jo
door josvanderhorst Feb 9, 2013 om 10:42
Computers & telefonie

XMS klacht 7 weken geen telefoon

17 december hebben wij glasvezel gekregen van XMS. Alles werkt behalve de vast telefoon.
20 december heb ik gebeld dat de telefoon niet werkt. XMS gaf aan dat dit klopt en ze er wat aan gaan doen.
Na 14 telefoontjes en 2 e-mailtjes doet de telefoon het nog steeds niet. Inmiddels is sinds 25 januari ook de vaste KPN-telefoon afgesloten omdat we overgestapt zijn naar XMS.
Elke keer krijg ik hetzelfde antwoord van XMS: We zijn er mee bezig en kunnen niet zeggen hoe lang dit duurt.
De kosten van de mobiele telefoon lopen inmiddels aardig op.

751 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 9, 2013 om 11:42
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zie dat klacht.nl ook al vol staat met klachten over XMS. Misschien kunt u daar ook uw klacht neerzetten.

Tevens kunt u een brief/mail naar XMS sturen, met daarin dat XMS een wanprestatie levert en dat u een schadevergoeding eist voor de daaruit voortvloeiende extra kosten. Bedenk zelf wat u redelijk vindt. Het is waarschijnlijk een all-in-one pakket (?), ook daar kunt een korting voor eisen wegens het niet leveren van de telefoonverbinding.
Vraag om een schriftelijke reactie binnen 10 dagen.

webcare xms
door webcare xms - Feb 11, 2013 om 10:21
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer Van der Horst,

Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen. U heeft inmiddels ook via twitter contact met ons. Wij zullen u verver informeren via twitter.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

sc
door scherpac - Feb 26, 2013 om 21:30
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ook ik heb vanaf 19 december j.l. de hele mikmak van XMS, zelfde verhaal over de vaste telefoon die ze maar niet op lijn krijgen, div. mailtjes / telefoontjes.
Klachten brief via Consuwijzer gedownload, inmiddels is de tijd die ik gesteld had om de boel te fixen verlopen en ga nu via een jurist (van rechtsbijstand) de zaak aankaarten bij de geschillencommissie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer