jo
door josvanderhorst Feb 9, 2013 om 10:42
Computers & telefonie

XMS klacht 7 weken geen telefoon

17 december hebben wij glasvezel gekregen van XMS. Alles werkt behalve de vast telefoon.
20 december heb ik gebeld dat de telefoon niet werkt. XMS gaf aan dat dit klopt en ze er wat aan gaan doen.
Na 14 telefoontjes en 2 e-mailtjes doet de telefoon het nog steeds niet. Inmiddels is sinds 25 januari ook de vaste KPN-telefoon afgesloten omdat we overgestapt zijn naar XMS.
Elke keer krijg ik hetzelfde antwoord van XMS: We zijn er mee bezig en kunnen niet zeggen hoe lang dit duurt.
De kosten van de mobiele telefoon lopen inmiddels aardig op.

753 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 9, 2013 om 11:42
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zie dat klacht.nl ook al vol staat met klachten over XMS. Misschien kunt u daar ook uw klacht neerzetten.

Tevens kunt u een brief/mail naar XMS sturen, met daarin dat XMS een wanprestatie levert en dat u een schadevergoeding eist voor de daaruit voortvloeiende extra kosten. Bedenk zelf wat u redelijk vindt. Het is waarschijnlijk een all-in-one pakket (?), ook daar kunt een korting voor eisen wegens het niet leveren van de telefoonverbinding.
Vraag om een schriftelijke reactie binnen 10 dagen.

webcare xms
door webcare xms - Feb 11, 2013 om 10:21
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer Van der Horst,

Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen. U heeft inmiddels ook via twitter contact met ons. Wij zullen u verver informeren via twitter.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

sc
door scherpac - Feb 26, 2013 om 21:30
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ook ik heb vanaf 19 december j.l. de hele mikmak van XMS, zelfde verhaal over de vaste telefoon die ze maar niet op lijn krijgen, div. mailtjes / telefoontjes.
Klachten brief via Consuwijzer gedownload, inmiddels is de tijd die ik gesteld had om de boel te fixen verlopen en ga nu via een jurist (van rechtsbijstand) de zaak aankaarten bij de geschillencommissie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Da
Dave007 - Jun 22, 2024 om 11:53
Geldzaken & recht

Aegon woeker polis

ik had een woeker polis van Aegon en heb me aangesloten bij woekerpolis.nl
Aegon is met een zak geld over de brug gekomen.

wanneer hoor je wat van de stichting woekerpolis.nl of je aan de eisen voldoet en wat het bedrag is?
of wanneer hoor je zo ie zo iets?
op tv hadden ze er over een paar maanden, maar we zijn nu ruim een half jaar verder ... Lees meer

mgroen
mgroen - Jun 23, 2024 om 19:11
Huishouden & energie

bouwer plaatst geen Douche WTW installatie

Ik zit met het volgende:

ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst. ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer