cvtechnieker
door cvtechnieker Feb 21, 2010 om 17:10
Computers & telefonie

Youtube downloaden

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om de filmpjes die op youtube staan te downloaden?
Ik heb inmiddels een account daar.

7758 25 Rapporteer

magicscanman
door magicscanman - Feb 21, 2010 om 17:30
261 Antwoorden / 0 Vragen

Het is mogelijk filmpjes te downloaden van you tube ,ook zonder account

Je moet daarvoor een programma installeren ,daarvan zijn er tientallen te vinden op het internet ,een van de bekenste is You tube downloader
Maar dan ben je er nog niet ,het zijn namelijk FLV bestanden ,deze worden op de meeste pc niet ondersteund. Om FLV bestanden te kunnen afspelen ,heb je een FLV Viewer nodig .kun je ook downloaden , Om de filmjes te bewerken, of af te kunnen spelen met je standaard Media Player moet je ze converteren naar een ander bestaand,Meer daarover als je daar aan toe bent !!

Zelf gebruik ik een Video Download Toolbar , die het filmpje gelijk converteert naar mijn keuze .

sucses

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig

edwardus
door edwardus - Feb 21, 2010 om 17:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen

.flv bestanden worden perfect afgespeeld door VLC Player!

cvtechnieker
door cvtechnieker - Feb 21, 2010 om 17:56
80 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=magicscanman schreef op zondag 21 feb 2010, 17:30]Het is mogelijk filmpjes te downloaden van you tube ,ook zonder account

Je moet daarvoor een programma installeren ,daarvan zijn er tientallen te vinden op het internet ,een van de bekenste is You tube downloader
Maar dan ben je er nog niet ,het zijn namelijk FLV bestanden ,deze worden op de meeste pc niet ondersteund. Om FLV bestanden te kunnen afspelen ,heb je een FLV Viewer nodig .kun je ook downloaden , Om de filmjes te bewerken, of af te kunnen spelen met je standaard Media Player moet je ze converteren naar een ander bestaand,Meer daarover als je daar aan toe bent !!

Zelf gebruik ik een Video Download Toolbar , die het filmpje gelijk converteert naar mijn keuze .

sucses

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig

Wat heerlijk dat er zo snel gereageerd wordt, dank hiervoor.
Ik heb wel Formatfactory geinstalleerd staan, neem aan dat ik hier de FLV bestanden mee kan formateren ?
Ga meteen de youtubedownloader downloaden.
Nogmaals dank voor de tips

stacey
door stacey - Feb 21, 2010 om 18:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=cvtechnieker
Ik heb wel Formatfactory geinstalleerd staan, neem aan dat ik hier de FLV bestanden mee kan formateren ?
Ga meteen de youtubedownloader downloaden.
Nogmaals dank voor de tips

Niet echt andere converter nodig;

--YouTube Downloader is software that allows you to download videos from YouTube, Google Video, Yahoo Video, and many others and convert them to other video formats.---

stacey
door stacey - Feb 21, 2010 om 18:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--Ik heb inmiddels een account daar--

Overigens heb je om op you tube filmpjes te Downloaden Geen account nodig.
Wel als je er wilt Uploaden.....

magicscanman
door magicscanman - Feb 21, 2010 om 19:01
261 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=cvtechnieker schreef op zondag 21 feb 2010, 17:56][quote=magicscanman schreef op zondag 21 feb 2010, 17:30]Het is mogelijk filmpjes te downloaden van you tube ,ook zonder account

Je moet daarvoor een programma installeren ,daarvan zijn er tientallen te vinden op het internet ,een van de bekenste is You tube downloader
Maar dan ben je er nog niet ,het zijn namelijk FLV bestanden ,deze worden op de meeste pc niet ondersteund. Om FLV bestanden te kunnen afspelen ,heb je een FLV Viewer nodig .kun je ook downloaden , Om de filmjes te bewerken, of af te kunnen spelen met je standaard Media Player moet je ze converteren naar een ander bestaand,Meer daarover als je daar aan toe bent !!

Zelf gebruik ik een Video Download Toolbar , die het filmpje gelijk converteert naar mijn keuze .

sucses

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig

Wat heerlijk dat er zo snel gereageerd wordt, dank hiervoor.
Ik heb wel Formatfactory geinstalleerd staan, neem aan dat ik hier de FLV bestanden mee kan formateren ?
Ga meteen de youtubedownloader downloaden.
Nogmaals dank voor de tips

Ja , Format Factory is daar perfect voor geschikt

cs
door cs - Feb 21, 2010 om 19:04
6 Antwoorden / 0 Vragen

Vergeet al het bovenstaande, ga naar deze site:
http://youtubedownload.nl/

magicscanman
door magicscanman - Feb 21, 2010 om 19:24
261 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=cs schreef op zondag 21 feb 2010, 19:04]Vergeet al het bovenstaande, ga naar deze site:
http://youtubedownload.nl/

Hoe zo vergeten !!!!
De link van je werkt op dit moment niet .

