he
door henkvdw Jun 29, 2007 om 19:48
Computers & telefonie

Xbox360 leed. Hoe kijken we ertegen aan?

Ik sta volledig achter bovenstaande reactie.


Vandaag ook moeten constateren dat de bijna 1 jaar oude xbox het niet meer doet. Het bekende probleem met de rode ringen. De problemen doen zich voor sinds Forza Motorsport 2 en Colin McRae Dirt. Ook de game Darkness werkt niet goed.


De xbox support heeft mij de eerste keer niet echt duidelijk te woord gestaan (iets met een e-mail adres ofzo..) maar de tweede keer ging het al wel beter. De procedure is duidelijk, echter gewoon veel te lang. (20-25 werkdagen).


De problemen lijken te worden veroorzaakt door de nieuwere games. Mogelijk vereisen deze meer (of teveel) van de xbox waardoor deze defect gaat. Wat ik op de diverse fora van de laatste games tegenkomt duidt hier inderdaad op. Wijzelf hebben ongeveer 80 titels in ons bezit en pas bij de laatste 3 titels (sinds 2 weken) beginnen de problemen de komen.


Het lijkt me nu een goed idee dat hier eens goed actie wordt ondernomen en dan bedoel ik niet een half 7 actie zoals bij de krassen op de schijfjes (halfgare oplossing - alleen de Microsoft titels) , maar een gerichte actie.


Microsoft heeft voldoende mogelijkheden (dankzij de verdiensten in het bedrijfsleven) om dit op een snelle en nette manier op te lossen.


Ze mogen het misschien wel via de regeltjes willen afhandelen (geneuzel met aansprakelijkheid en dergelijke) maar je belt in eerste instantie toch met support (ondersteuning) nou die is dan voor mijn gevoel ver te zoeken.


Mijn gevoel zegt dat een gereviseerde xbox of de huidige xbox die gerepareerd gaat worden met forza 2 en dirt dezelfde storingen gaat veroozaken.


Ik ben erg benieuwd naar het overall gevoel hierbij. Mijn gevoel is dat Microsoft het probleem schoorvoetend erkend, echter een halfbakken oplossing aanbiedt, jammer want ik heb het gevoel dat de mensen op de supportafdeling wel willen meehelpen, maar het management daar niet zo behoefte aan heeft.


Mvgr.


Henk

389 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0
ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

een leeg antwoord. Zeker iets misgegaan...

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

of een leeg hhofd.
er gaan hier wel meer dingen mis.



ve
door verwijderd - Aug 26, 2007 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben het helemaal eens met Henk:


Ik heb momenteel ook probleem met Xbox en een schijfje met PES dat het niet meer doet. Xbox Supportdesk stelt dat de console wordt gemaakt, maar de CDs worden niet vervangen!!


Ik vind gewoon dat ook schijfje moet worden vervangen.


Verder duurt de reparatie ca 25 dagen. Dat vind ik onaanvaardbaar lang.


 


mvg


 


Rob

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer