW2-9EMBR-ACED  Veel plezier er mee

oja mondje dicht he.

gr jasper