Er zijn nog meer aanbieders op het internet die .downloaden en converteren,
maar vaak is het zo als je er gebruik van wilt maken,Door de drukte in een wachtrij komt te staan ,soms wel 24 uur. Wie zit daar nu op te wachten

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig

edwardus
door edwardus - Feb 21, 2010 om 19:30
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Klonk zo mooi, maar werkt niet.

edwardus
door edwardus - Feb 21, 2010 om 19:34
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Of toch wel, net nog even geklikt op (bijv.) Normale kwaliteit en dan komt er ineens een .flv die je kunt opslaan. Beetje vreemd, maar het werkt wel.

cs
door cs - Feb 21, 2010 om 19:40
6 Antwoorden / 0 Vragen

Zucht... Tja, er zijn altijd mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. In ieder geval succes ermee, mij is het in ieder geval tot nu toe altijd gelukt!

gsm
door gsm - Feb 21, 2010 om 21:59
5940 Antwoorden / 47 Vragen

YouTube: De Video DownloadHelper werkt perfect samen met Firefox en levert FLV of MP4 bestanden.
De FLV en MP4 bestanden kun je perfect afspelen met MPLAYER (SMPLAYER), welke speler ik persoonlijk wat fraaier (niet beter) vind dan de VLC speler.

bu
door bungamelati - Feb 22, 2010 om 13:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo cvtechnieker,
Bij YouTubeDownloader, is de mogelijkheid om te converteren naar het bestand van je keuze, dus is erg simpel. Succes!

bo
door boefje28 - Feb 22, 2010 om 13:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi

Ik gebruik al enige tijd het programma Youtube downloader HD
Kan je ook de HD versies eraf halen
Programma zet het bestand ook gelijk om naar avi of mp4

tonjakassa
door tonjakassa - Feb 22, 2010 om 17:01
165 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik dit programma:

http://www.any-video-converter.com/

no
door nounou - Feb 22, 2010 om 17:23
30 Antwoorden / 0 Vragen

Simpel, eerder genoemd: gebruik Firefox als browser en voeg hier de add on Download Helper toe. Dit programma converteert zelfs automatisch de FLV filmpjes naar WMV

tonnema
door tonnema - Feb 22, 2010 om 19:04
25 Antwoorden / 3 Vragen

Ik gebruik onderstaand programma al lang zonder enige problemen.
you tube komt standaard binnen in mp4 formaat, maar je kan verder zelf kiezen voor
mp4-avi-en flv.

,http://free-studio-manager.en.softonic.com/

veel plezier

ve
door vermeulen88_1 - Feb 22, 2010 om 19:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook zonder you tube account kun je filmpjes downloaden...

Ik gebruik VDOWNLOADER.

Converteerd het filmpje naar AVI en is zo te gebruiken in bv pinnacle..

soulmate
door soulmate - Feb 22, 2010 om 19:25
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al jaren met zeer veel genoegen en gemak
Free You Tube Downloader te downloaden bij;

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm

veel succes !!

legolas1991
door legolas1991 - Feb 22, 2010 om 19:29
2 Antwoorden / 11 Vragen

Heel makkelijk, zonder ook maar één hulpprogramma oid te installeren is: Ga naar de site www.keepvid.com, en voer daar de URL van de youtube film in (bijv: http://www.youtube.com/v=...). Dan kun je het heel gemakkelijk in divere kwaliteiten (hoogste kwalititeit is volgens mij .mp4) direct van de site af downloaden.

cvtechnieker
door cvtechnieker - Feb 22, 2010 om 19:34
80 Antwoorden / 15 Vragen

Mag ik iedereen hartelijk danken voor de genomen moeites om mijn vraag te beantwoorden.
Ik kan nu kiezen uit diverse opties klaarblijkelijk en ga eens lekker aan de gang hiermee.

Mocht een vanjullie ooit problemen hebben waar ik met mijn vakkennis iets in kan betekenen dan ben ik altijd tot wederdienst bereid uiteraard.

Met vriendelijke groet

an
door annajo - Feb 22, 2010 om 21:49
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,
Download dit geheel gratis en erg handig programma, je kan er ook nog verschillende bestanden mee converteren en CD mee branden , van you tube downloaden en uploaden. Downloaden en tegelijk converteren gaat supersnel. DVD Video Soft Free Studio 4.3.5.72 en het is echt helemaal gratis.
Sucses

hellevoet
door hellevoet - Feb 23, 2010 om 11:48
151 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo

Ik gebruik Free You Tube Downloader Converter en zet de bestanden daarna om met Format Factory (heerlijk programma) naar MPEG,

Maar zoals je aan de antwoorden ziet heeft iedereen zijn eigen voorkeur, dus gewoon uitproberen, wat jij het prettigst vindt.

ha
door hanssenmenke - Feb 23, 2010 om 18:09
2 Antwoorden / 2 Vragen

Wat je ook kunt proberen is het volgende,

Zoek een filmje, bijvoorbeeld 'Het Huis Anubis 2010 - Trailer'

Orginele Link In de Adresbalk :

http://www.youtube.com/watch?v=1-MNjqQU-wk

Plaats nu het woordje 'kiss' voor Youtube :

http://www.kissyoutube.com/watch?v=1-MNjqQU-wk

KLIK ENTER . . .

Dan hoef je alleen nog maar op 'RUN' te klikken, naam/lokatie geven en en je kunt het filmje zo downloaden !

Succes !!

danath
door danath - Feb 23, 2010 om 20:31
88 Antwoorden / 1 Vragen

Het programma Any video converter heeft een link naar de url van een door jouw te downloaden filmpje en je kunt hem meteen naar een door jouw gewenst formaat converteren.
Ik gebruik dit programma naar volle tevredenheid en eenvoudig genoeg voor een "leek" van 65 jr. zoals ik.
Succes........